בואו נשחק Watch Dogs: Legion

עידן זיירמן| Let's Play הוספת תגובה

לא! עיניכם אינן מטעות אתכם! הקלטנו סרטון ״בואו נשחק!״. עשינו את זה במסגרת הניסיון שלנו להשיק ערוץ טוויץ׳ ל- Working Gamers! רגע, מה? ערוץ טוויץ׳ ל- Working Gamers? ובכן, כן, בואו נסביר. אבל קודם כל – הנה הסרטון.

אוקיי, ואחרי זה – מה? ובכן, התגעגענו להקליט סרטוני ״בואו נשחק״, ובמקביל חשבנו על דרכים להפוך את הפורמט הזה גם עבורנו וגם עבורכם. חשבנו על טוויץ׳, כי כל הילדים המגניבים עושים את זה, וחשבנו להפוך אותו לערוץ של אדמיני Working Gamers כדי להגיע לקהל קצת אחר. רק מה, אנחנו היינו מרגישים ממש רע אם היינו מייצרים תוכן חדש ומעלים אותו רק לערוץ שלא באמת שייך ל״גיימפאד״. אז החלטנו להעלות אותו גם לערוץ יוטיוב של ״גיימפאד״. ומה מכאן? האמת, שאנחנו לא יודעים.

הלו״ז לא יהיה נוקשה כמו בעבר, התוכן יהיה פחות מסודר. אנחנו בעיקר נתנסה עם כל מיני דברים ומשחקים ופורמטים ונראה מה עובד עבורנו. אם אתם רוצים לתפוס אותנו בלייב כשאנחנו עולים, אז, ובכן, יש לכם ערוץ טוויץ׳ שאתם יכולים לעקוב אחריו. אם אתם רוצים לקבל את כל התוכן שלנו כפי שקיבלתם אותו עד עכשיו – ערוץ היוטיוב שלנו עדיין הולך לקבל את הכל, ואנחנו הולכים גם להעלות לפה פוסטים עם הסרטונים האלה. נראה איך זה יעבוד. עד אז – אתם יכולים לצפות בנו משחקים ב- Watch Dogs: Legion!

אה, וגם ניסינו להקליט סרטון של חבילת ההרחבה השנייה של Pokemon Sword/Shield, אבל זה הלך פחות טוב:

זה הלך פחות טוב. זה לא משחק שקל להסטרים יותר מדי.

אז מה אתם חושבים? על הפורמט? על הסרטונים? על הסאונד? עלינו? ספרו לנו הכל!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS