"גיימפאד" נגד העולם, סיבוב ראשון – Liveblogging!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

אוקיי, אז כמובטח, החלטנו לשחק נגדכם ב- Left 4 Dead 2. לרוע המזל, הקבוצה של s0meGuy שהיתה אמורה לשחק נגדנו נקלעה לקשיים, ורק שניים מהשחקנים הופיעו. אז s0meGuy צירף שחקן שלישי, ואני שידכתי להם את דור שמר בתור שחקן חיזוק. נראה איך זה יילך.

בשעה/שעתיים הקרובות אני אעדכן את הפוסט הזה בהתאם למהלך המשחק. שיהיה לכולם בהצלחה.

16:24 – אנחנו יוצאים לדרך. הקמפיין הנבחר: The Parish. "גיימפאד" מתחילים בתור השורדים. נראה איך זה יילך.

16:35 – סוף סיבוב ראשון! שתי הקבוצות שרדו במלואן, אבל בסופו של דבר, שובר השוויון העניק לנו 25 נקודות נוספות. המצב כרגע הוא 525 נקודות לנו, 500 להם. זה נראה מותח.

16:56 – זה הלך לנו קצת פחות טוב. בעקבות שימוש מאוד מוצלח בטנק, הם מובילים עלינו עכשיו, 919 מול 863 נקודות. אנחנו נראה להם מה זה.

17:17 – בעיות טכניות. זה היה חייב לקרות מתישהו. המיקרופון של דקל הפסיק לעבוד. אז אנחנו מחכים לו עכשיו. בינתיים, אנחנו אחרי הסבב הראשון במסך השלישי, שבו הפגנו חוסר יכולת מוחלט להרוג שני Survivors אחרונים שנשארו במשחק. עכשיו אנחנו ה- Survivors, ומעניין אם נדביק את הפער.

17:31 – אחרי שסוף סוף חזרנו לשחק, הם די שחטו אותנו. המצב כרגע הוא 1370 מול 1228 נקודות, לטובתם. לא נעים.

17:58 – והפער מתרחב… 1934 נקודות להם, 1625 נקודות לנו. מתחיל עכשיו המסך האחרון, בתקווה שנצליח לצמצם את הפער כמה שיותר.

18:13 – ו… זהו. הסיום היה מרשים במיוחד. אנחנו הרגנו אותם ברגע שהיה לנו טנק, כמו שקורה בדרך כלל כשמשחקים Versus בסיום של The Parish, ואז, בניסיון לצמצם את הפער כמה שי ותר (ואולי אפילו לעקוף אותם?), ברגע שראינו שהטנק שלהם מגיע כולנו התחלנו לרוץ קדימה כמו מטורפים. זה הלך די טוב, אבל לא הספיק בשביל לעקוף אותם. בסופו של דבר אני ועופר נתפסנו בירידה מהגשר. הניקוד הסופי? 2253 נקודות לנו, 2399 נקודות להם.

זה היה כיף. בהחלט ננסה לארגן עוד משחק של "גיימפאד" נגד העולם בקרוב, בהתאם לכמות הביקוש. כמו כן, ננסה להעלות בקרוב כמה סרטונים מתוך המשחק. אבל עד אז, אני רק רוצה להודות לכל המשתתפים, ובמיוחד על כך שלא השפילו אותנו יותר מדי.

8 תגובות ל “"גיימפאד" נגד העולם, סיבוב ראשון – Liveblogging!”

  1. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ובהמשך לזה – תודה לדור שמר שהצטרף אלינו בתור שחקן חירום ברגע האחרון. קצת פחות תודה לדור שמר על כך שהטנק שלו שחט אותנו לחלוטין בסוף המסך השני.

  2. s0meGuy מאת s0meGuy:

    זה משחק צמוד וטוב, כמו שכל ורסוס צריך להיות.
    חבל דווקא ששני האחרים לא באו, למרות שהיה כיף לשחק עם המחליפים.

  3. s0meGuy מאת s0meGuy:

    זה היה*

  4. עידו (איש קריות) מאת עידו (איש קריות):

    שחקן חיזור?

  5. דור שמר מאת דור שמר:

    s0meGuy – היה מאוד כיף לשחק איתך ועם חבריך. אשמח לשחק איתכם שוב מתישהו, ואני מאמין שגם שחקני הקבוצה היריבה ירצו.

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בהחלט היה כיף. ובהחלט נשמח לשחק אתכם בעתיד. בתקופה הקרובה אני שוקל להקים קבוצת סטים של "גיימפאד", ובניגוד לקבוצת הסטים שהיתה פעם ל"העולם על פי אינטל" – ממש לעשות בה שימוש. 🙂

  7. גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 2: 115 אינץ’ מאת גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 2: 115 אינץ’:

    […] מרובה-משתתפים, לעומת זאת, הוא פשוט ענק. 32:00 חוץ מזה, כולנו שיחקנו השבוע ב- Left 4 Dead 2 נגד קבוצה כלשהי מהאינטרנט. היה כיף. 33:40 בנוסף לכל זה, יש גם DLC חדש ל- Left 4 Dead, הראשון […]

  8. גיימפאד » “גיימפאד” זקוק לאהבה מאת גיימפאד » “גיימפאד” זקוק לאהבה:

    […] (חלק מהם אולי אפילו יהיו עם פרסים, או משהו). או משחקי “גיימפאד נגד העולם” כמו שארגנו פעם ב- Left 4 Dead 2. ובשביל הדברים האלה, אנחנו […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS