הדרך לגיימיז 2010

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

נובמבר הוא חודש עמוס באירועים. שליש מחברי הבלוג נולדו בחודש נובמבר. שישית מהם התחתנו בנובמבר. זה החודש שבו אמור לצאת ה- Call of Duty החדש. ו- Epic Mickey. זה החודש שבו אמור לצאת ה- Kinect. זה החודש שבו אני אמור לחזור לארץ. אין ספק, מדובר בחודש עמוס. אבל עכשיו נוסף לכם עוד משהו לרשימת הדברים שיש לעשות בנובמבר. הדבר הזה הוא כנס GameIS, שהולך להתקיים ב- 9 לנובמבר, ולכלול המון דברים מגניבים – מטקס הפרסים המסורתי של GameIS, דרך מגוון פאנלים והזדמנויות לפגוש את האנשים שמעורבים בתעשיה הזאת בארץ, ועד להרצאות של אורחים מחו"ל (מכל מיני מקומות זניחים כמו Square-Enix).

אני לא הולך להיות שם. רוב הסיכויים הם שאני עדיין אהיה בקנדה בתקופה הזו. אבל לכם אין את התירוץ הזה. כלומר, אולי יש לכם את התירוץ של "זה יקר לי מדי", אבל זה לא שאתם בקנדה, או משהו.

אז תלכו. תהנו. ואז תספרו לי איך היה.

7 תגובות ל “הדרך לגיימיז 2010”

  1. red מאת red:

    300 שקל לכרטיס. בטח, מגיע בריצה.

  2. dipnp מאת dipnp:

    החל מ 18:00 הכניסה לארוע חינם, ככה שלפחות לטקס הפרסים ולארוע הערב לא צריכים להיות לעניים שביננו תרוצים. בנוסף לסטודנטים המחיר הוא 160 ש"ח בלבד.

  3. Nirtaz מאת Nirtaz:

    הארוע הגדול והמאוד מעניין מתחיל ב18:00 והוא בחינם !!
    מי שרוצה להגיע בבוקר והוא במקרה סטודנט יכול לשלם 160 שקל בלבד (אני מסכים ש"בלבד" לא בהכרח מתאים פה)
    אבל… שימו לב לתמונה הגדולה – הכנס השנתי של GameIS נכנס לליגות הגדולות.
    http://www.gameisawards.com/

  4. red מאת red:

    בטוח שאירוע הלילה הוא בחינם? זה בכלל לא מצוין באתר האירוע…..

  5. Nirtaz מאת Nirtaz:

    בוודאות ! – ארוע הערב הוא בחינם ! החל מ17:45 בערב ואילך
    עד השעות הקטנות של הלילה.

  6. swym מאת swym:

    אירוע הלילה הוא אכן בחינם – וטוב שכך.
    החיבור של כנס המשחקים השנתי לכנסים מהתעשיות היותר מסורתיות (קצת כמו בשנה שעברה עם איגוד האינטרנט) שגורר איתו מחירים מופקעים עושה עוול להרבה מפתחים עצמאיים, סטודנטים ואנשים שרק רוצים להשתלב בתחום, וכל זה בתעשיה שעדיין נמצאת בחיתולים שלה.

    לחברות הייטק ותקשורת גדולות אין בעיה לשפוך תקציבים מיותרים על (עוד) כנס רועש + ארוחת צהריים במחיר מופקע ואובדן יום עבודה לחלק מהעובדים שלהן, אבל לאדם פרטי שרק רוצה לשמוע המחירים האלו כואבים בכיס.

  7. גיימפאד » גיימיז 2011 מאת גיימפאד » גיימיז 2011:

    […] הדיגיטליים בישראל, הולכת להתכנס באירוע מיוחד, ואחרי שבשנה שעברה הייתם צריכים להרחיק לכת בשביל להגיע לאירוע, ואם הייתם […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS