BenQ FP94VW: ביקורת מסך

עידן זיירמן| הכתבות של עידן הוספת תגובה

לפני כחודש, קיבלתי לביקורת מנענע מסך מחשב. זו הפעם הראשונה שבה התבקשתי לכתוב ביקורת על פריט חומרה כלשהו, והמסך הנ"ל סבל מחסרון אוטומטי בעקבות ההשוואה המתבקשת שלו למסך שכבר יושב לי על השולחן, ה- Samsung 226BW המוצלח.

אבל אם מניחים בצד את ההשוואות למסך הנוכחי שלי, המסך של BenQ בהחלט עשה את העבודה. הנקודות היחידות הרציניות שמצאתי לנכון להתלונן עליהן היו המיתוג המוגזם שלו בתור "מסך לגיימרים" (כי באמת, זה בסך הכל מסך עם זמן תגובה נמוך – אף אחד לא צריך לרוץ ולהתלהב יותר מדי) והעובדה שהוא די מכוער.

בכל אופן, את הביקורת המלאה שלי עליו אפשר למצוא בנענע 10. תהנו.

3 תגובות ל “BenQ FP94VW: ביקורת מסך”

  1. גיא מאת גיא:

    לא יאמן. ה-29 באפריל, GTA 4 יוצא ושובר שיאים מכל הבחינות.
    אבל קהילת הבלוגרים הישראלים הדלה מדווחת על ביקורת למסך של BenQ… איזה ניתוק מהעם.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    "העולם על פי אינטל" (קרי, "קהילת הבלוגרים הדלה" ) הוא לא אתר חדשות, אלא בלוג. אי לכך ובהתאם לזאת, אני לא רואה צורך להעלות כאן פוסט על משהו שזוכה לסיקור בכל מקום ביקום המוכר, בכמויות מטורפות, ושאין לי שום ערך מוסף לתרום לו.

    ואגב, המחסור בערך המוסף שלי לנושא נובע מכך שלא שיחקתי במשחק המזורגג. אם מישהו קורא את ההודעה הזאת, יש לו בבית פלייסטיישן 3 או אקסבוקס 360 ועותק של GTA IV, והוא מוכן לספוג את הנוכחות שלי אצלו בבית לתקופת זמן שלא עולה על שלושה שבועות, שיודיע.

  3. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    עידן, אני די לא מסכים. לדעתי גם אם אין לנו ערך מוסף, כאשר יש אירוע גדול כמו GTA 4 צריך לכתוב עליו בבלוג. לפחות כדי שיהיה איפה לדבר על המשחק. בכל אופן, כתבתי כבר 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS