גיימפוד, פרק 252: noob by default

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

אנחנו מתרגשים לפתוח את עונת המשחקים עם Watch Dogs: Legion, הסנונית שתבשר על בוא ה- Assassin's Creed וה- Cyberpunk 2077 וה-רגע מה אמרתם לגבי Cyberpunk 2077?!

להורדה (57:36, 79.1 מגה)

2:50 – ארז שיחק ב- Watch Dogs: Legion. הוא וזיירמן גם הקליטו לו סרטון, שאפשר היה לצפות בו פה בערוץ בלייב, או בחשבון הטוויץ' החדש והנוצץ של Working Gamers.

21:20 – זיירמן שיחק ב- The Crown Tundra, ההרחבה החדשה של Pokémon Sword/Shield, שמוסיפה המון פוקימונים אגדיים ודרך חדשה לתפוס אותם שהיא אשכרה מעניינת!

29:30 – זיירמן גם שיחק ב- Star Wars Squadrons, הסימולטור החדש של "מלחמת הכוכבים" שגיא ודקל אמנם דיברו עליו כבר בפרק הקודם, אבל אולי הגיע הזמן לשמוע עליו ממישהו שאינו נוב מוחלט.

40:50 – עופר שיחק ב- Disc Room, משחק שבו צריך להתחמק מדיסקיות משוננות שמנסות להרוג אתכם. מאוד "2020" מצד המשחק.

43:30 – לדקל זה מזכיר את Hyperdot. מי מהם, אם בכלל, ראוי להקרא Geometry Wars: Pacifism: The Game?

45:20 – עופר שיחק ב- Paradise Killer. היה מוזר. כמו כן, הנה הביקורת שפוליגון כתבו עליו.

49:10 – לדקל יש משהו להגיד על Hades? ובכן, כן, אבל נראה שהכל כבר נאמר עליו בפרק הקודם ובפרק הספיישל שהקלטנו עליו!

50:10 – ויש גם קצת חדשות. סייברפאנק 2077 נדחה! שוב!

53:00 – בזמן שהיינו עסוקים להקליט פרקי יומהולדת ופרק ספיישל על Hades, גם Nvidia וגם AMD הכריזו על הדור החדש של כרטיסי המסך שלהם

53:50 – נטפליקס ויוביסופט הכריזו (בחשיפה בלעדית של "גיימפוד"!!!) על סדרה שתתבסס על Assassin's Creed. לא ברור עדיין האם קירסטן בל תשחק שם גם שם.

וזה הכל! כרגיל, אתם יכולים למצוא אותנו גם בפייסבוק ובטוויטר. שלא כרגיל, פתחנו גם ערוץ של Working Gamers בטוויץ'! אה, ויש גם את הערוץ של "גיימפאד" ביוטיוב.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS