שחרור קיטור

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

פעם מאוד אהבתי את Steam. חשבתי שמדובר בביצוע מוצלח במיוחד לרעיון נהדר. אהבתי את הרעיון שכל המשחקים שלי ניתנים להורדה מכל מחשב שהוא. התלהבתי במיוחד ממערכת ה- Achievements של Steam Community. חשבתי שמדובר באחד הדברים הנהדרים ביותר שהזדמן לי להתקין על המחשב שלי.

אני עדיין די מחבב את המערכת, אבל אין ספק – הביצוע הוא, במילים עדינות, לא כזה נהדר כפי שחשבתי מלכתחילה. אין דבר נוראי יותר ממערכת שמחבקת בחיבוק-דב את המשחקים שקנית במלוא כספך, ומודיעה לך, כשאתה מנסה להפעיל אותם, כי "המשחק לא זמין ברגע זה".

תומר גבל, בחור שכותב בבלוג שלו על מגוון רחב של דברים שמעניינים אנשים כמוני (כאילו, חנונים), ריכז בפוסט אחד את כל התלונות שיש לו על Steam. כאמור, אני עדיין מחבב את המערכת – אבל בכל זאת אני נאלץ להנהן בהסכמה.

5 תגובות ל “שחרור קיטור”

  1. יואב פ מאת יואב פ:

    היי, גנבת ממני את הכותרת! 😮

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    וואלה, צודק.

  3. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    מה שהכי מחרפן אותי בסטים הוא הדבר הבא:
    בכל פעם שאני רוצה לשחק ב-Team Fortress 2, אבל בכל פעם, יש עדכון חדש למשחק. וסטים מתעקש להוריד את העדכון דווקא כשאני רוצה לשחק, וזה תמיד במהירות מדהימה של 5 K לשנייה (צריך לעשות ריסטרט לסטים כדי שהמהירות תסתדר. אם יש לי מזל).

    אז תמיד יוצא שדווקא כשבא לי לשחק אני צריך לחכות איזה עשרים דקות. גרר.

  4. שי גרינברג מאת שי גרינברג:

    כרגע, אני בעיקר עצבני על זה שה achievements שלי מ Under The Radar ב HL2:EP2 לא נקלטים. אני אשכרה הפסקתי לשחק בגלל זה – אחרי שסחבתי את הגמד איתי כל הדרך הזו? 🙂
    אבל עזוב סטים – הבנאדם הוציא מוזיקה מ Defender of the Crown. מד ההתלהבות החנונית שלי בשמיים עכשיו.

  5. תומר גבל מאת תומר גבל:

    אגב, הלינק השתנה (בלית ברירה…)
    נסה את http://www.tomergabel.com/SteamingPileOfCrap.aspx במקום.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS