Empire Earth III: רשמים ראשונים

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

סוף כל סוף, התפנה לי קצת זמן לטובת Empire Earth III, משחק האסטרטגיה החדש בסדרה שהיתה, עד כה, לא רעה בכלל. הרעיון, לא תופתעו לגלות, הוא אותו רעיון: Age of Empires על סטרואידים. גם כאן מדובר במשחק אסטרטגיה בזמן אמת בו אתם לוקחים אימפריה, ומוליכים אותה בזריזות מתקופת האבן אל העתיד הלא-רחוק, בשעה שאתם מכים את כל הסובבים אתכם במקלות, אבנים ורובי לייזר.

כאמור, למשחק הראשון ולמשחק השני בסדרה זה הלך לא רע. אבל אם המשחק השני נתן לשחקן הרבה יותר אפשרויות בחירה עם הרבה פחות משמעות, המשחק החדש הולך בדיוק לכיוון ההפוך. הרעיון הפעם הוא הפשטה. ומדובר בהפשטה מטורפת: 14 הציויליזציות התחלפו בשלוש. 15 התקופות השונות התחלפו בחמש. המטרה היתה להפוך את המשחק לזורם יותר ומהיר יותר מצד אחד, ומצד שני – לחדד את ההבדלים בין התקופות והציויליזציות השונות.

קצת מוקדם מדי להעביר שיפוט על המשחק, אבל במבט ראשון, נראה שזה לא ממש עובד. כן, ההבדלים בין הציויליזציות השונות והתקופות השונות יותר מודגשים – אבל Empire Earth III הלך קצת רחוק מדי, והפך למשחק פשוט ובנאלי מדי. וזה חבל.

מצד שני, כרגע נראה ש- Empire Earth III, כמו המשחק השני בסדרה, החליט לעשות מערכה נורמלית לשחקן היחיד. מצב ה- World Domination שהוא מכניס למשחק הופך אותו לקצת פחות משעמם, אבל אני עדיין לא בטוח אם ההפשטה המוגזמת (שניכרת גם במצב המשחק הזה) לא פוגעת גם בו. נחיה ונראה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS