גיימפוד, פרק 155: תעלת השוורצים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

אחרי הרבה זמן שהוא טייל ברחבי העולם ולא יכל להשתתף בפודקאסט, דני סוף סוף חזר! …אבל הוא לא שיחק בכלום כי הוא היה עסוק בלטייל. אבל החלטנו לצרף אותו בכל זאת, כדי שיהנהן ויחייך ויוכל לתרום את הנוכחות שלו (אם לא הרבה מעבר לזה)! …ואז כמה דקות לתוך ההקלטה המחשב שלו מת. בקיצור, אתם מוזמנים לדמיין שדני יושב ברקע, מחייך ומהנהן, לכל אורך הפרק. זה לא מאוד רחוק ממה שבאמת קרה.

להורדה (55:11, 50.5 מגה)

1:50 – עופר שיחק ב-Dishonored 2, ומאוד נהנה (עד שמיקרוסופט החליטו להכריח אותו לעדכן את Windows 10 ומאז המשחק לא עובד יותר). הדיון כאן הוא בעיקר בהשוואה ל-Dishonored הראשון – בכל זאת המשחקים מאוד דומים – אז אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת עליו כאן.

אם אתם שוקלים לקנות את המשחק, שימו לב שיש לו הרבה בעיות על PC ולא ברור מתי בדיוק ייצא פאץ’, אבל מצד שני יש refunds בסטים אז תמיד אפשר לנסות.

17:15 – אלון שיחק ב-Arcade Mode החדש של Doom (החדש). היה… Doom.

20:15 – אלון ועופר שיחקו ב-Titanfall 2, משחק שאף אחד בכלל לא זכר שהוא יוצא, אבל התברר כממש מוצלח ומגניב, ועוד בזכות הקמפיין הסינגל-פלייר שלו. אם “Half Life 2 רק יותר אקשן-י ועם רובוטים ענקיים” נשמע לכם מעניין, בהחלט מומלץ. (אבל ראוי לציין שהקמפיין נמשך רק 5-6 שעות והמשחק עולה $60)

32:54 – זיירמן ניסה את הבטא של STEEP, משחק הספורט-אקסטרים-עולם-פתוח של יוביסופט, והבין שזה לגמרי לא בשבילו.

36:25 – המשחק שזיירמן באמת שיחק בו הוא Master of Orion. כלומר, החדש. כלומר, הוא בעצם די Master of Orion 2, רק עם גרפיקה משודרגת והרבה יותר סלבריטיז שעושים voice acting. אה, ובלי אישיות או ייחודיות.

45:58 – עופר שיחק ב-Shadowrun: Dragonfall, משחק תפקידים סייברפאנקי טקטי מבוסס-תורות, שהיה מאוד נחמד ומעניין עד הרגע שהוא הפסיק פתאום לעבוד וה-quicksave נעלם באופן מסתורי.

48:52 – עופר לא שיחק ב-NES Classic Edition, כי המלאי נגמר בכל העולם תוך כמה דקות בערך. אבל זה נשמע מגניב, אז… יאי?

49:50 – הוא כן שיחק ב-Reverse Crawl, משחק שהומלץ ע”י Extra Credits, שהוא הקרבות הטקטיים מ-Heroes, בלי שום דבר מסביב.

52:44 – יש טריילר חדש ל-Mass Effect: Andromeda, אבל הוא לא באמת אומר הרבה על המשחק. עופר נשאר סקפטי.

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 155: תעלת השוורצים”

  1. רון מאת רון:

    EA פשוט דפקו את Titanfall 2 שהם הוציאו אותו שבוע אחרי Battlefield 1 (שהוא גם משחק מצויין) ושבוע לפני CoD ככה שהמכירות שלו, לפי מה שאמרו, עוד יותר נמוכות מtitanfall המקורי (שהיה אקסלוסיבי לאקס בוקס בקונסולות) וחבל כי זה משחק מצויין.

  2. פודקאסט שורפים משחקים: פרק 3.16 | Tyranny מאת פודקאסט שורפים משחקים: פרק 3.16 | Tyranny:

    […] עם Master of Orion. דיברתי עליו מלא בגיימפוד ובשורפים משחקים ובכל מיני מקומות. זהו. סיימתי איתו. הוא […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS