התחזית: חם ומגניב

עופר שוורץ| משחקים בהנחה הוספת תגובה

"הצילו, ארנב!"

חודש יולי פותח רשמית את הקיץ, שכמו תמיד מביא איתו חום, יתושים, בחורות בלבוש מינימלי, וכמובן גם מבצעים מטורפים בסטים, שהם דרך מצוינת להצטייד במשחקים מוצלחים שיעבירו לכם את החופש הגדול, או סתם לקנות משחקים טובים בזול אם אתם אנשים בוגרים ויש לכם עבודה (לקרוא בטון מזלזל).

כרגיל, יש הנחות אסטרונומיות אם אתם מעוניינים לקנות את כל המשחקים של מפיצה כלשהי (למשל, כל המשחקים של 2K ב-80 דולר), הנחות סדירות (בדרך כלל 25-33%) על רוב המשחקים, ובנוסף דילים יומיים מתחלפים שהם בדרך כלל ממש משתלמים. כרגיל, נעדכן אתכם על הדילים היומיים המעניינים, רק שהפעם (התלהבות Web2.0!) נעשה את זה דרך פייסבוק וטוויטר! (למעוניינים, אפשר לעקוב אחרי העדכונים בדף הפייסבוק ב-RSS)

חוץ מזה, יש כל מיני פרסים שאפשר לזכות בהם, אם משיגים Achievements ספציפיים (מיוחדים למבצע הקיצי, איך שזה נראה) בכל מיני משחקים. על כל אצ'יבמנט כזה מקבלים כרטיס, כמו הכרטיסים הצהובים בארקיידים שאפשר להחליף בפרסים ממש מעפנים, אלא שכאן לא צריך 2000 כרטיסים כדי לקבל משהו שווה, אלא כל 3 כרטיסים שווים פרס אחד, שהוא תוספת או DLC כלשהו לאיזשהו משחק. חוץ מזה, כל כרטיס מגדיל את הסיכוי שלכם לזכות בהגרלה הגדולה שתתן ל-100 הזוכים את כל 10 המשחקים בראש ה-wishlist שלהם.

הדילים המעניינים להיום (כלומר, ל-7 שעות הקרובות, הפרשי זמן are a bitch) הם: Witcher 2 ב-33% הנחה, Back To The Future ב-50%, Borderlands ב-75% הנחה ($7.5 בלבד, כן כן).

13 תגובות ל “התחזית: חם ומגניב”

  1. אריאל מאת אריאל:

    אני שוקל לקנות את Witcher 2, אבל עוד לא סיימתי את הראשון…

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    איך הצלחתם לא לכתוב פורטל 2 בכל הפוסט הזה?! עכשיו גם לאבישי אין תירוצים :->.

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    פורטל 2 כרגע ב-33% הנחה, אבל שווה לחכות כי הוא בטח יהיה באחד הדילים היומיים אפילו יותר בזול.

  4. מתן שפייר מאת מתן שפייר:

    במקרה witcher 2 נמכר עכשיו ב – 28.90$ ב – G2play במסגרת מבצע סופ"ש. נראה לי שהמבצע הזה הולך להגדיל להרבה אנשים את רשימת ה"משחקים טובים שקניתי די בזול ועוד לא נגעתי בהם".

  5. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    כן, אני מתכנן לנצל את הקיץ כדי להתחיל לצמצם את הרשימה הזו…

  6. שין-גימל מאת שין-גימל:

    Back to The Future – ואני אומר זאת בצער רב – לא מומלץ. מעט מאוד משחק, ולמעט פרקים 3 ו-4 – גם עלילה חלשה. הפרזנטציה היא פלוס מינוס – הוויס-אוברים נהדרים, אבל בלפחות שניים מהפרקים נתקלתי בבאגים גרפיים שממש הפריעו.

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, שמעתי עליו דברים דומים. בגלל זה, גם במחיר המוזל שלו, לא ראיתי צורך לקנות אותו.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    יש באג מציק שגורם לקווים שחורים שתוחמים את הדמות של מרטי, אבל זה רק על הרצפה ובקושי מורגש. מה שבאמת מפריע זה שקשה לדעת לאן ללכת,אבל זה לא באג, סתם עיצוב גרוע. לגבי העלילה, דווקא פרק 5 הוא היותר חביב ברובו. לגבי רמת הקושי זה באמת פספוס, משום מה Telltale לא רוצים להעלות את הרמה של החידות או להוסיף עוד רמת קושי, ואני חושב שזה די פוגע בהם בקרב השחקני הארדקור של הקווסטים. יש את Hector שהוא קצת מאתגר לפעמיים, אבל הוא לא ממש של Telltale.

  9. שין-גימל מאת שין-גימל:

    טוב, ברור שזה לא משחק הארד-קור, אבל חוסר האינטראקטיביות גורם להרגשה לעיתים שזה לא משחק בכלל, אלא פשוט סיפור שמואכל לך בכפית.
    אני מניח שלא כל השחקנים נתקלו בבאגים שאני נתקלתי בהם, אבל אני מבין שחלק מהשחקנים נתקלו באחרים. זו רק חלק מהמציאות של לשחק במשחק של טל-טייל – פשוט אין להם את המשאבים לבצע בקרת איכות ברמה גבוהה ולעלות על כל הבעיות האלה.
    פירטתי את דעתי על הפרק האחרון בפורום של הקווסט העברי – יש ספויילרים בפתיל, אבל בתגובה שלי (התחתונה) הסתרתי. http://hebrewquest.osherbligvulot.com/phpBBHeb/viewtopic.php?f=1&t=2339&start=30

  10. ירון מאת ירון:

    אתמול (ועדיין) יש את Magicka המאוד חביב ב-3$ ומשהו. היה לי אותו כבר זמן מה בWishlist ואתמול מומש.
    גם ההרחבות השונות שלו ב-66% הנחה (בחרתי רק את קיט ההשרדות).

  11. ר. מאת ר.:

    שימוש בכרטיסים בדוכן לא מוריד את הסיכוי לזכות בפרס הגדול? זה בדוק?

  12. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    לא ברור לי איך אתה חושב שדבר כזה יכול להיות "בדוק" (אלא אם אתה מכיר מישהו שעובד ב-Valve), אבל אני כן יכול לצטט לך את האתר עצמו:
    "For every Prize Ticket you earn, you will be entered into the Grand Prize Giveaway"

  13. גיימפאד » Serious Sam HD Co-op: שלוש שעות של שכרון חושים מאת גיימפאד » Serious Sam HD Co-op: שלוש שעות של שכרון חושים:

    […] BFE כבר נמצא מעבר לפינה, חיבורי הרשת טובים ומהירים יותר, והמבצעים התכופים של Steam גרמו לכך שלאחוז משמעותי מהחברים שלי יש את המשחק. אז […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS