Borderlands: ממכר

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

את הימים האחרונים ביליתי עם גרסת ה-PC של Borderlands, שנמכרה במחיר מבצע ב-Steam לפני כמה ימים. כיאה למשחק מחשב, תוך שעה מההרצה הראשונה שלו כבר מצאתי את עצמי עורך קבצי ini. עכשיו הוא כבר עובד לשביעות רצוני, וההתרשמות שלי היא מאוד חיובית.

Borderlands הוא FPS, אבל עם מחלקות (אני החייל. יש לי רובים), נקודות ניסיון, דרגות וטריליון סוגים שונים של כלי נשק. כל ביקורת שקראתי מכנה את המשחק ‘דיאבלו פוגש את [הכנס של משחק פעולה בגוף ראשון כלשהו]’, ואני נוטה להסכים. יש בו את כל הכיף של לפוצץ דברים עם משגר טילים, יחד עם סיפוק הצורך הממכר של להתקדם עוד רמה, למצוא את הפריט המגניב ההוא ולאסוף את השלל של הבוס שהרגע הרגתם.

בהתחלה הוא קצת עצבן אותי, כי בדרך למשימות השונות היה עליי ללכת ברגל מרחקים ארוכים תוך כדי חיסול חוזר ונשנה של כלבים מציקים. למרבה המזל, העניין כמעט נפתר כשקיבלתי כלי רכב איתו אני פשוט יכול לדרוס אותם. עכשיו רק השליטה ברכב עם העכבר והמקלדת מעצבנים אותי.

אבל אני לא אתבכיין יותר מדי. Borderlands הוא ממש כיפי. האקשן פשוט וטוב, הגרפיקה מגניבה (מצוירת כזאת. מזכירה את XIII. או איקס איי איי איי, כפי שאנשים מסויימים אומרים) וההתעסקות הבלתי פוסקת במלאי איכשהו לא משעממת אותי בכלל. מסתבר שהדרך אל האושר דווקא כן תלויה במציאת רובה סער בדרגה 15 שמעלה אויבים באש.

אז מה אתם אומרים? תקנו אותו גם? שיהיה לי עם מי לשחק ב-co-op.

3 תגובות ל “Borderlands: ממכר”

  1. InterAl מאת InterAl:

    אכן משחק מצוין, כבר שיחקתי בו עם 2 דמויות שונות (בקואופ, לבד זה משעמם ומסריח) והוא ממש כיפי.

  2. Talool1 מאת Talool1:

    אם אתה רוצה לשחק איתי היום אז דבר איתי

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נסה לשנות את WillowGame.ini… בעצם אל תנסה אם אתה לא רוצה להרוס את המשחק, אבל זה בכל זאת מקום מצחיק להסתיר בו צ'יטים…

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS