I have an Xbox, this is my Xbox. 360

עידן דקל| כללי הוספת תגובה

לפני כשלושה שבועות ציינתי את יום ההולדת ה-28 שלי (“ציינתי” כי מספרים כאלה כבר לא חוגגים. It’s only downhill from here), ולכבוד המאורע החברה המקסימה שלי הפתיעה אותי עם לא פחות, ואף יותר מקונסולת Xbox 360 Elite, שחורה ומלאת הוד, שהיא סחבה על גבה בכל רחבי ארה”ב בחודשים האחרונים. סוף סוף לכל הכותבים של “העולם על פי אינטל”, הבלוג שזיירמן פתח לפני אי אילו שנים (לפני שקנה Xbox, התחתן ועזב אותנו לטובת אפריקה) והיה מבוסס על טהרת משחקי המחשב (כן, מקריאה מחודשת של הבלוג אני רואה שהזכרון שלי הכזיב אותי מרה, ועידן עסק שם בשלל נושאים, החל מנטלי פורטמן ועד לנטלי פורטמן, אבל למען הרושם הדרמטי, בואו נניח שאני צודק), יש Xbox. אני גם חושב שאני יכול להמר בבטחה על כך שרוב זמן המשחק שלנו (אפילו אם אשכח לרגע את Guitar Hero ו-Rock Band) עובר על הספה מול מסך הטלוויזיה.

עבורי, המכשיר הזה מסמל את החזרה שלי לעולם הקונסולות, אותו עזבתי כשהתחיל להמאס לי מהמגה דרייב שלי (אמנם עם השחרור שלי מצה”ל קניתי פלייסטיישן 2, אך כבר הרבה שנים שהוא מתפקד בעיקר ככלי קיבול לאבק, מבלי ששיחקתי בו ביותר מעשרה משחקים שונים בכל חייו). ביחד עם המחשב שלי וינג, הוא בטח יגרום לכך שהגיימינג יתפוס חלק משמעותי בחיים שלי, מה שיבוא על חשבון טלוויזיה, סרטים, חברים או היכולת שלי להשאר ער יותר משעה באופן רצוף.

עם הקונסולה קיבלתי כרטיס של 4,000 נקודות לשימוש ב-Xbox Live, ועם התחברותי לשירות מיהרתי לבזבז 1,200 מתוכן על רכישת Trials HD, שמ-10 דקות של משחק בו אצל חברים הבנתי שמדובר במשחק ממש מגניב. אבל אחרי שעזבתי את הרמה הקלה, והפסקתי לקבל מדליות זהב בפעם הראשונה ששיחקתי במסלולים, המשחק התחיל לאבד את האפיל שלו. כשהלחיצה על לחצן הגז היא מחושבת מדי, כשההבדל בין מעבר לנקודת השמירה הבאה לבין עוד התרסקות הוא בערך שלוש מעלות בנטיית האופנוע וכשמספר הנסיונות למעבר השלב כבר עבר מזמן את ה-100, זה פשוט לא… מה המילה? כיף.

טוב, זה לא נכון. זה עדיין כיף. רק פחות.

בכל מקרה, יש לי עדיין 2,800 נקודות לבזבוזים, ואין לי מושג על מה כדאי להוציא אותן. המילים Trine, ‘Splosion Man ו-Shadow Complex נזרקו לחלל האוויר, אבל אני חושש שאני זקוק ליותר מזה בשביל לרכוש אותם. אז מה דעתכם, מה אתם קניתם ב-Xbox Live לאחרונה, והאם הייתם ממליצים לבלוגרי המשחקים החביבים עליכם (ואם לא להם, לפחות לי) לעשות אותו דבר?

אתם יודעים מה? אם אני כבר בקטע, אולי אני אעשה סקר קטן. מה הם המשחקים בהם הכי נהניתם לשחק על ה-Xbox שלכם?

17 תגובות ל “I have an Xbox, this is my Xbox. 360”

  1. משה שרף מאת משה שרף:

    Fallout לוקח בגדול פר שעות משחק (סיימתי אותו 4 או 5 פעמים ואני עדיין משחק בו), Left4Dead היה ונשאר מהנה ביותר. GTA4 איכזב בגדול (מערכת הקרב שבורה לגמרי,אם כי הנהיגה מהנה למדי).

  2. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    Shadow Complex! תקנה!

  3. Danny-L מאת Danny-L:

    רוקבנד ביטלס!

  4. שוורצי מאת שוורצי:

    הדבר הראשון שצריך לעשות ב-XBox Live זה לקנות Geometry Wars 2.
    כמה עשרות שעות אח"כ נדבר. 🙂

  5. iNDERU מאת iNDERU:

    Geometry Wars 2. זה אפילו הרקע של הכותרת של הבלוג 😛

  6. עוד שוורצי מאת עוד שוורצי:

    תגיד, אתה לא קורא את הבלוג של עצמך? קיבלת XBOX, *הדבר הראשון* שאתה עושה זה להוריד את Geometry Wars 2.
    מעבר לזה – Braid הוא חובה, אם לא שיחקת בגירסת ה-PC.
    Shadow Complex אכן ממש מוצלח.
    חוץ מזה, מתישהו יהיה לך רוק באנד (רמז: בקרוב), ואז תרצה להוריד המון DLC.

    וכשנגמרות לך ה-4000 הראשונות (אני מנחש שזה יקרה בימים הקרובים, אם זה עוד לא קרה), לך ל-http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1 וקנה עוד 4000. כבר תמצא מה לעשות איתן.

  7. Morin מאת Morin:

    ככה: אני טוחנת רוק בנד ביטלס, ולמרבה הבושה, טקן 6 (יש בו המון בעיות אבל אני מכורה לסדרה). אחרי טקן אני בונה על DC נגד מורטל קומבט, שניסיתי והוא חביב מאד.
    בחברה אנחנו משחקים רוק בנד (ביטלס או 2) או scene it, משחק טריוויית סרטים חביב פלוס.
    בעלי-שיחיה וגיסי נהנים בעיקר מקאסל קראשרס וספלוז'ן מן בגזרת הקלילים. דני סיים כבר את wet הטרנטינואי וברוטל לג'נד המטאלי. בתוכנית: אססינס קריד החדש, שאמור להיות הרבה יותר טוב מהקודם.
    גיסי התלהב מאד ואף סיים את ארקהם אסיילום. אני דגמתי ולא התלהבתי, למרות חיבתי העזה לבטמן.
    אישית, הייתי מוציאה את הנקודות על DLC לביטלס רוק בנד. ב4,000 נקודות אפשר לקנות בדיוק את אבי רוד, סרג'נט פפר וראבר סול (שיוצא החודש). דני, לעומת זאת, שוב ממליץ על ספלוז'ן מן.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    בזמנו ממש אהבתי את REZ שהוא מעין משחק יריות ארקיידי שיצא במקור לדרימקאסט ואחרי זה לPS2. הדגש הוא על המוזיקה שנבנית לאט לאט במהלך השלב. משחק בחדר חשוך ועם אוזניות זה האידיאל. לא צריך חוש קצב האמת, אבל זה עדיין משחק מוזיקלי למדי.

    http://www.xbox.com/en-US/games/r/rezhd/

    (אני לא ממש מבין בזה, אבל זה 800 נקודות,לא?)

  9. דור שמר מאת דור שמר:

    מה שהם אמרו: Shadow Complex, Braid, Geometry Wars 2.
    ואוסיף גם את Castle Crashers.

    רוק בנד ביטלס לא נחשב כי הוא לא משחק להורדה.

  10. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    וואו, קרו הרבה דברים כשלא הייתי כאן, אה?

    וכמו שהרבה אנשים אמרו לך: Geometry Wars 2. 🙂

  11. שפי מאת שפי:

    shadow complex
    ו- braid לגמרי 8)

  12. גיא מאת גיא:

    מצטרף להמלצות הרגילות על Shadow Complex, Braid ו-Castle Crashers, ואולי גם נוסיף לזה גם משחקים ישנים הרבה יותר ששווה לך לפחות לנסות את הדמו שלהם כמו Puzzle Quest ו-Bomberman Live. דווקא Spolsion Man וGeometry Wars 2 פחות משכו אותי.

    אבל Trials HD באמת מאבד את הכיף כל כך מהר? אין למשל ערך מוסף בעריכת שלבים? גם אני התלהבתי מאד מהדמו והחלטתי לעשות ממנו את הקנייה הבאה שלי, אבל אחרי מה שכתבת אני שוב בהתלבטות.

  13. חגי מאת חגי:

    The Ballad Of gay Tony
    זה יספק לך לפחות 15 שעות. משחק אדיר!!

  14. עידן דקל מאת עידן דקל:

    אחלה, תודה לכולם על ההמלצות.

    את Braid ו-GTA כבר סיימתי על ה-PC שלי. ובימים אלה אני מסיים עליו את ארקאהם.
    רוק בנד ודומיו יצטרכו לחכות, לצערי, עד שאני אוכל להרשות לעצמי חבילת ציוד היקפי שלמה, אבל אני בהחלט אנסה את כל השאר (לפחות את אלו שאני יכול לקנות עם יתרת הנקודות שלי).

    גיא, אותי Trials כבר פחות מלהיב. זה כמובן לא אומר כלום על ההנאה שהוא גורם לאנשים אחרים (רד פיש, יש לך משהו להוסיף בעניין?). אף פעם לא התעסקתי עם עריכת שלבים. תמיד נראה לי שיש אנשים מוכשרים יותר ועם יותר זמן פנוי שעושים דברים נהדרים, אז למה לי להתאמץ? אם אתה כן בקטע, זה בטח מאריך את זמן המשחק שלך בלא מעט שעות.
    חוץ מזה, יש לך גם את ה-Challenges, שם תוכל לבדוק כמה זמן תוכל לרכב עם האופנוע שלך על כדור מתכת גדול, או מה המספר המקסימלי של עצמות שתוכל לשבור בהתרסקות מכוונת היטב. גם זה כיף לעוד כמה שעות.

  15. גיא עילם מאת גיא עילם:

    עידן – תתחדש!!!
    שרון קנתה לי את ה-XBOX מתנה ליומולדת לפני שנתיים (29) ומאז אני משמעותית משחק יותר על הקונסולה מאשר על המחשב (קצת חבל כי בדיוק באותה התקופה קניתי מחשב משחקים חזק ומגניב…).
    לגבי משחקים להורדה (שאני קניתי וממליץ עליהם):
    Splosion Man – משחק ממש מגניב שכבר המליצו לך עליו רבות. מצויין למשחק ביחד עם החברה.
    Geometry Wars Evolved – איזו שאלה.
    Shadow Complex – מזמן לא שיחקתי משחק פלטפורמה מהנה כזה.
    The Dishwasher – משחק חמוד ומלא אקשן טוב.
    ואין מה לעשות – 4000 נקודות לא יספיקו לך. ממליץ לך לקנות עוד דרך maximuscards שהוזכר כאן קודם.

    לגבי משחקים לקנות:
    Gears of War 1 2
    Assassin's Creed (לא שיחקתי עדיין ב-2, אבל כנראה שגם די מומלץ)
    Mortal Kombat vs. DCU – משחק מגניב מאד. כנראה שטקן יותר מוצלח מבחינת משחק מכות, אבל אין על לשחק את סופרמן או בטמן ולכסח את סאבזירו.
    Mass Effect (אחרי כל כך הרבה שעות שהשקעתי במשחק, אני בטוח קונה גם את השני בינואר)

    בקיצור – תפסיק לקנות סרטי בלו-ריי ותתחיל לקנות משחקים ל-xbox. 😉

  16. גיא עילם מאת גיא עילם:

    * התכוונתי ל-Geometry Wars Evolved 2.

  17. גיא מאת גיא:

    אגב, הייתי ממליץ לשריין 800 נקודות ולחכות ולראות איך Alien Breed יצא. בינתיים הוא נראה ממש מבטיח (ואני מאד מקווה לא להתאכזב)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS