עדכוני פייסבוק, טוויטר, ושאר ירקות

עידן זיירמן| מטא הוספת תגובה

כמה עדכונים קצרצרים בנוגע לנוכחות של “גיימפאד” במקומות שהם לא “גיימפאד”:

  • “גיימפאד” מגיע גם לטוויטר! אם יש לכם טוויטר, חפשו את @Gamepadcoil, או פשוט גלשו לכאן ולחצו על כפתור ה- Follow. זה ישמח אותנו מאוד. בתור התחלה, יעלו לחשבון הטוויטר שלנו אותם העדכונים שאנחנו מעלים לדף הפייסבוק שלנו (כלומר, כל הפוסטים שמתפרסמים פה בבלוג, ביחד עם כל מיני שטויות קטנות שאנחנו מוצאים לנכון לחלוק עמכם). כמו כן, בחשבון הטוויטר שלנו אנחנו הולכים לפרסם כל מיני עדכונים בנוגע לספריית המשחקים שלנו.
  • חדי העין בוודאי שמו לב לכך, אבל אנחנו מתחילים בדף הפייסבוק שלנו פינה חדשה שנקראת “Sunday Morning Shuffle”. הרעיון: בכל יום ראשון בבוקר, נפרסם קטע מוזיקה כלשהו ממשחק מחשב או וידאו שחיבבנו במיוחד. נשמח אם גם תמליצו לנו בעצמכם על קטעים שאתם אוהבים וחושבים שכדאי שנפרסם, ואם באופן כללי – תספרו לנו מה דעתכם על הפינה הזאת.
  • ולבסוף – לפני כמות זמן לא-מבוטלת ערכנו בדף הפייסבוק שלנו את סבב הקושיות השני של “גיימפאד”. זה לקח לנו יותר מדי זמן, אבל בסוף ביצענו את ההגרלה המיוחלת, ושלפנו מתוך הכובע הוירטואלי שלנו את תומר אליאש, שזוכה בקוד להורדה של Prince of Persia Classic עבור ה- Xbox Live Arcade (ותודה לטל אלון, שתרם את הקוד) אנחנו נפתח סבב קושיות שלישי ברגע שיהיה לנו פרס שלישי.

תגובה אחת ל “עדכוני פייסבוק, טוויטר, ושאר ירקות”

  1. ר. מאת ר.:

    אין לי פייסבוק, אבל מוזיקה מ-Star Control 2. וגם Final Fantasy.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS