גיימפוד, פרק 141: Preboot

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

לו”ז היציאה של המשחקים שוב לא בדיוק היטיב איתנו השבוע, אבל למזלנו אנחנו חיים בעידן של early access ובטאות פתוחות אז למי אכפת. שליש מהמשחקים שדיברנו עליהם בפרק הזה בכלל עוד לא יצאו. וכמובן, זה לא יהיה גיימפוד בלי לפחות משחק אחד שיצא לפני 20 שנה.

להורדה (1:01:58, 56.7 מגה)

1:40 – ניקול וזיירמן ניסו את הבטא הפתוחה של המולטיפלייר של DOOM. היה… גנרי. עופר מזכיר את הטיזר ל-Blackroom, משחק FPS חדש שמפותח ע”י ג’ון רומרו ואדריאן קארמק (שניים מהצוות של DOOM המקורי), שמאז ההקלטה הספיק להגיע לקיקסטארטר ומיד להיות מבוטל כדי שהם יוכלו לעבוד על דמו שיראה למה המשחק הזה בכלל מעניין.

7:24 – ניקול שיחקה ב-DLC של Fallout 4. אפשר לאמץ חיות! אה וגם יש עוד איזה סיפור או משהו.

10:39 – ניקול שיחקה גם ב-Endless Legend, משחק 4X שהוא “כמו Civilization על LSD”.

15:00 – בלה בלה XCOM 2 משהו.

15:50 – זיירמן שיחק בבטא של Mirror’s Edge Catalyst, ה… ריבוט? פריקוול? משהו אחר? All of the above? בכל מקרה, משחק פארקור בגוף ראשון, והפעם עם עולם פתוח! שנראה שהוא די עובד. ושוב יש יותר מדי קרבות בשביל משחק פארקור, אבל לפחות בלי יריות.

22:01 – לאלון התחשק לשחק משהו של Star Wars, אז הוא התעכב כמה חודשים ואז שיחק (פעם שנייה) ב-The Force Unleashed. היה מאוד Star Wars אבל גם מאוד לא משהו.

25:36 – שני משחקים עם מכניקה מרכזית של grappling hook, שניהם ב-early access, שניהם הגיעו לאלון די באותו זמן. הראשון הוא Energy Hook, מהדיזיינר שעיצב את ה-web slinging הידוע לטובה במשחק של Spiderman 2, והוא לא באמת עובד בשום צורה. יאי!

28:54 – המשחק השני הוא Welkin Road, משחק פלטפורמינג בגוף ראשון סטייל Mirror’s Edge, רק עם grappling hook. הוא מרגיש הרבה יותר טוב מ-Energy Hook, אבל עדיין מכיל לא מעט בעיות. (שעלולות להיפתר בעתיד. בכל זאת, early access)

36:54 – עופר שיחק ב-Devil Daggers, משחק קטן ואכזרי שהוא “איפשהו בין Brutal Doom ל-Super Hexagon”. עם משחקים מאוד קצרים ותג מחיר של $5, מה כבר יש להפסיד?

38:51 – עופר שיחק גם ב-Good Robot, משחק שפותח ע”י הבלוגר שיימוס יאנג והוא twin stick shooter חביב עם רובוטים וכובעים. אתם יכולים לקרוא אצלו בבלוג על כל תהליך הפיתוח, החל משלב ה”אני רוצה לעשות procedural generation אבל בואו ננסה את זה ב-2D הפעם”, דרך “היי, בניגוד לרוב הפרוייקטים שלי הפעם זה ממש נהיה משחק אמיתי!” ועד ההשקה עצמה.

42:42 – בהמשך לרשימת המשחקים המוזרים שעופר שיחק ואף אחד אחר לא שמע עליהם, הוא שיחק גם ב-Stephen’s Sausage Roll, משחק עם חידות מאוד קשות, והרבה נקניקיות. זה משחק נורא אינדי ומאוד מוזר, וכנראה שקצת יקר מדי ב-$30, אבל החידות באמת מעניינות ומאתגרות.

46:28 – עופר שיחק ב-Day of the Tentacle Remastered ונזכר שהוא לא באמת אוהב משחקי point & click. אנחנו מדברים קצת על הומור במשחקים ו-remasters של משחקים ישנים באופן כללי.

55:33 – זיירמן שיחק ב-Epistory, משחק metroidvania איזומטרי מבוסס הקלדה (כמו Typing of the Dead), שהוא יפה ומעניין ומאוד כיף.

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 141: Preboot”

  1. רון מאת רון:

    טים שייפר אוהב משום מה להטריל את השחקנים עם achievements איומים. יצא לי לשחק בgrim fandango remastered בtank controls כי רציתי עוד platinum trophy. גם בתיאור של הtrophy רשום "Tim demanded this trophy".

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג:

    […] 27:40 – זיירמן שיחק גם ב- Devil Daggers, שעופר כבר דיבר עליו מתישהו לפני מיליון וחצי פרקים. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS