גיימפוד, פרק 73: טוחן חבילות

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

השבוע לשם שינוי אין לנו משחקים חדשים וגדולים, וגם לא הרבה חדשות מעניינות במיוחד, אז מזל שאנחנו כל כך טובים בלברבר מלא על שטויות מוחלטות. ושלפחות עופר עדיין משחק במשחקים שיש מה להגיד עליהם.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod073-16.8.2013.mp3|titles=Episode 73: Package Grinder]

להורדה

1:58 – די, יש גבול לכמה אפשר לדבר על The Last of Us כשרק אחד מאיתנו שיחק בו. עופר סיים את המשחק, כתב עליו ביקורת, ואתם מוזמנים לקרוא אותה.

2:22 – הוא שיחק גם ב-Papo & Yo, פלטפורמר על ילד ומפלצת והרבה מטאפורות, עם עיצוב מעניין וטקסטורות שטוחות.

4:04 – המשחק שבאמת יש לעופר מה להגיד עליו הוא Remember Me: משחק שהוא לא בדיוק AAA אלא יותר "A". בעצם, למה באמת אין כמעט משחקים בין "אינדי" ל-"AAA"? והאם "משחקי AAA שקונים רק בהנחה בסטים" היא קטגוריה נפרדת?

6:24 – אז מה זה Remember Me? ומאיפה שוב הגיעו זומבים?

9:46 – באופן מפתיע, יש לו גם גיימפליי. ולא, הוא לא כולל אנשים שבאים אליכם הביתה ומרביצים לכם פיזית אם אתם מנסים ללכת לכיוון לא נכון.

13:35 – כל מיני חברות הפצה אמרו למפתחים של Remember Me שהן לא מוכנות להפיץ אותו כי הדמות הראשית היא אישה, אבל המפתחים ממש התעקשו. ואז זה קרה. אבל זה כנראה בגלל אנשי שיווק דפוקים.

17:15 – זיירמן תוהה מה זה המשחק Toy Soldiers שלא זמין בישראל והוא ראה שדקל משחק בו.

18:42 – אם אי פעם תהיתם למה הרבה משחקים מחלקים אצ'יבמנטים על שטויות מוחלטות (למשל על ה-intro הממש ממש קצר של Remember Me), התשובה היא כנראה "בגלל האקסבוקס". זיירמן לא רוצה לדבר על הנושא הזה כי הוא בדיוק כותב על זה פוסט, אז אנחנו מדברים על זה רק 2 דקות.

20:42 – אם עוד לא הבהרנו את זה בעבר, ממש ממש כדאי לכם לראות את Extra Credits. זו כנראה התוכנית הכי חשובה ומעניינת בנושא גיימינג שיש כרגע באינטרנט.

21:35 – זיירמן שיחק ב-Thomas Was Alone ומסכים עם עופר לגבי העלילה, אבל לא נהנה מהמשחק עצמו, כנראה כי הוא גרוע לא אוהב פלטפורמרים.

25:32 – זוכרים שפעם קודמת זיירמן אמר ש-Prison Architect נראה כאילו יש לו פוטנציאל אבל כרגע הוא בסיסי מדי ואין לו מספיק תוכן? ובכן, מסתבר שמאז הוא המשיך לשחק בו. אז אולי זה בעצם כן משחק מעניין.

26:47 – וכעת: זיירמן מתעצבן על Uplay.

28:59 – פינת "אבישי מתאכזב מהיצע המשחקים של ה-iPad" החודשית. הפעם הוא שיחק ב-Superbrothers: Sword & Sworcery EP, Splice, Ace Patrol ו-Rayman Jungle Run. שהם כולם חביבים, אבל ממש לא מספיק בשביל הגנ"ש.

33:56 – אם מישהו מהמאזינים שלנו הוא במקרה מחבל: דלג בבקשה על 30 השניות הבאות. תודה. כמו כן, מסתבר שיש לנו יותר מדי סרנים בצוות הבלוג.

36:15 – Extra Credits, כהרגלם, ניתחו בצורה מדוייקת ומעניינת את כל הנושא של עיצוב ממשקי משחק למסכי מגע בניסיון להבין איך לעשות את זה כמו שצריך.

38:06 – הוכרז רשמית BioShock Infinite: Burial at Sea, ה-DLC הראשון של המשחק שאינו סתם כמה מסכים של Survival Mode, ובינתיים כל הפרטים שנחשפו עליו נשמעים מאוד מבטיחים: הוא יתרחש ב-Rapture לפני שהיא נחרבה, הוא כולל גם את Booker וגם את אליזבת בתור דמויות שחקן, והחצי הראשון שלו לא מכיל קרבות בכלל. כמו כן, באיזה מובן זיירמן הוא כמו בחורה בחנות נעליים?

42:28 – הפינה הקבועה החדשה שלנו: היפוכי מדיניות מפתיעים של ה-Xbone! למשל: ה-Xbone כן יאפשר שיתוף של משחקים דיגיטליים. אבל רק למנויי Gold. גם עוד כל מיני פיצ'רים, כמו הקלטה של משחקים, יהיו זמינים רק למנויי Gold.

44:14 – מיקרוסופט גם הכריזו שכן יהיה אפשר לחבר headset של ה-360 ל-Xbone, אבל זה ידרוש מתאם. ואז בערך שבוע אחר כך הכריזו שבעצם הערכה הבסיסית של ה-Xbone תכלול את ה-headset החדש. חוץ מזה, יש עוד פרטים על האביזרים הנלווים וגם וידאו של מייג'ור נלסון עושה unboxing.

46:30 – ציפינו לזה, אבל הנה זה מתחיל: אחד מרשימת האקסקלוסיבים שמיקרוסופט התגאתה בהם מתגלה כ-timed exclusive [תיקון קטן: הם טענו שיהיו 15 אקסקלוסיבים בשנה הראשונה, ומתוכם 8 IPs חדשים]. זה כמובן מוביל אותנו לדיון על Halo ו-Destiny, ובסופו של דבר על זה שאין יותר רעיונות חדשות בעולם וכולם רק לוקחים דברים קיימים ומאחדים אותם לרובוט ענק.

50:58 – כבר הרבה זמן לא היו לנו חדשות על Valve, אז הנה משהו שהוא לא חדשות אבל כן על Valve: כן, הם באמת באמת עובדים על Left 4 Dead 3. ועל Source 2. ואפילו על Half Life 3.

53:06 – מזל טוב לדני מור ויוגב סיטון, ששניהם התארסו השבוע! (לא, לא זה עם זה)

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 73: טוחן חבילות”

  1. רוני מאת רוני:

    אבישי, חשבת לנסות את ה-Deus Ex שהוציאו לאייפד? על פניו זה נראה הכי קרוב שאפשר על הפלטפורמה הזאת למשחק אמיתי. אולי אפילו תכתוב על זה ביקורת או משהו…

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 103: Wink Wink Nudge Nudge מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 103: Wink Wink Nudge Nudge:

    […] – במה הוא כן שיחק? Tentacle Wars (שמזכיר לו את Splice), ב- Barbarian: Golden Axe Edition, First Strike, Leo's Fortune ו… […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS