Zombiefest 2: סיכום

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

סטטיסטיקה

24 משולשי פיצה, 14 וחצי שעות, 13 שעות משחק, 11 אצ'יוומנטים חדשים, 10 ארטבורגרים של מוזס, 5 וחצי Versus-ים, 3 משחקי Scavenge ו- 14,371 זומבים מתים. כלומר, מתים בפעם השנייה.

התמכרות
זה די מדהים עד כמה Left 4 Dead 2 מסרב להמאס עלינו. אחרי כל כך הרבה שעות ברצף של משחק ב- Left 4 Dead 2, בעיקר רציתי לשחק בו עוד קצת. את המשחק הבא עשיתי פחות מ- 48 שעות מאוחר יותר.

הבעיות
Steam היא תוכנה מעצבנת. בממוצע, פעם במשחק אחד או שניים מתוך השחקנים המשתתפים עפו וקיבלו הודעה מעצבנת של "No Steam Logon" באמצע המשחק. למה? לא יודעים. משום מה, זה גורם לי להזכר ב- DRM החדש של Ubisoft בקצת יותר גועל.

חוץ מהבעיות של Steam, הבעיה העיקרית שנתקלנו בה היא השומר של החניון שבו חלק מאתנו החנו את המכוניות שלהם. אבל לא נכנס לזה.

רגע השיא

כמובן, זה סובייקטיבי לחלוטין, וקצת מדכא שזה דווקא היה במשחק שבו אשתי השתתפה במקומי – אבל אני חייב לתת את רגע השיא לדני "לא כותב אף פעם פוסטים בבלוג" מור, שבמסך הסיום של Dark Carnival הצליח להשמיד לחלוטין את הקבוצה היריבה בעזרת טנק. כך, אחרי מערכה צמודה למדי, הקבוצה היריבה הפסידה, כי הם צברו רק 30 נקודות במסך הסיום. זה היה מגניב.

העתיד

זה יצא ככה במקרה, אבל אחרי פעמיים שבהם הזומביפסט מתקיים ביום שישי הראשון של חודש מרץ, די ברור מה התאריך של הזומביפסט הבא: ה- 4 במרץ, 2011. מה שפחות ברור זה מה יהיה שם. נכון, אנחנו יכולים לעשות את זה עם יותר אנשים, אבל אחד הדברים החשובים בזומביפסט הוא שכל השחקנים הנוכחים משתתפים באותו המשחק, ואם יהיו לנו יותר שחקנים, הדרך היחידה שבה זה יכול לקרות היא אם נשחק במוד של 8×8. ולא בטוח שאנחנו רוצים. ככה שאנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה בזומביפסט הבא. מצד שני, אנחנו די בטוחים שמסיבות רשת של Left 4 Dead 2 יהפכו לאירועים קצת יותר נפוצים מעתה והלאה. גם אם לא בכל פעם נשחק במשך 13 שעות.

התודות

תודה לדור שמר (ולאבא שלו) על כך שהם תרמו את המשרד ששימש אותנו במהלך הזומביפסט.

תודה לגלית זיירמן, על עיצוב הלוגו, הדפסת החולצות, התמיכה הנפשית והחצאית הקצרה.

תודה לשקד זיירמן, על העוגה.

תודה למיכל בר-דיין, על אספקת כמות מכובדת של קוקה-קולה לאירוע.

תודה למי שבא, השתתף, והגיב בבלוג.

וכמובן, תודה ל- Valve. כי Left 4 Dead 2 זה משחק מגניב.

2 תגובות ל “Zombiefest 2: סיכום”

  1. דני מור מאת דני מור:

    יאי 🙂

  2. גיימפאד » ארכיון » “גיימפאד” מזמין אתכם לקרב! מאת גיימפאד » ארכיון » “גיימפאד” מזמין אתכם לקרב!:

    […] פעם אנחנו מתכנסים למשך שעות במשרד כלשהו ברמת גן כדי לשחק בו ללא הפסקה. אבל כמובן, זה לא אומר שאנחנו טובים בו […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS