“גיימפוד” חוגג 100!

עידן זיירמן| מטא הוספת תגובה

-“אה, טוב. ברוכים הבאים ל… גיימפוד! פודקאסט המשחקים הרשמי של ‘גיימפאד’. אה… הפרק הראשון. אנחנו עדיין לא יודעים באמת מה אנחנו עושים, אז יכול להיות שיהיו המון פאשלות וכל מיני דברים מצחיקים, אבל, אהם…”

-“מה זאת אומרת ‘יכול להיות’?!”

לא בדיוק “צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות”, אבל במילים האלה פתחנו את הפרק הראשון של “גיימפוד” (התגובה הראשונה שקיבלנו על הפרק אי-פעם: “מגניב. תמשיכו”), לפני קצת יותר מארבע שנים. עדיין לא היה לנו שמץ של מושג מה אנחנו עושים, איך העסק הזה יעבוד, ואם אנחנו הולכים להתמיד איתו, או שכמו הקטע הזה של כתיבת פוסטים, מתישהו נאט את הקצב ו”גיימפוד” יעלם.

אבל זה לא קרה. במקום זה, הלא-ייאמן אכן התקיים, והקלטנו את “גיימפוד” פעם בשבועיים, (כמעט) בלי פספוסים, במשך ארבע שנים. ומחר – אוהו, מחר יהיה יום מיוחד. מחר אנחנו מקליטים את הפרק המאה. הפרק יוקלט כפרק הנגאאוט נוסטלגי במיוחד, בהשתתפות רוב חברי הפודקאסט, שבו נדבר על ארבע השנים האחרונות, ואם ירצה הגוגל – גם נעלה מאזינים שיקשיבו לשידור החי להצטרף אלינו.

עוד פרטים? ובכן, יש לאירוע ההיסטורי הזה דף בפייסבוק, שבו יתפרסם הקישור להנגאאוט מחר בערב. אם פייסבוק הוא לא כוס התה שלכם, אתם יכולים לעקוב אחרי דף ה- Google+ שלנו, שההנגאאוט יתפרסם גם דרכו. וכרגיל, גם חשבון הטוויטר שלנו ישתתף בחגיגה.

100 פרקים! אני עדיין לא ממש מצליח להאמין לזה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS