Duke Nukem Forever יהיה משחק גרוע

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

כבר דיברתי על זה באחד הפודקאסטים, שם הזכרתי כיצד כתבת הבקרוב של יורוגיימר לא השאירה רושם מזהיר עבור המשחק. גם הכתבה הזו מבית ג’ויסטיק, מתארת תמונה עגומה למדי. אני אחסוך לכם את הקריאה ואסכם: DNF הוא משחק אקשן בנאלי שבו יורים בגלים אחרי גלים של חייזרים. וגם הגרפיקה לא משהו.

מה השתבש? לשאול את השאלה הזאת לגבי Duke Nukem Forever זה כמו לשאול אותי את אותו הדבר לאחר ניסיון כושל באפיית עוגה. מה לא? משחק שעבר כל כך הרבה ידיים וכל כך הרבה מנועי משחק, הסבירות שיצא מוצלח היא לא גבוהה. Gearbox קיבלו לידם משהו, וניסו לעשות ממנו משחק מוגמר. מה שיצא יצא.

ויש גם את כל העניין הסקסיסטי, שהוא, לטעמי, פשוט מביך. מצב ה-Capture the babe, שהוא CTF שבו הדגל מוחלף בבחורה שדיוק מפליק לה בישבן מדי פעם, הרים לא מעט גבות, ובכלל נראה שהיחס למין היפה במשחק הוא די מזעזע. תראו את הוידאו הזה רגע.

עכשיו, אני רחוק מלהיות גדול השמרנים והמתחסדים, ולחלוטין מבין שדיוק הוא דמות צבעונית, סאטירית ומה שלא תרצו. ובכל זאת, משהו בסרטון הזה גרם לי להרגיש קצת לא בנוח. אין כאן שום דבר שלא ראינו ב-GTA 4 (ובמיוחד ב-Ballad of Gay Tony), אבל איכשהו שם זה היה משעשע והתאים לתסריט, וכאן זה נראה סתם סליזי. מכירים את זה שמישהו אחד יכול לספר בדיחה וכולם צוחקים, אבל כשמישהו אחר מספר אותה כולם מסתכלים למטה במבוכה? אז ככה.

אבל היי, יכול להיות שאני שופט את המשחק מוקדם מדי. אחרי הכל, לא שיחקתי בו עדיין, וגם הסרטון למעלה הוא לחלוטין מוצא מהקשרו. יכול להיות. הלוואי.

8 תגובות ל “Duke Nukem Forever יהיה משחק גרוע”

  1. red מאת red:

    מה אתה מדבר, היו להם 13 שנים לזקק אותו ולהפוך אותו למשחק המושלם.

  2. אלון שוורץ מאת אלון שוורץ:

    אני איתך לגמרי. מה גם שכל הקמפיין השיווקי של המשחק הזה הוא די פולחן אישיות לדיוק. אני מבין שזה כל הקטע ובלה בלה בלה, אבל פאק איט, תראו שזה משחק טוב, לא שהוא הבנאדם הכי "מגניב" בהיסטוריה.
    בלי לדבר על זה שכמו שאמרת, גם הפולחן אישיות הזה לדעתי כבר מזמן עבר את השלב שבו הוא היה מצחיק או camp או פארודי, והגיע לשלב שבו הוא מגעיל ומיותר ורק יוצר לי אנטי.

  3. red מאת red:

    בדיוק, אבל המשחק לא טוב. מה אתה רוצה, שיראו לך קטעי גיימפליי ממשחק לא טוב? הם מעדיפים להתרכז באישיות של דיוק, שהיא למעשה אחד מסימני ההיכר המובהקים של המשחק

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    טוב, אתם כבר יודעים מה הדעה שלי: ההתמקדות של מסע השיווק של המשחק בפולחן האישיות של דיוק נעשה בשביל: (1) להרחיק את תשומת הלב מהעובדה שהמשחק הזה בפיתוח כבר אלפי שנים, ולו רק בשביל להנמיך קצת ציפיות, ו- (2) לבדל אותו מ- Bulletstorm, שמסע השיווק שלו התמקד באלימות קיצונית (בעיני זה משהו שילדותי/מביך לא פחות מהסקסיזם של דיוק, אגב).

    חוץ מזה, אני לא מכיר הרבה משחקים שניסו לשכנע אותי בטריילרים שלהם שהם משחקים טובים שלא ע"י הצגת אווירה/סיפור, אלא פשוט ע"י הצגת קטעי משחקיות מהמשחק עצמו. זה כמו להגיד ל- Valve ש"פאק איט, תראו שפורטל 2 זה משחק טוב, לא סרטוני שיווק מצחיקים של Aperture Science". כן, זו דוגמה לא הכי טובה, כי יש גם הרבה סרטוני Gameplay של פורטל 2, אבל אני, אישית, לא ראיתי אותם, ולא מבסס על סמך הסרטונים האלה את ההחלטה שלי לקנות את המשחק.

  5. zipdrive מאת zipdrive:

    אני בהחלט מסכים שאין מי יודע מה לצפות מ-DNF. אולי פשוט שייצא כבר, יחטוף ציוני שבעים ומשהו ושנשאיר את הסאגה הבלתי-נגמרת הזו מאחורינו?

    אני גם מרגיש לא בנוח עם כל ענייני היחס לנשים שעולים מהשיווק של המשחק, ואני אומר את זה בתור חובב מושבע של לארי לאפר ובהייה תוך הזלת ריר ביופי של הגוף הנשי.

  6. MiST 1001 מאת MiST 1001:

    ורק אני תוהה מי מנצח במכות – דיוק או צ'אק נוריס?

  7. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נראה לי שהולכות להיות כאן מכות כשהמשחק ייצא :-). אבל אם הם באמת לא יצליחו להפוך את הקטע ההומוריסטי / שובוניסטי / מודע לעצמו לחלק טוב מהמשחקיות עצמה ולא סתם בדיחות ברקע, המשחק הולך להיות פשוט קומקום יפה עם מים עכורים בפנים… למרות שיכול להיות שכל הכתבות הלא מחמיאות נכתבו פשוט כדי להצדיק את ה – "אמרנו לכם" במקרה והוא באמת יהיה גרוע.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    מצטער , התכוונתי כמובן לקנקן, מה שחוסר שינה עושה לך…

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS