GTA IV ל-PC, הביקורת

עידן דקל| הכתבות של עידן דקל הוספת תגובה

וואלה! העלו את הביקורת שלי לגרסת ה-PC של GTA IV.

זה משחק ה-GTA הראשון בו שיחקתי (בלי לכלול כמה שעות משחק בשני הראשונים), וההיקף שלו פשוט מדהים אותי. לפעמים אפילו יותר מדי.

סיימתי בערך 20% מהמשחק, לפי הנתונים שהוא מסר לי, וזה כבר השבוע הרביעי שאני משחק בו. הוא עדיין לא התחיל לחזור על עצמו, והעלילה מתחילה לסחוף אותי יותר ויותר פנימה, אבל אני חושש מהרגע בו הרוטינה של גניבת מכוניות, ירי בפושעים, התחמקות מהמשטרה וחוזר חלילה תתחיל לשעמם אותי.
המיני-משחקים ששזורים בו, כמו ביליארד, באולינג , Cud3d (מעין שילוב של טטריס, Bejeweled ו-Lumines) ו"האם מישל תזמין אותי לקפה חם?" מצליחים להוציא לפעמים מהשגרה, אבל אני מרגיש שהם בסה"כ מכשול בדרך למטרה שלי.

בכל מקרה, יש לי עוד שעות רבות לבלות איתו, אז עוד רשמים יגיעו בהמשך, אני מניח.

2 תגובות ל “GTA IV ל-PC, הביקורת”

  1. גיא מאת גיא:

    באיזה חלק של המשחק אתה נמצא? לא צריך להגיע ל100% בשביל לסיים את העלילה כי ה100% כוללים גם משימות צד. צפה לעוד כמה דברים שיחזרו על עצמם קצת בדרך.

    וחוות דעת מלאה כדאי שתתן אחרי שבאמת תסיים את העלילה הראשית. אחד הדברים הכי חזקים בGTA4 לדעתי הוא העלילה שלו. יש כמה נפילות לא אמינות ודמויות מעצבנות, אבל בגדול מדובר בעלילה יותר בוגרת ויותר קודרת מהמשחקים הקודמים בסדרה, ומרוב המשחקים שיצא לי לשחק בהם בכלל.

  2. חגי אלקיים מאת חגי אלקיים:

    אני התקנתי אותו במוצ"ש (והתחלתי לשחק בראשון בערב, אחרי שהצלחתי לפתור את כל 3000 הבעיות שצצו – בין השאר הייתי צריך לעדכן ביוס של כרטיס מסך, שזה משהו שלא ידעתי שקיים…), ונראה שאני לא מסוגל לעזוב אותו. בדיוק לפני שעה עברתי דירה, סוף סוף, לאני-לא-מאמין-שזו-לא-מנהטן, או איך שלא קוראים לאי הגדול באמצע. (מה שמעלה את השאלה – עם היכולת החדשה לקחת מונית לאן שאתה רוצה, האם אי פעם אלמד להכיר את מפת העיר בע"פ כמו שקרה עם שני הכותרים הקודמים?)

    זה באמת מוצלח. זה משלב את הסגנון העלילתי המושך והמוצלח של Vice City (שעדיין מוביל מבחינת משחקי GTA, מבחינתי) עם רוחב היריעה של San Andreas. זה שילוב די מנצח. אבל מצד שני, חסרה הארקיידיות הכיפית של GTA. קשה לעשות סתם כיף – יש איזושהי מסגרת בלתי נראית שקשה לי להגדיר (אולי סאן אנדראס הרגיל אותי לסביבה הרבה יותר מגוונת, וזה באמת קצת חסר – יש עכשיו רק עיר גדולה אחת). מצד שני, העלילה ממש טובה, אז למי אכפת.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS