שבוע ה- Arena Shooters, יום רביעי

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

והמשחק של היום הוא… Debrysis!

Debrysis היה אחת מההפתעות הנעימות שחיכו לי כשחיפשתי משחקים לכתוב עליהם פה בבלוג. מבין כל ה- Arena Shooters, יש לו את הקונספט הכי מעניין: הוא מעוצב כאילו אתם צופים בו דרך עינית של מיקרוסקופ. בזירה העגולה עליה אתם מסתכלים יופיעו מגוון תולעים, בשלל צורות וצבעים, ותפקידכם יהיה להפטר מהם. כל חתיכה שתשמידו תשאיר מאחוריה גוש מדמם, שיצבע לאט את צלחת הפטרי התיאורטית שבה כל הסיפור הזה מתרחש.

בניגוד למשחקים האחרים שמפורסמים פה השבוע, ב- Debrysis השדרוגים של כלי הנשק שלכם לא נעשים באופן אוטומטי. בשולי הזירה ממוקמים מגוון כלי נשק ובונוסים שתצטרכו לאסוף, וכלי נשק שונים יתאימו לכם למצבים שונים וידרשו מכם טקטיקה שונה. לרוע מזלכם, שולי הזירה הם גם המקום הכי מסוכן להיות בו – מכיוון שאין לכם שום אזהרה בנוגע למתי ומאיפה תכנס תולעת חדשה לזירה.

אם יש דבר אחד שמציק לי ב- Debrysis, מדובר בהעדרו של הגורם שאחראי על התשבוחות שאני מחלק באופן חופשי ל- Geometry Wars: דטרמיניסטיות. כלי הנשק מחולקים לכם באופן אקראי. אין לכם מושג מתי יופיע כלי נשק חדש, מתי תופיע Medkit שיכולה למנוע את המוות הממשמש ובא שלכם, מה ההשפעה המדוייקת של כל פגיעה שלכם על התולעים ואיזה תולעים הולכות להגיע ומתי.

אבל אני מוכרח להודות – מבין המשחקים החינמיים שמפורסמים כאן השבוע, Debrysis הוא ללא ספק הטוב והכיפי מכולם. אם אתם באמת רוצים, המשחק נותן לכם חמש זירות להלחם עליהם, ואפשרות להעלות את הניקוד שלכם לרשת. כיף.

את Debrysis אתם יכולים להוריד מכאן. הוא לא עולה כסף, אבל כל המשחקים האחרים שנשאר לי לכתוב עליהם השבוע – כן.

4 תגובות ל “שבוע ה- Arena Shooters, יום רביעי”

  1. אופיר מאת אופיר:

    ראיתי אותך משחק בזה, וזה נראה באמת מרשים…
    מצד שני, אני לא מתלהב מהז'אנר הזה

  2. שחר לנגבהיים מאת שחר לנגבהיים:

    קצת אקראי מדיי לטעמי, ויש הרגשה שלא חשבו לחלוטין על כל יסודות המשחק – הדרך בה המטאור עוצר את היריות, במשחק בו תמיד צריך לירות, הדרך בה הBerzerk Rockets מאבדים את כל יסוד הכיוון של המשחק… בנוסף, זה פשוט נותן הרגשה קשה מדיי. אמנם אפשר לשרוד הרבה זמן בזכות חידושי החיים, אבל ההרגשה היא תמיד שיש יותר מדיי, ואי אפשר להתמודד עם מה שיש.

  3. Vich מאת Vich:

    בעעע… אני גם ככה לא מצליח להחזיק את עצמי בז'אנר יותר מכמה דקות בלי לצאת…

  4. אופיר מאת אופיר:

    טוב, אני אתקן את עצמי – אמנם הז'אנר הזה מחרפן אותי, אבל המשחק הזה יותר כייפי בעיני מ-Geometry wars, ביחוד בגלל שאפשר להתרפא. חוץ מזה, אני מצליח לפצות על המגבלה שלי (לזוז ולכוון בעת ובעונה אחת? לא כל כך אפשרי, ביחוד שקשה לראות איפה הסמן של העכבר) על ידי שימוש בלהביור…
    סה"כ לא רע

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS