גיימפוד, פרק 247: מת-מן

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

עם כל הדחיות והבלגנים, איכשהו אנחנו עדיין מצליחים למצוא בדיוק מספיק משחקים שאנחנו יכולים לקשקש עליהם קצת יותר מדי, ככה שבקושי יישאר לנו זמן לדבר על כל הדחיות והבלגנים בסוף הפרק.

להורדה (1:01:00, 45.5 מגה)

2:00 – לזיירמן אין מה להגיד על Death Stranding ו-Horizon: Zero Dawn, אבל לעופר יש קצת תמיכה טכנית להציע.

3:38 – זיירמן שיחק… טוני הוק? וזה אשכרה מוצלח? כן, כן, הדמו של ה-remaster החדש (שיוצא ב-4.9!) נראה מאוד מבטיח.

8:05 – הפתעה! זיירמן שיחק גם קצת ברימאסטר הישן מ-2012 שאף אחד לא אהב, וניסה להבין למה.

13:27 – דקל ניסה את הבטא של Marvel's Avengers, שיש בו דברים מעניינים וכיפיים, אבל גם לא מעט בעיות או פוטנציאל לבעיות.

28:50 – מזמן לא דיברנו על The Last of Us Part 2! הפעם תור עופר, שהיה עסוק בלעבור דירה כשהמשחק יצא.

32:25 – עופר שיחק ב-Risk of Rain 2, שכמו המשחק הראשון הוא roguelike shooter/platformer שבו אפשר להישאר בכל שלב כמה שרוצים ולצבור ציוד ודרגות, אבל המשחק נהיה יותר קשה ככל שהזמן עובר. ובניגוד למשחק הראשון, הוא תלת-מימדי.

35:34 – עופר ודקל שיחקו ב-Observation, סיפור אימה/מסתורין שמתרחש בתחנת חלל ובו אתם משחקים את הבינה המלאכותית של התחנה, וצריכים לעזור לאסטרונאוטית להבין מה קורה ע"י… ביצוע מטלות משעממות ותנועה איטית ומסורבלת ברחבי התחנה. לצערנו לא נראה שיש לו מוד שמאיץ את כל המשחק פי 2.

41:33 – דקל שיחק ב-Plague Tale: Innocence, משחק התגנבות שבאופן מובהק אינו The Last of Us.

46:14 – Halo Infinite ו-DEATHLOOP נדחו ל-2021. ספציפית במקרה של היילו, זה אומר שלאקסבוקס החדש די… אין launch lineup יותר?

49:36 – אפיק ואפל בעיצומה של מלחמה (דרך עורכי דין ובתי משפט וכאלה) לגבי הנתח של אפל על in-game purchases. בינתיים זה הוביל להסרה של Fortnite מחנות האפליקציות של אפל, ולכמה קמפייני PR מטופשים למדי של אפיק.

54:00 – המשחק הבא של באטמן מפותח ע"י WB Montreal (שעשו את Arkham Origins הלא-משהו), נקרא Gotham Knights ויוצא ב-2021. הוא מכיל 4 דמויות ראשיות שכולן sidekicks של באטמן ותומך בשחקן יחיד או קו-אופ לשניים.

56:56 – המשחק הבא של Rocksteady, הסטודיו שעשה את המשחקים הכן-משהו של Arkham, נקרא Suicide Squad: Kill the Justice League ומתוכנן לצאת ב-2022.

57:44 – שני משחקים מאוד דומים מהשנה האחרונה שמקבלים מצב קו-אופ בקרוב: Ghost of Tsushima ו-Untitled Goose Game.

59:46 – ידעתם שעדיין אפשר להגיב על פוסטים בבלוג? אנחנו אפילו שמחים כשזה קורה! (אבל שוב, בבקשה, לא על ה-TOMY Teacher של ארז.)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS