הלהיט החדש בגיימפאד: תגיות!

עופר שוורץ| מטא הוספת תגובה

כן, כן. שנים ארוכות שהתעללנו בצורה נוראית במנגנון ה"קטגוריות" של וורדפרס, והשתמשנו בו (למקרה שמישהו לא שם לב) כדי לייצג גם קטגוריות וגם תגיות, אבל לא עוד! אחרי בערך שנה שאני מתלונן על ה-abuse הזה ורוצה לעשות משהו בעניין – סוף סוף, לאור העובדה שזיירמן עלול להיעלם מפני העולם בעוד כחודשיים, הוא נכנס פתאום למתקפה של, איך אומרים פה באמריקה, "לקבל קצת חרא עשוי". אז תתכוננו לקצת שינויים long-overdue בבלוג.

אז אם עוד לא קלטתם בעצמכם, השינוי המרכזי הוא התגיות. אנחנו עוד עובדים על לתקן את כל הארכיון, אבל לפחות כל הפוסטים מ-2013 כבר עברו לסדר החדש. כלומר, הקטגוריות אשכרה מייצגות קטגוריות (למשל ביקורת, חדשות, חפירות וכו'), והשאר – משחקים/פלטפורמות/חברות/ווטאבר שמוזכרים בפוסט – בתגיות, שנמצאות ברשימה בסוף הפוסט. עוד תוספות שמתוכננות בעתיד, אחרי שנסיים עם הארכיון: תיבת חיפוש לתגיות ותפריט קטגוריות ב-sidebar של הבלוג.

עוד שינוי נחמד שהתאפשר במידה רבה בזכות עניין התגיות הוא שהוספנו "קיפול" להמון פוסטים, כלומר תג של "המשך >>" שחותך את הפוסט כשהוא מוצג בעמוד הראשי. זה משפיע רק על העמוד הראשי של האתר (בפרט, לא על ה-RSS), ובתקווה יהפוך אותו להרבה יותר, ובכן, שימושי. לכל הפחות זה יחסוך לכם (ואפילו יותר חשוב, לנו) המון המון scrolling.

למה אני מספר לכם את כל זה? ובכן, קודם כל, כי השקענו בזה לא מעט ואני חושב שהרווחנו קצת השווצה והתלהבות. אבל מעבר לזה, כי אם יש לכם מחשבות על כל השינויים או רעיונות לשיפורים נוספים שאנחנו יכולים להכניס באותה הזדמנות, אנחנו נשמח לשמוע. רק תעשו את זה מהר, לפני שזיירמן נזכר שלא באמת יש לו זמן פנוי ונצטרך לחכות עוד כמה שנים למקצה השיפורים הבא.

2 תגובות ל “הלהיט החדש בגיימפאד: תגיות!”

  1. דרור מאת דרור:

    כל הכבוד!

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 79: טעמים לא-שגרתיים של סורבה מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 79: טעמים לא-שגרתיים של סורבה:

    […] פוצחים בנאום הסיום הקלאסי, אנחנו מפנים את תשומת לבכם לשינויים שנעשו עם התגיות והקטגוריות באתר. ואז – מזכירים, כרגיל, את דף הפייסבוק וחשבון הטוויטר […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS