כתום בעיניים

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

זהו. הגיע הרגע. הקופסה הכתומה זמינה להזמנה מוקדמת.

אני עדיין קצת כועס על הטריק המלוכלך של Valve. בתור מישהו שלחוץ על Half Life 2: Episode Two ו- Portal, וכבר קנה בעבר את Half Life 2 ואת Episode One, ממש לא רציתי שיכריחו אותי לקנות את כל ארבעת המשחקים ביחד. הייתי אפילו יותר שמח לנפנף את Team Fortress 2. הטריילרים שלו באמת נראים נהדר, ויש לי אמון מלא ביכולת של Valve להפוך את המשחק הזה, שכמעט הפך ל- Vaporware, לחווית משחק מרובה-משתתפים מוצלחת במיוחד. אבל אני, מה לעשות, לא פעיל גדול במשחקים מרובי-משתתפים. אני בטוח שגם Team Fortress 2 לא יהיה שונה – ואני אשחק בו שבוע, מקסימום שבועיים, לפני שאני אנטוש אותו לחלוטין.

הכעס שלי רק החריף לאור מחירי המשחקים בחבילה. גם אם אני ארצה להצמד לשני המשחקים שמעניינים אותי, אני עדיין אשלם 50 דולר – יותר מהמחיר של כל המשחקים ביחד. אבל למרות כל העצבים, עדיין הזמנתי את החבילה הזאת. וב- 10 באוקטובר, כל התלונות שלי יתמוססו בשעה שאני אשב מחוייך ומזיל-ריר מול המסך, חושב לעצמי "המם… Episode Two".Peggle Extreme

מה שכן, כבר עכשיו Valve עשתה מאמצים מכובדים כדי להחזיר את החיוך לפנים שלי. המאמץ הראשון, והמעניין פחות, נעשה בדמות גרסת הבטא של Team Fortress 2. האנשים שמזמינים מראש את הקופסה הכתומה, מסתבר, יוכלו לשחק בגרסת הבטא כבר החל מה- 17 בספטמבר – כמעט חודש לפני שהמשחק יוצא לחנויות.

אבל המאמץ המעניין יותר ש- Valve עשתה מגיע מכיוון לא-צפוי: Peggle. גיימרים שיזמינו את הקופסה הכתומה יזכו לשחק ב- Peggle Extreme: גרסה מצומצמת (של עשרה שלבים, וכוח מיוחד אחד בלבד) של Peggle, המעוצבת ברוחם של משחקי הקופסה הכתומה. מפגן מרשים של חוש הומור ומיומנות שיווקית. כיף.

4 תגובות ל “כתום בעיניים”

  1. יואב פ מאת יואב פ:

    משעשע למדי 😀

  2. אורי מאת אורי:

    לתלונות: gaben@valvesoftware.com

    הם עשו אותו טריק עם HL2: למרות שהיה לי כבר את HL1, כש"רכשתי" אותו ביחד עם HL2 (לא הייתה ברירה אחרת), לא קיבלתי עותק נוסף.

    עידן, איזה מחיר אתה היית מדביק על ה-Orange Box?
    תתעלם לרגע מ-HL2 ו-EP1. אתה מסכים עם $80 של Valve לפני "הנחה"? נכון, אפשר לומר שכל המשחקים נופלים תחת קטגורית Mods או Expansion packs, אבל הם יצאו מ-Valve כך שאפשר לומר ש-$20-30 זה מחיר סביר.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    את Episode One הם מכרו בעשרים דולר. זה נראה לי כמו מחיר סביר. אני לא יודע מה האורך של Portal, אבל אם הם מתמחרים אותו במחיר יותר נמוך מ- Episode Two, הגיוני שהיחס הזה ישמר בתנאים כאלה.

    כמובן, יכול להיות שאחרי משחק במשחקים האלה, אני אביע דעה שונה לגמרי. זה גם מאוד תלוי באורך שלהם.

  4. שפי מאת שפי:


    יש למישהו רעיון ממי ואייך הכי כדאי להזמין את החבילה ל 360 NTSC?

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS