The Sims 3: הביקורת

עידן זיירמן| הכתבות של עידן הוספת תגובה

בואו ונודה באמת: אם הבעתם אפילו מידה בסיסית של התעניינות במה שקורה סביבכם בזמן כלשהו בעשור האחרון, אתם כבר מכירים את The Sims. למעשה, רוב הסיכויים הם שכבר הספקתם לשחק במשחק, לגבש עליו דעה מלאה ומפורטת, ואז להגיב לשלל חבילות ההרחבה שיצאו עבורו במהלך השנים בתגובות שנעות על הקשת בין "וואו, איזה מגניב, אפשרות לגדל גויאבות בגינה!" לבין "נו, ברצינות, מי ישלם על זה כסף?". אז תנו לי לקפוץ ישר למה שלפחות חלקכם רצה לשמוע: אם כל הקטע הזה של ערכת יצירה לאופרות-סבון פרבריות אף פעם לא עשה לכם את זה, אין לכם מה לחפש כאן. The Sims 3 הוא עוד מאותו הדבר.

אבל אם, לעומת זאת, כן אהבתם את המשחקים הקודמים בסדרה, מה שאתם מחפשים זו תשובה לשאלה קצת אחרת. האם המשחק מציע מספיק שינויים ושיפורים בשביל להצדיק את תג המחיר שלו, ואת הספרה 3 שמתנוססת בגאון על העטיפה? לשאלה הזו יש לי תשובה פשוטה, ברורה ומאוד אינפורמטיבית: אולי.

תהרגו אותי, אבל אני לא מבין איך The Sims 3 קיבל ציונים טובים כל כך. כל הביקורות שקראתי, כמעט, נשמעות כמו הקראה שטחית של ה- Press Release של המשחק. אז כן, העובדה שהעיר כולה הפכה למגרש משחקים גדול היא מאוד כיפית. וכן, יש למשחק כל מיני שיפורים קטנים ומוצלחים. אבל מזה כל ההתלהבות? זה מצדיק ציון ממוצע של 87 ברחבי העולם?

בשבועיים הקרובים, כנראה שאני אנצל את דפי הבלוג הזה בשביל להרחיב אפילו יותר לגבי הדעה שלי על המשחק. אבל בינתיים, אני מוכרח להגיד שאף על פי שמדובר באחלה משחק, הוא ממש לא מהווה קפיצת מדרגה משמעותית מספיק ביחס למשחק השני.

3 תגובות ל “The Sims 3: הביקורת”

  1. yoyole מאת yoyole:

    לא יודע אם יצא לכם לראות, אבל רון גילברט פרסם בבלוג שלו פוסט שמסקר את חווית המשחק שלו ב… אי הקופים.

    בפוסט הוא עובר על המשחק וכותב הערות על קטעים מסוימים במשחק.

    http://grumpygamer.com/8280380

    אגב, איך לא נכתב פה עדיין על החידוש?

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני לא בטוח למה לא כתבנו על זה עדיין. אני מניח שבכל הבלגן פוסט-אי3, כל מיני דברים ירדו קצת נמוך בסדר העדיפויות שלנו. גם לזה נגיע. 🙂

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    וואו, זה היה מהיר…
    🙄

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS