דבר אחד טוב ודבר אחד לא טוב

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

(גרר, למה צריך למצוא כותרות לכל דבר? זה ממש קשה)

אז קיבלתי את ה-Radeon 4850 שלי. כמובן שמיד התקנתי והרצתי כל משחק אפשרי (או לפחות את הדמו): Crysis, Grid, BioShock, UT3, Half Life 2 Episode 2, Rainbow Six: Vegas 2, Gears of War ומה לא. המחשב שלי הרגיש פתאום כאילו שתה ממעיין הנעורים. עם ה-7600 GT הוותיק שלי קרטעתי ב-1024×768 כשהכל על Medium, ועכשיו אני רץ חלק ב-1680×1050 כשהכל על High. אפילו ב-Crysis! לגמרי שווה את המחיר.

כמובן שהשמחה לא יכלה להמשיך זמן רב, והרמקולים שלי החליטו להעכיר את האווירה כששבקו חיים. עד כה הייתי מאוד מרוצה מהלוג'יטק Z-5500, אותם יש לי כ-3 שנים. הרמקולים עצמם בסדר, אבל הם מגיעים עם יחידת הפעלה דיגיטלית (או במילים אחרות, הדבר הזה שאיתו מדליקים את הרמקולים ומכוונים את הווליום) שהחליטה להיתקע עם הטקסט "Detecting…". סאוחתוק.

זה מציב אותי בבעיה. האחריות לרמקולים היא לשנתיים ולכן פגה. לוג'יטק לא מוכרת חלקי חילוף. אלא אם אני אצליח למצוא מישהו שבמקרה יש לו יחידת הפעלה ספייר, אני די תקוע עם סאב וופר ענקי וחמישה רמקולים סטליטים מצויינים שלא עושים שום דבר. כשכל דבר אחר במחשב מתקלקל אני חושב ש'מילא, הגיע הזמן לשדרג', אבל במקרה של הרמקולים האלה, אין לאן לשדרג. אם הייתי קונה רמקולים חדשים, הייתי קונה בדיוק את אותו הדגם. אבל אני מסרב לשלם 1800 שקלים רק כדי לקבל כפתור Power לרמקולים שהם תקינים לחלוטין.

בעיה, אם כן. בינתיים? אוזניות.

5 תגובות ל “דבר אחד טוב ודבר אחד לא טוב”

  1. Vich מאת Vich:

    ולי היום מכרו (בשקם אלקטריק :oops:) מסך שטוח של סאמסונג 21 אינצ' שלא עובד…

  2. אייל לנצמן מאת אייל לנצמן:

    רמקולים יכולים להיות אחלה דבר במשחקים עם סאונד מצוין, והם עוזרים בלהכניס אותך לאווירה (מה יותר מהנה מהנחיתה בחוף אומהה בCall of Duty כשכדורים שורקים לשחקן מעל הראש?), אבל עושה רושם שבבית שלי כבר השתעממו מהסאונד של TF2. עכשיו אני בבעיה – מחפש אוזניות. אחח, לאיפה הן נעלמו?

  3. גיא מאת גיא:

    לרמקולים האלו יש כניסות אנלוגיות, כניסה אופטית וכניסה קואקסלית.
    אם עדיין לא ניסית, הייתי ממליץ לנסות את אחת הכניסות האחרות במידה ויש לך יציאה מתאימה במחשב (או בסתם נגן DVD).

    רמקולים מעולים. אני מקווה בשבילך שהם יסתדרו, ומקווה בשבילי שזו לא תקלה המונית ביצור כי אני גם מחזיק סט כזה.

  4. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    ניסיתי את כל החיבורים (למעשה כולם תפוסים אצלי ברמה יומית – כניסה אופטית מכרטיס קול וכניסה קואקסלית מהממיר של יס). כלום לא עובד.

    בינתיים חזרו אליי מלוג'יטק בתגובה של "אין לנו שום דרך לעזור לך, אבל אתה יכול לקבל הנחה של 35% על רמקולים חדשים בחנות המקוונת שלנו". המף. בדקתי את החנות המקוונת שלהם. המחירים שם יקרים יותר בערך ב-35% מהמחיר בשוק. וזה עוד לפני משלוח.

  5. גיא מאת גיא:

    באסה רצינית. החנות של לוגיטק באמת מוכרת אותם במחיר מעל השוק (זה עדיין 400$ אצלם?) ובמשקל של הרמקולים האלו רק המשלוח יעלה מאות דולרים. אם הבעיה זהה בכל הכניסות אז זה כבר פאק בקונטרולר. הייתי מנסה לחפש אחד משומש, אולי באיביי, אבל אני לא יודע מה הסיכוי שתמצא אחד כזה. אם גם ככה אין אחריות ותיקונים, הייתי ממליץ להמר על חשמלאי שמתמחה במערכות סטריאו שיפתח את הקונטרולר וינסה לתקן אותו. זה לא יעלה לך יותר מידי, ואין לו כבר מה לקלקל שם. אולי הוא גם יציע מחיר על הרמקולים שלך ככה שתוכל למזער נזקים אם תחליט לקנות חדשים (את הסטלייטים לפחות אפשר לחבר לכל מערכת סראונד סטנדרטית היום. הסאב קצת יותר בעייתי)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS