Hit the road, Jack

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

ג'ק תומפסון מפיל את אשמת הטבח בוירג'יניה על משחקי המחשב.

לא שזה לא צפוי, אבל רציתי להזכיר את זה כאן בשביל מטרה אחרת. רציתי להבהיר שבתור שירות לציבור, "העולם על פי אינטל" לעולם לא יזכיר פעם נוספת את שמו של ג'ק תומפסון בבלוג הזה. הכוונה היא לא להתחכם והלגיד שמעתה אני אקרא לו "He Who Must Not Be Named", או משהו כזה. אם עורך הדין הפרחח הזה רוצה להשיג לעצמו פרסום ותמיכה באמצעות תקיפת מטרות נוחות באמצעים נלוזים, שירגיש חופשי. אני לא חושב שאף אחד צריך לתת לו את הבמה שהוא כל כך מנסה להשיג.

אבל, בהיעדר אפשרות להשיג תמיכה נורמלית בנושא (לפחות בשלב הזה… אחרי שאני אשתלט על העולם, הכל יראה יותר בסדר) – אני נאלץ להיות בודד במערכה. מה שלא הופך את זה לפחות רציני. ג'ק תומפסון לא יוזכר כאן יותר.

5 תגובות ל “Hit the road, Jack”

  1. אלעד קפלן מאת אלעד קפלן:

    חברך קירון גילן כתב טור מאוד מוצלח בפיסיגיימר לפני כמה חודשים שבו הוא טען בדיוק ההיפך ממך. בתמצות – אנשים כמו ג'ק תומפסון מביאים את תעשיית המשחקים למרכז הבמה. כולנו יודעים שלעולם לא יחרימו משחקי מחשב וגם אם עושים בעיות למשחק כזה או אחר – מדובר בעניין זמני שלא מזיק לתעשייה כולה. אנשים כמו ג'ק תומפסון הופכים את תעשיית המשחקים למדיה מרכזית שכולם מתיחסים אליה ומודעים לקיומה ולרלוונטיות שלה. הוא אמנם אידיוט ומעצבן, אבל הוא עושה לנו שירות טוב.

  2. Yoav F מאת Yoav F:

    ע"ע – http://room404.net/?p=11592

  3. uzi230 מאת uzi230:

    איזה מלך ססלר!: http://www.g4tv.com/attackoftheshow/blog/post/629272/Jack_Thompson_vs_Adam_Sessler.html

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אלעד – עם כל הכבוד לקירון, סורי, אני לא קונה את זה. האנשים היחידים שלומדים על משחקי מחשב מפיו של ג'ק תומפסון הם האנשים שעלולים לקחת ברצינות את מה שהוא אומר. בחיית, התעשיה הזו לא גדלה לגדלים שאני רוצה לראות אותה גודלת, אבל בכל זאת רוב האנשים ביקום יודעים על מה מדובר.

    uzi230 – אכן מלך, והייתי מפרסם את הלינק הזה בפוסט חדש, אילולא ההבטחה שלי לא לדבר על ג'ק תומפסון. 🙂

  5. salty-horse מאת salty-horse:

    הלינק לא ממש עבד :/

    http://www.gameslol.com/2007/04/26/stop-feeding-the-troll/

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS