גיימפוד, פרק 165: הורגים רובוטים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

Mass Effect Andromeda! Persona 5! בכל אלה ועוד… לא שיחקנו. אבל דיברנו על מלא משחקים קטנים ומוזרים שאף אחד לא שמע עליהם, so we got that going for us.

להורדה (49:58, 45.7 מגה)

1:16 – עופר כן שיחק ב-Nier: Automata, המשחק החדש של Platinum Games, שהוא סוג של שילוב בין hack&slash ו-bullet hell. כן כן.
אפרופו פלטינום, Bayonetta זמין עכשיו בסטים ומאוד מומלץ לחובבי הז’אנר או למי שרוצה לנסות! למעשה, עופר ממליץ לעשות את זה (או לשחק ב-DmC: Devil May Cry של פלטינום) לפני Nier: Automata, למרות שהוא מאוד נהנה ממנו, בגלל כמה בעיות קטנות אבל מאוד מעצבנות בממשק שלו.

17:17 – האייקון של Nier: Automata קצת… מטריד. Nier Automata 95

20:52 – אלון שיחק ב-Robo Recall, משחק אקשן ל-Oculus Rift שהוא לשם שינוי מוצלח כמשחק ולא רק כדמו או חוויה קצרה. הוא מגיע חינם עם הקונטרולר של Oculus Touch, שבהחלט כדאי לקנות אם יש לכם Rift. ואז לשחק ב-Robo Recall ולהרוג מלא רובוטים.

29:31 – זיירמן תוהה אם אולי ייצא לאלון מתישהו בעתיד לנסות את Serious Sam VR. מתברר שאלון למעשה כבר ניסה את Serious Sam VR בעבר, אז אנחנו מדברים עליו קצת.

33:31 – אלון וזיירמן שיחקו ב-Morphblade, משחק חדש של טום “Gunpoint” פרנסיס, שהוא, ובכן, משחק מובייל? אבל ל-PC? לפחות הוא מבוסס מאוד חזק על משחק מובייל ספציפי בשם Hoplite.

39:24 – זיירמן מספר עוד טיפה חוויות מ-Horizon: Zero Dawn והקווסט שלו להגיע ל-100%.

45:28 – עופר שיחק ב-THOTH, משחק twin-stick shooter שהוא קצת פחות אקשני ויותר פאזלי מהמקובל.

47:21 – אין לנו חדשות השבוע, אבל המהדורה המשופרת של Planescape: Torment המהולל זמינה עכשיו, ולכבוד ההכרזה על Starcraft Remastered אפשר להוריד את סטארקראפט המקורי בחינם!

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 165: הורגים רובוטים”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 166: משחקי סומבררו מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 166: משחקי סומבררו:

    […] – בעקבות הדיבורים על Morphblade בפרק הקודם, עופר ניסה את […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS