גיימפוד, פרק 99: Fuck This Shit: The Game

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

שמתם לב שזה הפרק ה-99 שלנו? ובכן, אשפי המתמטיקה שלנו חישבו ומצאו שזה אומר שהפרק הבא הוא פרק 100. לפיכך אנחנו מתכננים מגה-הנגאאוט (או כפי שאלון כינה אותו: מנגאאוט) עם מלא משתתפים ועוד כל מיני הפתעות. זה כנראה יקרה עוד שבועיים, בראשון בערב. הישארו מעודכנים דרך עמוד הפייסבוק או חשבון הטוויטר שלנו! חוץ מזה, לא הזכרנו את זה בפרק הקודם, אבל הגיימפוד כבר בן 4 שנים! כן כן.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod099-31.8.2014.mp3|titles=Episode 99: Fuck This Shit: The Game]

להורדה (1:00:26, 82.9 מגה)

2:36 – עופר וארז שיחקו ב-P.T., המשחק החינמי שהוא למעשה טיזר ל-Silent Hills, משחק חדש בסדרת, ובכן, Silent Hill. עוד לא יודעים הרבה על Silent Hills, חוץ מזה שהוא נעשה ע"י הידאו קוג'ימה (Metal Gear) וגיירמו דל טורו (כל מיני סרטים, בעיקר). לגבי P.T. – יש בו כמה קטעים מעניינים/מפחידים/קריפיים, אבל הוא בעיקר מעצבן ומורכב ברובו מ"חידות" מטופשות שמוציאות לחלוטין מהחוויה והורסות את כל האווירה.

15:16 – עופר שיחק ב-Unrest, משחק תפקידים במובן הקלאסי, שמנסה (ומצליח) לשבור את רוב ה-tropes של Video RPGs. למשל (משהו חשוב ששכחתי להזכיר בפרק), אין בו "fail states" – מוות של דמות השחקן הוא לא כישלון, אלא פשוט עוד התרחשות בסיפור, והסיפור ימשיך לפרק הבא ויתייחס לזה בהתאם. הבעיה? חלק מה-tropes האלה קיימים מסיבה מסוימת, ובסופו של דבר זה לא מעניין לאורך זמן. אבל מומלץ לחובבי משחקי תפקידים שולחניים, לפחות לנסות.

21:16 – ארז שיחק הוציא את ה-PS Vita שלו מהמגירה ושיחק ב-Rogue Legacy, שהוא למרבה ההפתעה roguelike, ואהב אותו למרות שהוא בדרך כלל לא אוהב roguelikes או משחקים קשים. (אה, כן, Rogue Legacy הוא cross-platform ל-PS3, PS4 ו-Vita)

25:18 – לא תאמינו, אבל ארז אשכרה שיחק ב*שני* משחקים מעניינים ל-Vita. המשחק השני הוא visual novel יפני בשם DanganRonpa: Trigger Happy Havoc. הוא קצת כמו Phoenix Wright, רק הרבה הרבה יותר יפני. כמה יפני? יש שם דובי רובוטי ענק מאובזר בכלי נשק, זה כמה.

29:17 – אלון מזכיר את Five Nights at Freddy's ואת הוידאו של ג'ים סטרלינג – Five Nights At NOPE.

30:53 – ארז מספר בקצרה על The Last of Us Remastered, גירסת ה-HD (או, בעצם, יותר HD?) ל-PS4. אם אתם רוצים לשמוע את ארז מספר על The Last of Us מאוד מאוד באריכות, בעיקר מזווית התסריט, אתם מוזמנים לצפות בסרטוני ה-Let's Play שלו.

32:30 – אלון שיחק ב-Ronin, משחק שאינו Gunpoint. מה שהוא כן זה סוג של Mark of the Ninja, רק שברגע ששומר מגלה אתכם המשחק הופך למין קרב בתורות. הוא חינמי ומאוד קצר, למי שמעוניין לנסות.

37:11 – ערן שיחק ב-Divinity: Original Sin ומסכים עם כל השבחים שנתנו לו בפרק הקודם. כמו כן, מתברר שהמשחק עובד בתור קו-אופ גם אם משחקים על אותו מחשב ואותו מסך, כששחקן אחד שולט (מכנית) בשתי הדמויות בכל רגע נתון. (אבל עם שני שחקנים, כן? אחרת זה לא באמת קו-אופ)

38:06 – סוף סוף מצאנו מישהו שבאמת אהב את Hearthstone ויכול לדבר עליו כמו שצריך! זה ערן, למי שתהה. בין השאר הוא מדבר על ההרחבות החדשות, על מודל ה-f2p, ועל האם ארז צריך לשנוא את בליזארד.

43:14 – אחרי ההתלהבות של אביב ואביתר בפרק הקודם, ערן חזר לשחק ב-Borderlands 2. הפעם והוא מתכוון לעשות את זה יחד עם אשתו ולקשקש על המשחק והעלילה תוך כדי. אה, כן, ולשדר את זה ב-Twitch, בימי רביעי בצהריים.

45:18 – באמת, כבר מזמן לא היו לנו בעיות בהקלטה. פה היינו אמורים לדבר (ולמעשה אכן דיברנו) על זה ש-Tomb Raider החדש (הסיקוול של הריבוט, חד גדיא חד גדיא) יהיה אקסקלוסיבי לאקסבוקס, אבל רק לזמן מוגבל, ועל כל הדברים המוזרים/מטופשים שקרו סביב ההכרזה של זה, אבל האוזניות של עופר התנתקו באמצע ואז ההקלטה שלו הפסיקה ויאדה יאדה יאדה נאלצנו לחתוך את הקטע הזה.

45:58 – Depression Quest (שעופר דיבר עליו בפרק 84) הגיע לסטים דרך Greenlight, והיו אנשים שחשבו שזה לא מגיע לו. פה היה אמור להיגמר הסיפור, אבל באינטרנט כמו באינטרנט, זה הפך למלחמה. אנשים האשימו את המפתחת זואי קווין בכל מיני דברים, איימו עליה בכל מיני דברים, ובאופן כללי התנהגו בצורה מזעזעת למדי. הסיפור הזה לא סוקר כל כך באתרי החדשות, אבל הנה טור ב-Escapist שמסכם את הסיפור לא רע.

קצת אחרי ההקלטה עלה סרטון חדש (יותר טוב מהקודמים ומאוד מומלץ לצפייה, אגב) של Tropes vs. Women in Video Games, הסדרה הידועה-לשמצה של אניטה סרקיזיאן, ואתם יכולים לנחש איך זה הלך. אבל כנראה שמה שתנחשו לא יהיה גרוע מספיק – סרקיזיאן נאלצה לעזוב את הבית שלה בעקבות כל האיומים והפרטים האישיים שלה שפורסמו באינטרנט. כן, לא סיפור משמח במיוחד בסה"כ.

53:32 – עוד משהו שקרה מכל הסיפור הזה הוא שכמה האקרים, שהתעצבנו על פיל פיש שהביע תמיכה בזואי קווין, פרצו לו ל*הכל* ופירסמו בערך את כל הפרטים האישיים והסיסמאות שלו. בתגובה, פיל פיש החליט שנמאס לו סופית והוא רוצה למכור את הזכויות ל-Fez ואת החברה שלו, Polytron.

56:26 – Geometry Wars! כלומר, נו, אקטיויז'ן החזירו לחיים את Sierra בתור מין תווית אינדי ויהיה King's Quest חדש, בלה בלה בלה Geometry Wars חוזר!

4 תגובות ל “גיימפוד, פרק 99: Fuck This Shit: The Game”

  1. דרור מאת דרור:

    לא יכולתי להתאפק 🙂
    http://s16.postimg.org/4liuy3uxh/image.png

  2. ננסק מאת ננסק:

    לייק!

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בהחלט לייק. יום אחד עוד תהיה אצלנו אפשרות לעשות את זה על תגובות בבלוג.

  4. גיימפאד » מבזקים: ספירת העומר מאת גיימפאד » מבזקים: ספירת העומר:

    […] קוג’ימה – בוטל. הטיזר האינטראקטיבי P.T. (שעליו דיברנו לפני יותר מחצי שנה ב”גיימפוד”) – הוסר. באופן רשמי המותג עדיין בחיים, אבל […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS