UT3. הטוב והרע.

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

לאחר שהצלחתי להוריד את הדמו של UT3 (תודה ויגיימס), ביליתי כמה שעות טובות במשחק מול בוטים וברשת, בשרת שמציעים ויגיימס (ושוב תודה). יצאתי ברגשות מעורבים. מצד אחד מדובר במשחק בסדרת UT, והמשך ל-UT2004 המעולה. מצד שני, ה"וואו" שהגיתי כשיחקתי ב-Torlan, מפת ה-Onslaught הראשונה בדמו של UT2004 נעדר מגרסת ה-Beta Demo הזו של UT3. האמת היא, שהדמו הזה מציג את המשחק באור קצת חיוור לעומת כמויות הסגנון והמקוריות שב-Team Fortress 2, משחק Multiplayer אחר שהתמכרתי אליו באחרונה.

להלן הסיכום שלי לדברים שאהבתי במשחק, ולדברים שאהבתי פחות.

מה פחות אהבתי

  • הדמו דל בתוכן. הוא מגיע עם מפת VCTF (שזה CTF עם כלי רכב) ושתי מפות DM. אין Onslaught, Assault או Conquest (המוד החדש). עם כל הכבוד ל-VCTF, זה לא המוד אליו פיללתי.
  • הסגנון הויזואלי קצת אפור, מאוד מזכיר את Gears of War. אני מקווה שהצבעוניות של UT 2004 תשוב במשחק המלא, כי היא תחסר לי מאוד.
  • תפריט הכניסה מעצבן ביותר, ונראה שנבנה יותר עבור הפלייסטיישן 3 (Press any key to begin…). ה-Server Browser בכלל די דפוק, אבל כנראה בגלל זה המשחק עדיין בבטא.
  • כאשר אתה מת, אין שום דרך לדעת איך נהרגת. רק כתוב מי הרג אותך, אבל לא באמצעות מה. לפעמים גם קשה להבחין עם מה יורים עליך. זה מוביל למצב מאוד מעצבן שאתה מת פעם אחר פעם מבלי לדעת למה. Epic צריכים ללמוד מהדרך שבה TF2 מראה לכם בדיוק מי הרג אתכם ואיפה הוא נמצא – ככה עושים את זה.
  • העיצוב החדש של כלי הרכב אמנם יפה, אך הנהיגה בהם פחות מהנה, לדעתי. בולט במיוחד ג'יפ ה-Hellbender שנראה שאיבד מהקופצניות החביבה שלו. הוא גם איבד מושב ישיבה אחד: כעת מי שנוהג הוא גם זה שיורה את יריות השוק. זה הופך אותו לשימושי יותר עבור שחקן יחיד, אבל פוגע בעבודת הצוות.
  • לא מצאתי שום דרך לעבור למבט של גוף ראשון עם כלי הרכב. זה בעייתי בעיקר במטוס הרפטור. ממש קשה לפגוע איתו במשהו כשהוא ענקי ומסתיר חצי מהמסך. בצד החיובי, המנטה עדיין שולטת.
  • אחת ממפות ה-DM כוללת Dark Walker, מעין סטריידר ענקי שאפשר להיכנס אליו ולפוצץ דברים. הרעיון נחמד בתיאוריה, אבל בפועל הוא פוגע בשטף של משחק ה-DM ומרגיש קצת לא קשור.
  • ה-Sniper Rifle החדש הוא מעין שילוב של ה-Lightning Gun של UT2004 וה-Sniper Rifle של UT המקורי. אני תמיד העדפתי את ה-Lightning Gun. החדש פשוט פחות מהנה לטעמי.

מה יותר אהבתי

  • הגרפיקה. המשחק נראה מדהים. מנוע Unreal 3 מוכיח שוב את עליונותו. מצד שני, המשחק גם ממש כבד. אם באמת רוצים ליהנות מהפירוט המדהים צריך מחשב חזק מאוד, וה-7600GT שלי די קרטע. Epic אמנם בנו את המשחק כך שאפשר להוריד את הפירוט ולשחק גם על מחשב חלש, אבל אז הוא נראה קצת פחות טוב מ-UT2004.
  • המשחק מרגיש יותר כמו UT המקורי. הוא מהיר מאוד ואינטנסיבי. מפות ה-DM שבדמו מוצלחות ומדגימות זאת היטב.
  • ה-Impact Hammer וה-Enforcer חזרו. Dual Enforcers זה מגניב.
  • חלק מהתוספות היותר מיותרות של UT 2003/4 נעלמו. אמרו שלום לכדורי האנדרנלין (את כל ה-power ups כמו Berserk ו-Invisiblity ניתן לאסוף מהמסך). ביי ביי גם ל-Shield Gun, שיצר טרנד של משחק הגנתי בגרסאות הקודמות.
  • ה-Redeemer החדש פשוט מטורף. הפיצוץ האטומי שלו יגרום לכם להרגיש כמו בחלום של ההיא משליחות קטלנית 2 (נו, זה עם הילדים והנדנדות), ואם יש לכם Subwoofer, אז הוא גם ירעיד לכם את הבית.
  • ה-Rocket Launcher החדש שולט גם הוא. אפשר לירות איתו 3 טילים ביחד: לרוחב, בספירלה או בצורת רימונים. את ה-Flak Cannon החלישו – ירי הכדורים שלו איטי יותר – וטוב שכך.
  • מפת ה-VCTF שבדמו בכל זאת כיפית. היא מאוד גדולה ומדגימה הרבה מכלי הרכב שבמשחק.
  • ה-Hoverboard, אותו גלשן שאפשר לעלות עליו ולהגיע ממקום למקום במפות הגדולות, שימושי ביותר. סוף סוף יהיה קצת יתרון להולכי הרגל במפות ה-Onslaught. לעומת זאת, אפשרות ההיצמדות לרכבים, grappeling, אמנם מגניבה בהתחלה, אך במהירות מתגלה כלא שימושית. פשוט קל מדי להיתקל בדברים ולמות כשאתם תלויים ברכב שזז במהירות ומתעלם מקיומכם. בכל זאת, נסו להיתלות ברפטור ולעופף באוויר. אי אפשר שלא לצעוק "!!!Weeeeeee".

אז אילו רשמיי הראשוניים מהמשחק. בסך הכל נהניתי מאוד מהדמו ומצאתי אותו מוצלח למדי, אם כי רחוק מלהיות מעלף. אשמח לשמוע את הרשמים שלכם בתגובות.

4 תגובות ל “UT3. הטוב והרע.”

  1. שוורצי מאת שוורצי:

    טוב, אז אני שיחקתי קצת פחות. אני עדיין בשלב ה "למה זה נראה כל כך רע?!"
    כאילו, לי יש 7600GS, שהוא אמנם פחות טוב, אבל לא בהרבה. ברזולוציה של 1024X768, כשהעלתי את ה-Texture Detail ל-4 (מ-3) ואת ה-World Detail ל-3 (מ-1), זה נראה טיפה טיפה יותר טוב – ועובד הרבה פחות טוב.
    אני בינתיים אאשים את ויסטה – אולי מחר אנסה על הXP של אח שלי, שגם יש לו מחשב יותר טוב.
    בכל מקרה, מבחינת דברים שאינם גרפיקה – די אהבתי. כאילו, לא שיחקתי מספיק כדי באמת שיהיה רושם, ועוד לא שיחקתי ב-VCTF, אבל ה-DM מאוד נחמד ומהיר ו-UT-ish, שזה מעולה. Enforcer!! וגם הMinigun החדש מגניב.
    בכלל, הרבה דברים קטנים שאהבתי – זה שאם הורגים מישהו כשיש לו Double Damage אז זה נופל ואפשר להרים את זה, דברים כמו הקסדה, וכו'.
    אני צריך פשוט לסדר שזה יראה נורמלי, ואז לשחק קצת יותר.

  2. אלעד קפלן מאת אלעד קפלן:

    אני הרגשתי כאילו המשחק מעליב את האינטלגנציה שלי… Dumbed down for the consoles…

    ולפחות על פי הדמו – 2004 יותר מהנה. אני מאוד מקווה שנראה משהו קצת יותר מלהיב בגרסה המלאה, כי זה משחק שאני מצפה לו כבר שנים. 3 שנים, למעשה.

  3. שוורצי מאת שוורצי:

    אוקיי. ללא ספק ויסטה הוא האשם.
    ניסיתי עכשיו משחק אחד על ה-XP אצל אח שלי, ואמנם לאח שלי יש מערכת יותר טובה, אבל פשוט אין מה להשוות.
    עכשיו זה גם נראה מעולה. אז יותר מאוחר אחרוש את זה קצת.
    מה שכן – מה שכתבת על זה שלא יודעים עם איזה נשק הרגו אותך ממש מציק. שלא לדבר על כל ההודעות שהיו של מי הרג את מי עם מה (לא רק אתה)..

    אגב, קראתי את זה בכל מיני מקומות, ואשמח אם מישהו יסביר לי, כמישהו שלא שיחק הרבה FPS על קונסולות. מה הכוונה dumbed down for the consoles? באיזה מובנים?

  4. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    טוב, לפחות לגבי ההודעות של מי הרג את מי – יש פתרון.
    קבלו:
    http://forum.vgames.co.il/showpost.php?p=891995&postcount=58

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS