לא כיף להיות עסוק

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

עקב עודף חובות בעבודה (ומעבר דירה ממשמש ובא), לא יכולתי להגיע לאירוע הגדול של vGames. השמועות אומרות שהיה סבבה. מישהו מקוראי הבלוג מעונין לאשר או להכחיש?

4 תגובות ל “לא כיף להיות עסוק”

  1. demonshlomo מאת demonshlomo:

    מעפן..
    "מלחמת הקונסולות" עאלק! בבית יש לי יותר מבחר..
    החוצפנים אפילו לא הביאו ווי, מישהו היה צריך להביא אחד מהבית!
    אני מצטער שאני קטנוני, אבל אווירה זה לא הכל, היה נחמד והכל, אבל היה חסר תוכן לחלוטין.. אני לפחות הרגשתי שעובדים עליי.

  2. יובל בירב מאת יובל בירב:

    מר דמוןשלמה היקר,
    לאירוע הגיעו יותר מ- 1,000 גיימרים שנהנו ממגוון רחב של פעילויות וטורנירים, חולקו פרסים בשווי 70,000 שקל, היו כ- 25 עמדות PS2, חמש עמדות PS3, שש עמדות PSP, מסיבת רשת של מאות מחשבים, תחרות מודינג, תחרות OC, ועוד המון אקשן – אבל האדון דמוןשלמה החליטו שהיה מעפן. למה? כי לא היה שם Wii.
    וואו, הפרגון פה נשפך.

    אגב, עידן, האם אתר "גיימר" המתהדר בתואר של אתר גיימינג ישראלי מקצועי מתכוון לסקר את אירוע הגיימינג הכי גדול שהיה כאן זה שנים, או שהוא הולך להתעלם ממנו כצפוי, ולהוכיח למי שעדיין זקוק להוכחה שהאינטרסים שלו הם לא בדיוק "טובת הגיימרים הישראלים" כמו שהוא תמיד טוען?

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לא הולם אותך, יובל, הקטע הזה של שאלות רטוריות. עקב העובדה שאין לי שום קשר להחלטה של "גיימר" האם לסקר את האירוע או לא (ואני מניח שאתה גם יודע את זה) – צופה תמים מהצד היה עלול לחשוב שאתה פשוט מנסה למצוא במה ציבורית להאשמות שלך כלפי עורך גיימר.

    חבל לי שאין ב"גיימר" סיקור על האירוע שלכם קצת פחות משחבל לי שאין פה בבלוג סיקור של האירוע (זו לא הערה צינית – הייתי שמח לפרסם סיקור על האירוע פה בבלוג), אבל זה לא אומר שאני מוכן לקבל את הפרובוקציה הזאת. כל תגובה לא עניינית נוספת לפוסט הזה תמחק.

  4. demonshlomo מאת demonshlomo:

    מר יובל,
    בתור גיימר ותיק בארץ התיכונה, כבר ביקרתי ואף עבדתי בהפקה של כמה מאירועי הגיימינג שהיו בארץ. ויש לי כמה דברים להגיד על האירוע שהיה עכשיו, לטובה ולרעה.
    מאירוע שהתיימר להיות האירוע הכי גדול שהיה בארץ בשנים האחרונות ציפיתי ליותר, פשוט מאוד.
    כל האירוע היה נחמד מאוד אבל כמו הרבה דברים בעולם הגיימינג לאחרונה ההייפ הוא זה שעשה אותו. מלחמת קונסולות לא הייתה. עמדות משחק על מחשב היו כל כך מעטות וגם תפוסות כל הזמן על ידי אנשים שלא רצו לקום, ואני גם מבין אותם, היו רק שש או שמונה עמדות. ובכלל לא היה מגוון ומבחר גדול. שש עמדות פיאספי זה כלום ל1000 איש והרבה יותר צרם החוסר בPS3, לחכות חצי שעה בשביל לשחק חמש דקות זה לא נחמד.
    שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא בא לקטול את האירוע! היה לי מאוד כיף לראות את התחרות של אינטל, להתנסות במשחק המירוץ עם ההדמייה המוחשית של אוויר ורטט, להסתכל ולחלום על ההשתתפות ברייד של WOW, לרצות לזכות בכל הגרלה ולשחק HEAVENLY SWORD. האווירה באירוע הייתה אחלה וכיפית.
    אבל למרות כל הדברים האלו, עדיין לא יכולתי להתנתק מההרגשה שכל מה שעשיתי במשך 4 שעות זה להשתתף בהגרלות. אחת אחרי שנייה. במקום לשחק.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS