רוק באנד בעברית: יש מצב!

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

אם עד עכשיו לנגן שירים של ברי סחרוף או היהודים ברוק באנד היה נראה כמו חלום רחוק, מיזם חדש של הרמוניקס משנה את התמונה. בקרוב, כל אמן או להקה שירצה בכך יוכל ליצור ולהעלות את שיריו למכירה כ-DLC.

אז נניח שאתם אמן עלום שם כלשהו, נגיד ברי סחרוף. תוכלו לפנות למעריץ כלשהו שיודע להשתמש בתוכנה ליצירת הטראקים ולהעלות אותם ל-XNA Creator’s Club (קהילה של מיקרוסופט למפתחי משחקים חובבים) לביקורת הקהילה. לאחר שמוסכם שהטראק אכן מוצלח ומהנה לנגינה, ניתן יהיה להעלות אותו למכירה במחיר של חצי עד 3 דולר. כך גם שימחתם את המעריצים שלכם, מצאתם דרך פשוטה יחסית לשווק את המוסיקה שלכם, ועשיתם קצת כסף מהצד.

כן, אני יודע, לא בטוח שהאמנים הישראלים יקפצו על המציאה, ויש גם עלות כספית ליצירת והפצת השירים (התוכנה עולה 225$ והמנוי ל-Creators Club עולה 100$ לשנה). אבל לפחות עכשיו האופציה קיימת, וגם אם האומנים עצמם לא ייזמו, אני רוצה לקוות שהמעריצים כן יעשו זאת.

ועוד משהו קטן – כל הסיפור הזה תופס רק ל-Xbox 360. מי שיש לו PS3 או Wii יוכל לקבל חלק מהשירים, “אולי”.

8 תגובות ל “רוק באנד בעברית: יש מצב!”

  1. דור שמר מאת דור שמר:

    קח בחשבון תמיכה בטקסט דו-כיווני ופונטים בעברית. יש לי הרגשה שזה לא יקרה בהתחלה, אם בכלל.

  2. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    אין לי בעיה עם עברית בטקסט אנגלי בתור התחלה.

  3. יובל בירב מאת יובל בירב:

    אני מעלה על זה ידיעה- לדעתי אין סיכוי שניתן יהיה להעלות שירים בעברית. איך בדיוק יבדקו למי שייכות הזכויות? לא, אני מאמין שיהיה ניתן רק להעלות שירים שיוקלטו באנגלית. גם ככה אני לא בדיוק מבין איך הם הולכים לבדוק מאות או אלפי שירים, ולך תדע כמה אינספור קאברים של חבר'ה שינסו את "שיטת מצליח".

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני מניח שבכל הקטע של הזכויות יתייחסו לזה כמו אל יוטיוב – מעלים כל דבר, אלא אם חברת מוזיקה כלשהי דורשת להסיר את הקטע בטענה שהוא מפר זכויות יוצרים. והקלולסיות של החברות הישראליות, לדעתי, תגרום לשירים ישראליים שיעלו לשם (גם אם הם יועלו לשם ע"י מעריצים) לעבור מתחת לרדאר.

    לא שאני חושב שזה מאוד סביר שיקרה דבר כזה, אבל בכל זאת.

  5. טל אטר מאת טל אטר:

    וגם אם הכל יסתדר והשירים יהיו שם, יש את הבעיה הקטנה שמיקרוסופט לא רוצה את הכסף שלנו… ניסיתם לקנות ב-marketplace נקודות עם כרטיס אשראי ישראלי? אני מת לתת להם כסף והם פשוט לא מוכנים לקחת 😕

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    טל – זו לא בעיה. פותחים משתמש אמריקאי בלייב, ואז קונים נקודות דרך האתר הזה:
    http://www.maximuscards.com/

  7. דור שמר מאת דור שמר:

    זו כן בעיה – ראשית, כי אתה צריך כרטיס אשראי בינלאומי כדי לקנות שם נקודות, אבל מעבר לכך, זה מראה על הצהרת כוונות. אם אין אפשרות לקנות ב-XBL מישראל או להוריד משחקים עם הגבלת גיל, אני מאמין שהעלאת שירים לא תתאפשר גם.

  8. לא קמים מהכיסא « מאת לא קמים מהכיסא «:

    […] התרחיש האוטופי והלא סביר הוא הסבה של חברות ההפצה בארץ לחברות המייצרות תוכן מקומי. זו יכולה להיות ההצדקה היחידה לחסימת תכנים מחו"ל, וזו למעשה ההזדמנות האחרונה של החברות הללו לדחוף לצרכן הישראלי תוכן כזה – וזה משהו שמדגדג מאוד ברצון לנכס את הצלחת משחקי המחשב לישראל, גם אם יש סיבה כנראה שדברים כאלה מעולם לא תפסו. עדיין, מותר לחלום על ברי סחרוף ברוק בנד. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS