אוח, ה- 3D Realms האלה…

עידן זיירמן| שטויות הוספת תגובה

זה היה יום עמוס. מאוד עמוס. אבל אני אשאיר אתרים גדולים יותר לדווח לכם על המנוע החדש של חברת id, או על תאריך היציאה של GTA IV (אוקטובר 2007, אגב). מה שאני כן אעשה זה לקשר לראיון הזה ב- Gamasutra, עם Van Lierop – הבחור החדש ב- 3D Realms.

חלק מהראיון מוקדש, מטבע הדברים, למאחר הכפייתי "Duke Nukem Forever". אבל מר Lierop מחליט להפציץ עם פסקה הזויה במיוחד:

 I think once Duke Nukem Forever comes out, and is great, that's all people will care about. Again, 3D Realms is more than just Duke Nukem Forever. Half-Life 2 was delayed how long? People kept asking for it, and complaining, but once it came out, and turned out to be like the best game ever, nobody cared.

אני עומד מול הפסקה הזאת, ומשתהה. איך הוא בכלל יכול להשוות את תהליך הפיתוח של Half Life 2 לזה של Duke Nukem Forever? איך הוא יכול להשוות משחק שהיה בפיתוח כחמש שנים, ותאריך היציאה שלו נדחה בסך הכל בשנה (כך שהמשחק יצא, בסך הכל, כשנה וחצי לאחר שהוא נחשף לראשונה לציבור) למשחק שנחשף לציבור לראשונה לפני יותר מעשור?

צר לי, צר Lierop, אבל אף אחד לא הולך להתעלם לחלוטין מהעובדה הזאת ברגע שהמשחק יצא (כלומר, אם המשחק יצא). כל ביקורת ופיסת מידע על המשחק תזכיר את העובדה שהוא היה בפיתוח יותר מעשור. כל ביקורת תכיל בתוכה גרסה כזאת או אחרת של המשחק "האם היה שווה להמתין?". אם הוא יהיה מדהים, אולי הוא בכל זאת יזכה להצלחה… אבל בעוד שזמן הפיתוח של Half-Life 2 הוא זיכרון מעומעם בלבד, אף אחד לא הולך לשכוח את סאגת הפיתוח של Duke Nukem Forever. בהנחה שהוא ייצא, כן?

תגובה אחת ל “אוח, ה- 3D Realms האלה…”

  1. yoyole מאת yoyole:

    הא, תראו מה נהיה 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS