יאללה, אליפות!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

כבר כמעט שבועיים אני רוצה לכתוב על זה, אבל שרשרת אירועים מצערת שהחלה בעקבות חיבורו של דיסק קשיח חדש למחשב שלי (מה זאת אומרת איזה? Seagate Barracuda 500 GB, כמובן) גרמה לכך שהמחשב שלי היה כמעט משותק, במשך מרבית השבוע-וחצי האחרונים.

אבל נו, מוטב מאוחר מאשר מעולם לא. גם השנה, Vgames מארגנים אירוע גדול במהלך חנוכה – "אליפות ישראל במשחקי מחשב לשנת 2008". יהיו תחרויות, יהיו פרסים, ובאופן כללי צפוי להיות כיף גדול. והפעם, בניגוד לשנה שעברה, צוות "העולם על פי אינטל" (או יותר נכון – אני) יהיה שם.

אם אתם גם מתכוונים להגיע – ספרו לנו על זה. אולי אפילו נפגש.

6 תגובות ל “יאללה, אליפות!”

  1. דור שמר מאת דור שמר:

    חבל שאין Guitar Hero כלשהו, היה יכול להיות כיף.
    בהצלחה!

  2. יובל בירב מאת יובל בירב:

    אני חושב שדווקא יהיה גיטר הירו במסגרת של מפגש קהילה אחד לפחות, ואולי נביא עוד אחד בקטנה.
    הסיבה שלא יהיה גיטר הירו רשמי (או המון משחקים אחרים, לצורך זה) היא שחברות המשחקים הישראליות לא מוכנות לשים שקל על האירוע הזה, כי הן לא חושבות שהקהל שיגיע אליו רלוונטי עבורן. מצער, אבל כנראה שהן די צודקות.

  3. גיא מאת גיא:

    אני לא מבין את זה: נניח שחברה מסויימת מייבאת משחק גיטרה. הקהל שלה הוא מן הסתם בעלי הקונסולות/מחשב שרוצה לשחק במשחקים. המקום להציג דבר כזה ולקבל את החשיפה הכי גדולה הוא מן הסתם בתערוכת משחקים.
    אני לא רואה איך מישהו שסתם רואה את הקופסא הסגורה שוכבת על אחד המדפים ומעלה אבק בבאג(/חנות אחרת) אומר לעצמו "וואי, אני חייב לעצמי אחד כזה גם".

    אני מניח שהטיעון הרשמי הוא "פיראטיות", אבל דווקא במקרה שלי גיטר הירו זה נשמע לי קצת הזוי: איכשהו, אני לא חושב שמי שיגיע לתערוכה יראה את גיטר הירו ואז יגיד לעצמו "היי, אחלה משחק! אני אלך להוריד אותו מהביטורנט", כי עוד לא פיתחו את הטכנולוגיה שמאפשרת להוריד גיטרות ותופים מהאינטרנט.

  4. תם מאת תם:

    ואני לתומי חשבתי שאתה הולך לדבר על צמר…

  5. יובל בירב מאת יובל בירב:

    גיא, אני מסכים איתך לגמרי, אבל השורה התחתונה היא שאף אחת מהמפיצות הישראליות לא רוצה לקחת חלק באירוע, כי מבחינתן הגיימרים הם קהל של פיראטים באופן כללי.

  6. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אם הם פיראטים, אז צריך להטביע אותם… יופי של גישה באמת..

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS