Braid ל-PC

עידן דקל| כללי הוספת תגובה

Braid, ככל הנראה אחד המשחקים הכי מוצלחים ומקוריים שיצאו בזמן האחרון (טוב, לא שיחקתי במשחק, אז אני לא באמת יודע על מה אני מדבר, אבל זה מה שזיירמן טוען, ואני נוטה להאמין לו בד"כ), הגיע סוף סוף ל-PC,אחרי שחודשים ארוכים מדי היה זמין רק לבעלי XBox.

כאן אפשר להוריד את הדמו שלו, ותמורת 14.95$ לשחק במשחק כולו על המחשב האישי שלכם.

תיהנו.

3 תגובות ל “Braid ל-PC”

  1. אנטי מאת אנטי:

    אחרי ששיחקתי קצת בדמו, אני איפשהוא באמצע בין זיירמן לגיא. לצורך העניין, לא סיימתי את חידת הפזל כי הייתי בטוח בהתחלה שמדובר במשהו שאינו נגיש לי כרגע (או שלא יהיה נגיש בדמו). אחרי קצת משחק בעולם שלאחר מכן "נפתחו לי העיניים" והבנתי שהמשחק מצפה ממני ליותר יצירתיות. מצד שני, כבר הספקתי לצאת מהמשחק בתסכול מספר פעמים.

    ההשוואה לקווסט היא במקום, אבל זה קווסט עם חידות ממש טובות. רוב הזמן של השחקן הוא לא בביצוע תנועות אקראיות שיובילו אותו לפתרון – המשחק ממש מצפה ממך להיכנס לראש של היוצר ולהגיע בתהליך חשיבה לפתרון הספציפי.

    Portal, לעומתו, נותן לך את כל העזרים הדרושים כדי שלא תיתקע, וחלק מהחידות בו מבוססות על ניסיון וטעייה לאחר שהשחקן הבין בגדול מה הוא אמור לעשות (אגב, אחת התלונות הגדולות כנגד הקווסטים של ימי עבר).

    Portal הוא משחק הרבה יותר טוב, אבל אני לא לגמרי משוכנע שהנגישות שלו היא מה שהופכת אותו לכזה. בעיני ההפרדה בין העלילה למשחק ב Braid היא אילוץ, ואני תוהה גם כיצד Braid היה נראה לו היה אולפן פיתוח שלם מאחוריו.

  2. שפי גור-ארי מאת שפי גור-ארי:

    אני מאוד אהבתי את שניהם, אבל הם משחקים שונים לחלוטין. יש לי עוד חלק מהמשחק braid לגמור, אבל זה משחק מעולה לדעתי, נכון הוא לפעמים קצת קשה ומתסכל אבל הוא בהחלט שווה את המאמץ והמחשבה. אני ממליץ עליו בחום.

  3. דובר הננגננה עלי אדמות מאת דובר הננגננה עלי אדמות:

    אני חייב לציין שהדינוזאור שמבקש ממני לקנות את המשחק שוב ושוב ממש נודניק

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS