עוד קצת חדשות על נגינה בכלים מפלסטיק

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

קצת לפני שיצאנו ליום של חיסול זומבים, הכריזו החבר'ה מ- Activision באופן נורמלי על Guitar Hero: Greatest Hits. הקונספט הוא משחק שיכיל כחמישים שירים ממשחקי Guitar Hero הראשונים, במהדורה חדשה שמתאימה גם לתופים ולמיקרופון של Guitar Hero: World Tour.

עד כה נחשפו רק שמונה שירים מתוך המשחק החדש, ועדיין לא פורסם האם השירים האלה יהיו בגרסתם המקורית או בגרסת הקאבר שלהם, אבל פריט מידע אחד שפורסם כן מצליח לעצבן במיוחד: השירים שהורדתם עבור Guitar Hero: World Tour לא יהיו תואמים למשחק החדש. אין לי שמץ של מושג למה הם עושים דבר מטופש כזה – הם באמת מתכננים ליצור ספריה נפרדת של שירים להורדה לכל משחק?

ומהצד השני, החבר'ה מ- Harmonix הכריזו על המשחק הבא שלהם – The Beatles: Rock Band. המחיר נשמע מופרך במקצת (250 דולר לגרסה המלאה?), אבל הכלים יהיו תואמים לכלים שנוצרו עד עכשיו עבור Rock Band (ואני יכול רק להניח שגם לכלים שנוצרו עבור Guitar Hero), ולהם לפחות יהיה תירוץ לגיטימי ליצור למשחק ספריית שירים להורדה נפרדת מזו של Rock Band (גם אם עד עכשיו לא פורסם שום דבר בנושא).

בין זה, לבין השמועות על שמונה משחקי Guitar Hero שיצאו במהלך 2009, נראה שלמעריצי המשחקים האלה הולכות להיות הרבה סיבות להוציא כסף בזמן הקרוב.

5 תגובות ל “עוד קצת חדשות על נגינה בכלים מפלסטיק”

  1. תומר גבל מאת תומר גבל:

    לא נעים לי לומר, אבל למעט XBox (וגם זה דורש קצת קומבינות, למיטב ידיעתי) /אי אפשר להוריד בישראל DLC לאף אחד מהמשחקים/.

    יש לי גרסת PS3 ל-Rock Band 2 ול-Guitar Hero III, ואפילו השירים החינמיים להורדה פשוט לא עובדים בארץ. אני מקנא בך על זה שאתה בכלל יכול להוריד שירים נוספים; לעשות import למשחקים הבאים זה הרבה יותר ממה שאני יכול לקוות לו.

  2. Danny-L מאת Danny-L:

    יאי, ביטלס!
    עכשיו צריך לשכנע אחד מכם לקנות.

  3. amitloaf מאת amitloaf:

    מעניין אם זה יעבוד על PS3 אמריקאי.

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    תומר, לחברים שלי יש Xbox, וגם Rock Band וגם Guitar Hero World Tour לא עושה להם בעיות. מצחיק אותי קצת שדווקא ה- PS3, שלא שם הגבלות על Region לכל המשחקים שלו ושיש לו ייבוא רשמי, עושה בעיות בהורדה מהארץ.

    דניאל – זה גם משעשע. עד שיצא המשחק של הביטלס היית נגד זה שאחד מאתנו יקנה את זה, לא?

  5. תומר גבל מאת תומר גבל:

    אותך זה מצחיק, אותי זה מעביר על סף דעתי, וגורם לי לרצות לחבוט קצת שכל ישר באחראי על שיווק ה-PS3 בארץ בסוני/ישפאר.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS