גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

הפרק הראשון לשנת 2017 שלא מסכם את 2016 יצא לנו קצר למדי, אבל נו, ככה זה כשלא שיחקנו בהרבה משחקים. וזה די מוזר, כי שיחקנו במלא משחקים. לא יודעים, אולי אנחנו מדברים מהר או משהו.

להורדה (45:45, 41.8 מגה)

01:00 – אנחנו מתחילים! אלון, ערן וזיירמן התכנסו בשביל לדבר על משחקים! זה קורה לפעמים!

02:20 – אלון שיחק עם ה- Oculus Rift המשרדי החדש שלו. גם זיירמן שיחק עם ה- Oculus Rift המשרדי החדש של אלון. הם מתחילים מלהתלהב ברמות שלא יאמנו מ- Superhot VR. סליחה, כלומר, SUPERHOT VR.

06:40 – הם גם שיחקו ב- I Expect You To Die, המשחק הזה שבו אתם משחקים את ג'יימס בונד בלי ממש לקרוא לו ג'יימס בונד.

09:40 – לסיום, אלון שיחק ב- Space Pirate Trainer, ואז הוא מדבר עם ערן וזיירמן על מי יקנה VR מתי ולמה.

14:50 – ערן שיחק ב- Holy Potatoes! A Weapons Shop?! – המשחק שקיים בשביל שהיישור לימין של הטקסט שאנחנו כותבים פה יחרבש אותו לחלוטין.

17:00 – הוא גם שיחק ב- Rogue Galaxy. כלומר, הוא שיחק ב- Rebel Galaxy, אבל הוא אומר Rogue Galaxy כדי שלזיירמן יהיה יותר קשה לערוך את הערות הפרק. אנחנו גם מדברים על זה שגילו חייזרים ב- Elite Dangerous ואיזה מוזר (ומגניב!) זה.

20:10 – גם זיירמן וגם ערן שיחקו ב- Ori and the Blind Forest – Definitive Edition, והיה יפהפה וקשה כמו המוות. נזכיר שהקלטנו לגרסה הלא-Definitive של המשחק סרטון "בואו נשחק", שאתם יכולים לראות אותנו מתים בו ממש הרבה פעמים.

27:40 – זיירמן שיחק גם ב- Devil Daggers, שעופר כבר דיבר עליו מתישהו לפני מיליון וחצי פרקים.

30:10 – ולהפתעת השנה לשנת 2016… זיירמן גם שיחק ב- Frog Fractions 2! אנחנו לא ממש רוצים להגיד שום דבר על Frog Fractions 2, אבל אנחנו כן מספיילרים בלי חשבון את Frog Fractions הראשון כדי לנסות להסביר לערן במה מדובר. אז אם אתם לא רוצים ספוילרים ל- Frog Fractions, בבקשה תדלגו בערך 8 וחצי דקות קדימה. חוץ מזה, אנחנו גם מזכירים את ה- ARG הפסיכי שהיה ל- Frog Fractions 2 מסביב ליציאה שלו, ואם אתם רוצים לקרוא עליו קצת, אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה כאן.

38:40 – חדשות? חדשות! יש תאריך יציאה ל- Mass Effect: Andromeda, והוא הרבה יותר קרוב ממה שחשבנו שהוא יהיה!

41:00 – יש גם כל מיני חדשות שקשורות למודים! למשל, זה שיצא ל- Just Cause 3 מוד מולטיפלייר, או שייצא ל- XCOM 2 מוד המשך ל- Long War.

42:50 – כמו כן, ב- Humble Monthly Bundle של חודש ינואר אפשר לקנות את XCOM 2 ב- 12$, שזה די מטורף.

43:50 – אנחנו מסיימים! זה היה קצר הפעם! אתם יכולים למצוא אותנו בפייסבוק, בטוויטר, וב-YouTube. כרגיל, בעצם!

6 תגובות ל “גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג”

  1. רוני מאת רוני:

    זה יהיה ממש אחלה אם הפרקים יעלו לitunes ביחד עם האתר, ולא אחרי שבוע שבועיים.

  2. רוני מאת רוני:

    חוזר בי. רואה שכבר עלה. יש לכם מושג למה לוקח לאפלקציות פודקאסטים כל כך הרבה זמן עד שהן מתעדכנות בפרקים חדשים? זה לא קורה לי עם פודקאסטים אחרים.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אין לי מושג. באיזו אפליקציית פודקאסטים אתה עובד? יכול להיות ששווה לך לא להרשם לפודקאסט דרך אייטיונז אלא לפיד שלנו פה (https://www.gamepad.co.il/gamepod.xml)?

    (אנחנו לא שולטים על זמני העדכונים של אייטיונז. אתה רשום לפיד הזה? https://itunes.apple.com/il/podcast/gamepod/id504134510 )

  4. רוני מאת רוני:

    אוקי. הבנתי. כשאני מחפש אתכם בפודקאסט אדיקט גיימפאד בעברית זה מוביל לפיד אחד, שמתעדכן ממש באיחור. לעומת זאת, gamepod מופיע כפודקאסט נפרד ומתעדכן בזמן.

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, אני צריך לעשות איכשהו שגם חיפושים של הפודקאסט בעברית יובילו ל- RSS-ים שלנו ואני לא בטוח איך. :-/

  6. גיימפאד » גיימפוד, פרק 171: יותר טוב מ-Cookie Clicker מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 171: יותר טוב מ-Cookie Clicker:

    […] 46:29 – כתבנו לענייני VR עידן דקל שיחק ב-SUPER HOT VR, שיצא לא מזמן ל-PSVR. (דיברנו עליו כשהוא יצא ל-PC בפרק 158) […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS