למה לכולם יש Galaxy S?

אבישי רויטבלט| הגיגיימינג הוספת תגובה

שלום!
פוסט ראשון שלי זה המון זמן, ופרק ראשון שלי זה עוד יותר.
הוא מתחיל עם קצת מידע למי שאיכפת לו ממני, וממשיך עם תוכן שנוגע גם למי שלא. (Lets be friends!)

בשביל כל מי שעדיין מבולבל ומנסה להדחיק – הינה לינק לפוסט הראשון
שלי כאן לפני כחצי שנה. הולכים להיות עוד כאלה 🙂

אז הינה, אני מנצל את הבמה האליטיסטית הזאת בתקווה שכל מי שצופה הוא בשיכבה העליונה או זאת שאחריה, וביחד נוכל להתאגד כדי לצחוק על הבורים (המשפט הזה יהיה ברור אחרי הפרק).

22 תגובות ל “למה לכולם יש Galaxy S?”

  1. ירון מאת ירון:

    אהבתי תן לייק חחחחח

  2. יהונתן מאת יהונתן:

    אהבתי. 🙂

  3. ליאור מאת ליאור:

    טוב שחזרת!

  4. אילן גלר מאת אילן גלר:

    אבישי, אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל בחיי שלא הבנתי מה אתה רוצה

  5. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    מה לא ברור? לדבר על ביציות וזרעונים.

  6. פקצת פייסבוק שמשלמת בוכטה על חבילת גלישה מאת פקצת פייסבוק שמשלמת בוכטה על חבילת גלישה:

    אתה ענק
    אתה ממש צודק אנחנו מדינה של פקצות פייסבוק

  7. דביר מאת דביר:

    תכלס אתה צודק 90 אחז קונים את כל השטויות האלה ולא יודעים להפעיל את המכשירים האלה אבל עדין קונים את זה כי זה באופנה

  8. הזרעון ברבאק שרץ לביצית מאת הזרעון ברבאק שרץ לביצית:

    מסמך מרגש.
    הייתי רוצה להבין מה הפואנטה אבל.

  9. Bloodnut מאת Bloodnut:

    אחרי כל מה שנאמר….
    אתה הולך להיות העבד של הצבא ל6 שנים!! מה איכפת לך מאייפונים לעזאזל!?

  10. זירעון מצטיין מאת זירעון מצטיין:

    אתה כמה זקנים עם איפון וgalaxy s אני מכיר?
    הם פשוט קונים את זה כי "הם שמעו שזה משו משו" ואין להם מושג מה לעשות עם זה.
    הם בקושי יודעים להתקשר וכל פעם שהם רוצים להסתכל בספר טלפונים הם קוראים לך שתעזור להם.
    ובסוף הם משוויצים לכולם על הפלאפון "החדשני" שהם קנו.
    אבל בכל זאת זה הקהל הכי טוב, לא אכפת להם מהאיכות, מהביצועים ומהמחיר – אכפת להם רק מהמותג.
    לחברות זה יוצא משתלם מאוד וכל הזקנים גאים בעצמם.

  11. red מאת red:

    באמת שלא ברור מה אתה רוצה. הטיעון שלך שאנשים "שלא מבינים" קונים סמארטפונים רק בגלל המותג והרצון להיות חלק מהעדר, הוא לא מאוד מבוסס. גם לאבא שלי יש אייפון, ונכון שהוא לא באמת יודע איך לכוון את השעון בעצמו או סתם להתקין אפליקציות, אבל הוא כן גולש בו המון באינטרנט, ואייפון הוא מכשיר כף היד הטוב ביותר שיש לגלישה קז'ואלית. אז כן, אנשים שיכולים להרשות לעצמם את התענוג הזה – למה לא?

  12. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    לכל מי שלא הבין, תגובה רצינית –
    נגיד ועכשיו יגידו לך שיש קסם שיכול לגרום לך להקפיא דברים. יכול להיות שהיית מוכן לשלם על זה המון המון כסף… רק שקוסם מן המניין יכול להגיד לך שהקסם הזה בעצם שווה פחות מהמחיר הנקוב, ובצעם יספיק לך רק לקרר, לא להקפיא, כי אתה בסך הכל רוצה שלא יהיה לך חם בקיץ, ואין לך כוונה להילחם בסקורפיון…..

    הטיעון שלי הוא לא ש"אנשים שלא מבינים קונים מוצרים שהם לא משתמשים בהם כמו שצריך" אלא שבגלל שיש כזה צמא אדיר למכשירים עם הטכנולוגיות הכי חדשות אפילו לפשוטי העם, החברות יכולות לנפח את המחירים של המוצרים הללו, ועדיין אנשים יהיו מוכנים לשלם עליהם.

  13. Poroshan Pedo(AKA Pipi( מאת Poroshan Pedo(AKA Pipi(:

    הציניות שלך ממש משפרת את הסרטונים שלך חח..
    טוב שחזרת 😉

  14. אילן גלר מאת אילן גלר:

    אבישי, אם זה באמת הטיעון שלך (ואני חייב להודות שלא קלטתי אפילו רמיזה אליו בסרטון) – אתה לא מספק בעבורו שום הסבר או סימוכין, אלא רק את עצם הטענה שמנקודת מבטך כך העולם נראה, וזה נחמד אבל לא מאוד משכנע.

    האם החברות מוכרות את המכשירים במחירים לא ריאליים מפני שהן משוכנעות שהלקוחות יקנו אותם גם במחירים האלה? אם כן, מדובר בסך הכל בכוחות השוק, ואתה יכול לומר את זה על תמחור של כל דבר כמעט. זה מובן מאליו שמוצר יתומחר, ככלל, במחיר הגבוה ביותר שלדעת החברה הלקוח יהיה מוכן לשלם עליו – תוך שלוקחים בחשבון צרכים תחרותיים ושיווקיים שונים. אתה לא מתאר את שוק הסמארטפונים. אתה מתאר את השוק, נקודה.

    אבל מנקודת המבט שלי, אני דווקא רואה תחרותיות רבה, קיצונית אפילו, בתחום הספציפי שעליו אתה מדבר. אני חושב שמכשירי הסמארטפון שנמכרים כיום זולים להחריד ביחס לביצועים וליכולות שלהם, והלחץ התחרותי דוחף את כולם להציע יותר ויותר בפחות.

    אנחנו יודעים פחות או יותר כמה עולה לייצר אייפון או גלקסי אס. אנחנו יודעים בכמה כסף הם נמכרים. אנחנו יודעים שיש מסביב לזה עלויות שיווק והפצה שונות. בסופו של דבר, הפער ביניהן לא מטורף במידה כזו שאפשר לטעון כי המחיר "מנופח", ובכל מקרה זה טיעון כלכלי ולא השקפה אידיאולוגית. אם רצית להוכיח אותו, לא דיברת בכלל בכיוון.

  15. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    המכשיר לא נמכר לך ביוקר. זה כמו מנה ראשונה של סם בחינם (אולי אפילו באנג בחינם)
    חבילת הגלישה והתקשות – ועוד איך!

    והנקודה הכי חשובה – הם לא צריכים את זה!!

  16. אילן גלר מאת אילן גלר:

    אתה מכיר אנשים מבוגרים או לא היי-טקיסטים שלא מנצלים את החבילה. אני דווקא מכיר הרבה כאלה שמנצלים אותה עד תומה ומבקשים עוד. זה שאבא שלך לא צריך את זה, לא אומר שאף אחד לא צריך את זה.

    אגב, אם לקוח שהוא לא "היי-טקיסט" יגיע לחברת הסלולר, יבקש לרכוש סמאטרפון ואז יתעקש לקבל אותו בלי חבילת אינטרנט, מניסיוני סביר מאוד להניח שנותן השירות יאמר לו משהו בסגנון "בלי חבילת אינטרנט המכשיר הזה סתם מבוזבז", ויציע לו מיוזמתו לרכוש מכשיר זול ופשוט יותר.

  17. תומר-הבחור שקיבל את תחתוניך בדואר מאת תומר-הבחור שקיבל את תחתוניך בדואר:

    אז קודם כל האוריאו היה בן זונה וכשקיבלתי את התחתונים ואמרתי איכס אמא שלי החזיקה אותם ואמרה למה? הם נראים בסדר עד שהיא הבינה שהם קצת משומשים 🙂
    בכל מקרה אני חושב שאני חבר ב"מועדון האקסלוסיבי" הזה למרות שחוץ מהאייוד יש לי נוקיה בלי צבע.
    בכל מקרה אני חושב שלמרות שאמרתי שאני נמצא במעודון הזה אני חושב שלכולם מגיע להיות בו גם אם הם לא מתעניינים בטכנולוגיה כלכך כלכך וכל זה עם החבילות גלישה היו זולות יותר באמת שאני חושב שלכולם ממש כדי להנות מהאפשרויות האלו של GPS וסתם באמת להיות בפייסבוק.
    בגלל העובדה שהמחיק כל כך יקר יש לי אייפוד טאץ' שמפעיל לי כל דבר שיש באייפון חוץ מפלאפון+פאלפון.וזה כל כך נוח! אני נוסע בקוי אוטובוס קבועים ויש בהם וויפי.
    ההורים שי אומרים בערך כל יום שהם לא צריכים אייפון (לדוגמה) רק לחייג. הם היו נהנים מאוד מהאייפון גם אם הם לא צריכים אותו (אף אחד לא צריך זה פשוט נוח). הם היו יכולים להנות מאוד ממכשיר כזה אבל זה לגמרי לא שווה את החבילה החודשית.

  18. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    תבין, אילן, אני לא אומר שכל מי שקונה את זה לא צריך את זה. אני רק אומר שבגלל שיש "הילה" סביב הסמארטפונים, האנשים שלא באמת צריכים את האינטרנט מוכנים לשלם יותר על מוצר שהם לא מבינים בו, ולכן נקודת שיווי המשקל של המחיר נדחפת למעלה, בניגוד לשוק תחרותי אמיתי שאחת מהנחות היסוד שלו היא שהשוק שקוף לכולם.
    בקיצר – המחירים של האיטנרנט היו יכולים להיות נמוכים יותר אם רק מי שמבין משהו בנושא היה הלקוח והיה מתעקש על מחיר נמוך יותר. אבל אבוי – יש להם שוק שלם שלא יכול להביע את דעתו כי אין לו באמת אחת….

  19. red מאת red:

    אז עכשיו אתה טוען ששוק הסמארטפונים הוא לא שוק "תחרותי אמיתי"? רק מה הוא בדיוק? ואיך זה שונה ממוצרים ממותגים אחרים שאנשים קונים, כמו בגדים, שעונים וכו'? אולי גם הם שווקים לא תחרותיים באמת?

  20. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    זה בדיוק מה שאני אומר – אנשים קונים סלולר כמו שהם קונים בגדים ממותגים. אני לא חושב שטכנולוגיה צריכה להימכר כך.

    ולא, שוק ממותג הוא לא שוק תחרותי קלאסי.

  21. swym מאת swym:

    ממש לא נכון. שוק מכשירי הסלולר הוא אחד השווקים היותר תחרותיים שיש. הסיבה שיש "לכולם" גלקסי S היא שהוא מצליח להציע תחרות אמיתית לאייפון – ובמחיר הרבה יותר אטרקטיבי. אם תחפשו בזאפ, תגלו שאפשר לקנות היום גלקסי בבערך חצי מחיר מאייפון 4.

    השוק שאינו באמת תחרותי הוא שוק חברות הסלולר: בישראל יש היום רק שלוש חברות סלולריות, ולתאום המחירים שלהן יש ריח מסריח של קרטל. בגלל זה מחירי השיחות יקרים, מחירי הSMS יקרים, ותעריפי הגלישה באינטרנט (שהפכו לפרה החולבת החדשה) יקרים. דווקא המכשירים עצמם זולים (אחרי החזרים), כי כשמפעיל קושר אותך בחוזה שעולה לך לפחות 5000 ש"ח לתקופה של שלוש שנים, אין לו בעיה לזרוק לך עצם.

    המצער הוא שגם כניסת המפעילות הוירטואליות לשוק לא תשנה את המצב של תעריפי הגלישה בהרבה, כי משום מה משרד התקשורת קבע נוסחה מוזרה לפיה המפעילות הוירטואליות יאלצו לשלם לחברות הקיימות 4.67 אגורות על כל מגהבייט של מידע:
    http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/235/814.html?hp=16&cat=1902
    זה יוצא 46.7 ש"ח לג'יגה (וזה לפני הנתח שהמפעילות עצמן ירצו לקחת מכם), ככה שלמי שמחפש לגלוש במחירים שפויים מהסלולרי – שום בשורה לא תגיע מכאן.

  22. menas מאת menas:

    שוק הסמארטפונים הוא השוק עם הכי תחרותי בכל הקשור לחומרה שמתעדכן בקצב יותר מהיר מכרטיסי מסך.
    הייתי אפילו אומר שסמארטפונים הם התחום הכי תחרותי בכל הקשור לחומרה.

    בקשר לזה ש"סמארטפונים נמכרים בזול"-זה ממש לא נכון,תסתכל על האייפוד 4-כמעט אותם מאפיינים כמו האייפון 4 (מצלמה מעט פחות טובה,אין GPS,שיחות ואינטרנט מכל מקום) ברבע-שליש מהמחיר של אייפון 4.
    ואני יכול לשים כסף על זה שכל הרכיבים ש"נוספו" באייפון 4 לא עולים יותר מ400 ש"ח ליצרניות.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS