שודדים דיגיטליים

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

אוקיי, זה מוזר, ועם זאת – הגיוני בצורה מוזרה כזאת או אחרת. כנופיה ברזילאית חטפה את אחד השחקנים הטובים בעולם ב- GunBound, ודרשה ממנו את הסיסמה לחשבון המשתמש שלו. הגיימר האמיץ לא נכנע, ובמשך חמש שעות, תחת איומי אקדח, הוא שתק.

אני לא בטוח מה גורם לי להרים גבה יותר – העובדה שהבחור היה מוכן להקריב את החיים שלו בשביל המשחק, או העובדה שאחרי חמש שעות של איומי אקדח, חברי הכנופיה חשבו "נו, הוא לא נכנע, בואו ונשחרר אותו". הם אכן שחררו אותו. וקצת אחר כך, הם גם נתפסו ע"י המשטרה.

הסיפור הזה מצטרף לסיפור שפורסם לא מזמן, על זוג שהזניח את ילדיו על מנת שהוא יוכל לשחק ב- Dungeons & Dragons Online. הוסיפו לכך את הידיעה על האם שטוענת שמשחקי מחשב הסיתו את בנה לרצח, ותקבלו תמונה די עגומה על מצב יחסי הציבור של משחקי המחשב והוידאו.

אבל משום מה – הגל השלילי הזה לא תופס. אני מוצא את עצמי בודק בקביעות את אתרי חדשות המשחקים, מחכה לאיזה גל תגובות המתנגד לשיקוץ, או איזושהי התקוממות מגוחכת חדשה של ג'ק תומפסון – ולא מקבל אחת כזאת. מוזר. בטח בגלל הקיץ, או משהו.

תגובה אחת ל “שודדים דיגיטליים”

  1. Namos מאת Namos:

    מעניין. זה ממשיך להראות את חדירת תרבות הגיימרים למיינסטרים – אפילו אם במקרה הזה לפשע. זה יכול להיות כתבה מעניינת – איך תראה התרבות העתידית, זו שהושפעה מגיימרים. או איך שאני מכנה את זה: מתי מריו יפרסם קוקה קולה?

    קלישאה עתידית: זומבי (או כל אוכל/מוצץ/מתעלק מוחות) מסרב לאכול את מוחו של מפורסם זה או אחר. קורבן ראשון: ג'ק תומפסון, עם הכיתוב "לא תודה, זה עלול לעשות אותי חולה".

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS