גיימפוד, פרק 154: The Nihilist Atheist Organization of Science

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

באופן מפתיע, היו לנו הפעם גם הרבה משחקים לדבר עליהם וגם הרבה חדשות מעניינות! אז כמובן שדיברנו חצי מהפרק על Civilization VI.

להורדה (1:00:27, 83 מגה)

1:22 – עופר וערן שיחקו ב-Civilization V! באמת! ממש עכשיו! טוב טוב בסדר בואו נדבר על Civ VI.

2:40 – למי יש יותר גדול?

5:40 – אנחנו מתחילים מלהזכיר על מה ערן דיבר בפרק הקודם. זיירמן בגדול מסכים, אבל חושב שהבעיות שערן ציין הן בעיקר בעיות ממשק. המווווווון בעיות ממשק. הוא מזכיר פוסט ברדיט של מישהו שהסתכל על הקוד של ה-UI ומספק הסבר אפשרי לאיך הגענו למצב הזה.

14:54 – ניקול שיחקה ב-Civ VI בערך כל דקה שהיא הייתה ערה בשבוע שהוא יצא, ובתור המומחית שלנו היא… גם רוצה להתלונן על הממשק.

17:55 – מעבר לבעיות הממשק, גם ניקול מאוד מרוצה מהמשחק, וחושבת שהוא הרבה יותר מעניין ותחרותי מ-Civ V, במיוחד ב-endgame.

22:58 – האם ה-AI גרוע? מוזר? דווקא די בסדר?

26:09 – הפסקת חדשות! היו לא מעט הכרזות מעניינות לאחרונה, רובן ממש קצת אחרי שהקלטנו את הפרק הקודם. למשל: Nintendo Switch, הקונסולה החדשה של נינטנדו (שעד לא מזמן הייתה ידועה בשם הקוד NX). ה-Switch הוא למעשה טאבלט עם תחנת עגינה שמתחברת לטלויזיה, ועם קונטרולר ייעודי. בסופו של דבר, קשה לדעת מה אנחנו חושבים על זה כי יש הרבה פרטים לא ידועים (למרות שתאריך היציאה כבר ממש קרוב – מרץ 2017).

31:38 – Star Control חדש!!! יש לזה פוטנציאל להיות ממש מגניב ומוצלח או מיותר לחלוטין ואנחנו לא יודעים איזה מהם זה יהיה!!!

35:28 – Red Dead Redemption חדש!!! זה ממש לא מעניין אותנו אישית כי אף אחד שהשתתף בפרק הזה לא באמת שיחק במשחק הראשון!!!

38:00 – 2K סגרו את Evolve. זהו. Turtle Rock לא עובדים עליו יותר. זה חבל, אבל לא מאוד מפתיע אחרי כל הבלגן סביב הפיתוח והשיווק שלו. לפחות הם מתכוונים להמשיך לתחזק את השרתים בעתיד הנראה לעין.

39:24 – Bethesda לא שולחים יותר עותקי ביקורת מוקדמים למבקרים ועיתונאים. אבל כן לסטרימרים ו-let’s players? זה מוזר במיוחד כי כל המשחקים שלהם לאחרונה היו די אחלה וקיבלו ביקורות טובות.

42:06 – וחוזרים למשחקים! עופר שיחק ב-Thumper, משחק שקורא לעצמו “violence rhythm game” אבל הוא לא אלים בכלל ולא קצבי מספיק. עופר מציע לשחק ב-Retro/Grade במקום.

44:22 – עופר וערן שיחקו ב-Reigns, משחק מובייל שבו מנהלים ממלכה באמצעות שורה של החלטות בינאריות, עם 4 משאבים שצריך לדאוג להם והמון דברים מפתיעים שקורים פה ושם, סטייל Candy Box. הוא עולה $3 ומומלץ מאוד.

48:39 – ניקול שיחקה ב-Shadow Warrior 2, משחק מכוער. ביותר ממובן אחד.

53:03 – לכבוד האלווין ניקול שיחקה ב-Dead by Daylight, משחק מולטיפלייר אסימטרי שמדמה סרט אימה קלישאתי קלאסי עם רוצח וחבורה של אנשים שצריכים להתחמק ממנו.

55:06 – עופר שיחק גם ב-Seraph, משחק אינדי שהוא shooter דו-מימדי שבו כל היריות הן עם auto-aim והמיקוד הוא התחמקות ואקרובטיקה. יש לו מכניקה מאוד מעניינת וייחודית ומאתגרת ופסקול מצוין, ומכל בחינה אחרת הוא לא משהו. אבל עדיין שווה לנסות אם זה נשמע לכם מעניין.

59:44 – לסיום, ערן עושה פלאג כהרגלו, אבל הפעם למשהו חדש! קיקסטארטר למשחק תפקידים בשם City of Mist, שנערך ע”י ערן.

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 154: The Nihilist Atheist Organization of Science”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 195: תחרות הרעשים המוזרים מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 195: תחרות הרעשים המוזרים:

    […] לאור העובדה שהפעם האחרונה שהיא השתתפה בפודקאסט הייתה פרק 154. בכל מקרה, היא חזרה! ולכבוד זה אנחנו מדברים על ערפדים […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS