Starcraft 2: ההשקה

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

בכל רחבי העולם, כמויות גדולות של אנשים התכנסו מסביב לחנויות המשחקים בציפיה לקראת Starcraft II. עקב היחס המזלזל-משהו לתרבות הגיימינג כאן בארץ, לא ציפיתי להתעניינות דומה גם אצלנו. אבל בכל זאת, זכרתי שעשו בארץ עניין גדול מסביב לאירוע ההשקה של חבילת ההרחבה ל- World of Warcraft. אז הגעתי, חמוש במצלמה ובכסף מזומן, להשקה הלילית של Starcraft II במדיה-גיים בגבעתיים. היה… נחמד.

נתחיל מהחלקים המאכזבים: למרות המספרים הלא-רעים של עותקים שנמכרו ברחבי הארץ (Games.co.il מדווחים על כאלף עותקים שנמכרו בליל ההשקה) ולמרות שהתור לקנייה נראה מאוד מרשים עקב העובדה שהוא השתרך עד מחוץ לחנות, כמויות ההתעניינות מסביב למשחק הזה בליל ההשקה לא היו גדולות כפי שקיוויתי. גם התחושה היתה של מאורע קטן בהרבה מכפי שאפשר לצפות – בסופו של דבר, היה מדובר בכמה עשרות אנשים שמנסים להדחס לתוך חנות שלא ממוזגת מספיק בשביל להכיל בתוכה כמה עשרות אנשים, כשברקע מסכי טלוויזיה מציגים סרטונים מתוך Starcraft II.

ובכל זאת, זה היה מגניב. היה מגניב לראות כמה עשרות גיימרים שמתעניינים מספיק במשחק בשביל לוותר בשבילו על כמה שעות שינה יקרות-ערך. היה מגניב לגלות שכמה אנשים שהכרתי ממסגרות אחרות גם משתייכים לקבוצה הזאת. היה מגניב לדבר עם אנשים על המשחק, ועל הנקודות שבהן חשבנו שהוא יאכזב או יצליח. למרות סדר הגודל הקטן, בכל זאת היה מדובר במאורע כיפי.

ברחבי העולם היתה יותר התרגשות מסביב למשחק, ולמרות שנתוני המכירות הסופיים עוד לא ברורים, עדיין מדובר במספרים מרשימים למדי. כמו כן, 48 שעות אחרי, כבר היה ניתן למצוא בכל מיני מקומות ביקורות ראשונות על המשחק (ששיבחו והללו אותו כאילו מדובר בלא פחות מביאת המשיח), אבל משהו אומר לי שאי אפשר ממש לקחת את הביקורות האלה ברצינות. הרבה יותר אהבתי את ה- Liveblogging של Rock, Paper, Shotgun שנכתב בערב ההשקה.

אם מתחשק לכם לראות קצת תמונות מאירועי ההשקה, צילמתי בשבילכם ממש מעט תמונות מההשקה במדיה-גיים, ו- Games.co.il בשיתוף עם ynet צילמו כתבת וידאו באירוע ההשקה בפריק.

עכשיו אני רק צריך למצוא זמן לשחק בדבר הזה…

8 תגובות ל “Starcraft 2: ההשקה”

  1. zipdrive מאת zipdrive:

    מה לעשות, מדינה נחשלת וכלי וכולי. במיוחד עם כותבי בלוגים שמתמרמרים למה עושים עניין ממשחקים 🙂

  2. menas מאת menas:

    מי שכתב את הביקורות האלה הם מטורפים שאחרי 12 בלילה התחילו לשחק-למה אתה מצפה שהביקורות האלה יהיו שפויות?

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    איתמר, אני לא חושב שההשפעה שלך ושל עופר עד כדי כך דומיננטית. 🙂

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    יכול להיות שזה פשוט בגלל שהסינגל כבר נפרץ?

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    תיקון טעות (צריך להיות זהיר בקטעים האלו…) – או שאנשים חושבים שהוא נפרץ?

  6. Digital Trident » גם כאן תמצאו פוסט על SC2 מאת Digital Trident » גם כאן תמצאו פוסט על SC2:

    […] גיימינג כמו גיימר, ויגיימס,  games.co.il, גיימר דאדי, גיימפאד ואחרים לסיקור של משחק ושל כל הרעש שמסביב לו (בישראל […]

  7. גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 1: ברוכים הבאים לגיימפוד! מאת גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 1: ברוכים הבאים לגיימפוד!:

    […] הראשון שלנו! אנחנו מאוד מתרגשים. 01:50 כולם מדברים על Starcraft 2. אבל אנחנו לא. 09:30 דני משחק ב- Dragon Age: Origins – Awakening (וואו, […]

  8. Digital Trident » לזכור את ריץ’, ללמוד מבאנג’י מאת Digital Trident » לזכור את ריץ’, ללמוד מבאנג’י:

    […] מפותח קצת יותר משוק הקונסולות, לפחות סטארקרפט 2 זכה להשקת חצות משלו עם מעריצים שהתאספו מסביב לחנויות גם בארצנו […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS