2007: סיכום שנה – אפילוג

עידן זיירמן| סיכום שנה הוספת תגובה

טוב, אז אני, דורון ועידן דקל ישבנו לסכם את השנה – כל אחד מהזווית שלו. ומסתבר, תאמינו או לא, שזה לא היה מאוד מקורי מצדנו.

אז מה קרה בשאר העולם?

  • Gamer בחרו את 20 המשחקים של השנה, וחמש "הנפילות של השנה". לא לקחתי חלק בבחירה הזו, אז אני מניח שאין לי זכות להתלונן על כך ש"הקופסה הכתומה" נכנסה רק כמשחק אחד. עם הדירוג במקום הראשון, לעומת זאת, אני בהחלט מסכים. אחרי הכל, משחק השנה שלי היה Portal.
  • Vgames הלכו על פורמט קצת חופשי יותר. בחירות השנה שלהם: Call of Duty 4, God of War 2 ו- BioShock. אין לי הרבה מה להגיד על זה, חוץ מזה: יובל, העובדה שהזכרת את השיר ב- Portal בתור הפתעת השנה לא משכיחה ממני את חילול הקודש שחטאת בו בעבר. אגב, אם כבר לסקר את הנעשה באתרים אחרים, אתם יכולים לפחות לספק קישורים לעמודים הרלוונטיים, במקום לביקורות בויגיימס.
  • אם לרגע נסטה מהנושא, הנה משהו משעשע ועצוב כאחד: בגיימר, הבחירה של האתר זכתה לתגובה הנפלאה "מבחינתי הוחכתם אי מקצועיות" (שגיאת הכתיב במקור). בויגיימס, המערכת זכתה בצעקות על כך ש"הם לא מקצועיים" כי הם לא הכניסו לרשימה את Crysis. אני באמת לא מבין מתי חצינו את הקו שאחריו אנשים לא מסוגלים להודות שמישהו אחר, אולי, בצורה כלשהי, חושב אחרת מהם.
  • Rock, Paper, Shotgun שיחקו אותה עם הסיכום המוצלח ביותר של 2007. הסיבה? ההתמקדות המוצלחת במשחקים עצמאיים וקטנים, והבחירה המושכלת של הסדר בו נחשפים משחקי השנה שלהם (מה שהסתיר במשך זמן רב את הזהות של "משחק השנה"). בכל אופן, הטקסט שמבהיר למה הם חושבים שהכבוד הזה מגיע ל- Portal היה מרגש כמעט כמו המשחק.
  • Eurogamer הלכו גם הם על Portal. לא מפתיע. אני מאוד אוהב את כתבות סיכום השנה שלהם, בדרך כלל.
  • Gamespot. כבר אמרתי יותר מפעם אחת שאני לא אוהב את האתר, ככה שלא מפתיע שאני מוצא דברים להתלונן עליהם. למשל, לא לתת את פרס ה- "Best Voice Acting" לפורטל לדעתי זה טיפשות. חוץ מזה, באמת שיש להם יותר מדי קטגוריות. בשלב מסוים נמאס לי כבר ללחוץ "לעמוד הבא", ופשוט קפצתי למשחק השנה שלהם. Super Mario Galaxy. לא יכול להגיב לזה. לא שיחקתי בו.
  • גם Gamespy החליטו לדרג בבת אחת את כל הקופסה הכתומה. המפף.
  • ל- Gamasutra יש סיכום שנה מוצלח למדי ומעניין הרבה יותר מרוב האתרים שנתקלתי בהם. אה, והם גם בחרו בפורטל בתור משחק השנה. ונתנו כבוד ל- Earth Defense Force 2017 (אני כתבתי עליו כאן, במסגרת הערכתי הבלתי-פוסקת לקיירון גילן).

וזהו. זו היתה שנה נהדרת. אנחנו רק צריכים לקוות ש- 2008 תתקרב לאיכות של השנה האחרונה.

שיהיה לכולם לילה מצוין.

3 תגובות ל “2007: סיכום שנה – אפילוג”

  1. iod מאת iod:

    ואת סיכום השנה של פני ארקייד לא שווה להביא? הנה: http://www.penny-arcade.com/comic/2007/12/28

  2. שחר לנגבהיים מאת שחר לנגבהיים:

    אני חושב שאם יוצאים מנקודת ההנחה שאף אחד ממשחקי הקופסה הכתומה אינו משחק השנה (וכך זה באמת לדעתי) עדיף כבר לדרג את הקופסה כמכלול במקום גבוה מכל אחד מחלקיו היחידים, כדי לעשות כבוד לחבילת המשחקים הכי שווה שיצאה אי פעם.

  3. demonshlomo מאת demonshlomo:

    אהבתי מאוד את סיכום השנה שלכם!
    ואני עם עידן, GUITAR HERO RULZ!
    אבל אני מצטער להגיד לך שקיבלתי שלשום את ROCK BAND.
    והוא הרבה יותר טוב, נרחיב על זה בפעם אחרת.

    נ.ב
    ח"ח על סיכום השנה בFISHEYE!
    יצא מעולה!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS