Deus Ex 3: הפרטים הראשונים

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

בתשיעי באוקטובר, בעיצומו של הצום, הולכים מנויי PC Zone לקבל לידיהם את גיליון מספר 200 של המגזין. ובתוך המגזין, הס פן תעיר, הולכים להיות הפרטים הראשונים על Deus Ex 3.

הנה מה שאנחנו למדנו, עד עכשיו, תודות לאתר CVG הנפלא:

  • כפי שכמה אנשים התחילו לחשוד במהלך החודשים האחרונים, זה יהיה Prequel, שמתרחש בשנת 2027.
  • אתם תשחקו אדם רגיל בשם אדם (מקורי, אה?) שעובד במעבדה טכנולוגית בה עובדים על מה שבעתיד יהפוך ל- Biomods של Deus Ex.
  • כל מעריצי המשחק המקורי יתעצבנו על זה, אבל נראה שאלמנטי משחק-התפקידים של המשחקים הקודמים לא ישחקו תפקיד גדול מדי בקרבות.
  • תהיה גם מערכת של ריפוי אוטומטי.
  • אה, והעיר שנחאי תהיה מפוצלת ל"שכבה עליונה" ו"שכבה תחתונה", מה שנראה כמו העתקה בוטה של סיאטל מהמשחק השני בסדרה.

בסך הכל, זה לא יותר מדי פרטים, אבל זו התחלה. אני עדיין לא יודע אם אני מודאג בקשר למשחק הזה או לא, באמת.

תודה ל- Rock, Paper, Shotgun על כך שהם הפנו את תשומת לבנו לידיעה.

3 תגובות ל “Deus Ex 3: הפרטים הראשונים”

  1. גיא מאת גיא:

    מאז כבר היתה הבהרה שהמשחק נשאר RPG היברידי:
    http://ve3d.ign.com/articles/news/41963/Deus-Ex-3-is-an-RPG-According-to-Eidos

    מה שכן, מערכת ההסתוות באור/חושך א-לא-ספלינטר-סל תוחלף כנראה במערכת תפיסת מחסות א-לא-גירס-אוף-וור

  2. אור מאת אור:

    אני ראיתי את הטריל שלו והוא ממש נראה יותר טוב מי כל הגרסות האחרות

  3. ליז מאת ליז:

    Deus EX המקורי היה ונשאר אחד המשחקים האהובים עלי ביותר, אם לא הכי אהוב (מאבק צמוד עם Thief שהיתרון שלו הוא שההמשכים שלו לא שברו לי את הלב). אפילו אחד המיילים שלי מעיד על כך בגאווה בכתובתו.
    הוא גם היווה נקודת מפנה מבחינתי כגיימרית. לפניו אהבתי משחקים בסגנון SimCity, לאחריו משחקים כאלו כבר לא סיפקו אותי. ביליתי זמן מה עם מודים של DX (עם הפסקות לשחק ב-HL שלפני כן לא עניין אותי ומשחקים אחרים) לפני שגיליתי את העולם המרתק של FM's ל-Thief.
    בתקופה שבה שיחקתי בו עדיין הייתי תמימה בענייני מחשבים ואינטרנט, כך שקניתי את המחשב שהומלץ לי עליו באייבורי (Big Mistake). למרות שכבר אז המשחק נחשב ישן המחשב בקושי התמודד איתו. ייתכן, כמובן, שהסיבה לכך היא ששיחקתי בו שעות כל גבי שעות. פשוט לא יכולתי להפסיק. התמכרתי. לא משנה כמה המחשב קרס, כמה משחקים שמורים נעלמו לי- שיחקתי את אותו המשחק שוב ושוב, להוטה להמשיך הלאה, להוטה לנסות ולחקור את כל האופציות. את סופי המשחק השונים גיליתי רק במחשב הבא שלי. בשלב מסויים המחשב הישן פשוט סירב להתקין את המשחק ובנוסף התחלתי את לימודי לתואר הראשון כך שהתנתקתי וקצת שכחתי. כשהתחיל הבאז בנוגע ל-DX2 התקנתי שוב את DX והפעם לא החמצתי אף סוף.
    וואוו, איזו מגילה ארוכה. סליחה. כל זה רק כי רציתי לומר שבתקופה הארוכה בה המתנתי בכליון עיניים ש-DX2 יצא עקבתי אחרי כל שבריר חדשות שיצא (אפילו הפעלתי את סוכן החדשות של גוגל). אחרי כאב הלב והאכזבה הגדולה כשקראתי את הידיעה הזו החלטתי שלא אעקוב ולא אפתח ציפיות. בכל זאת נכנסתי לקישור של גיא ובאחת הידיעות שם היתה רשומה שם טענה כלשהי בנוגע לעלילה של המשחק החדש באותו משפט בו הזכירו את העלילה של המשחק הראשון. זה הספיק לי כדי להתחיל להרגיש בלב רטטים קלים וראשונים של התרגשות. מזל שיש לי עוד הרבה זמן כדי להדחיק את ההתרגשות ולהכין את עצמי לאכזבה. בכלל, אני מתכוונת לשכוח שגיליתי את הידיעה הזאת.
    זהו. שכחתי. באמת.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS