Serious Sam HD: במחיר שפוי

עידן זיירמן| משחקים בהנחה הוספת תגובה

זה נראה קצת זניח ביחס למבצעי סוף השנה של Steam, ואני בכלל תפסתי את זה ממש מאוחר, אבל עד יום שני אפשר לקנות את Serious Sam HD: The First Encounter בקצת פחות מ- 7 דולר ב- Steam (אפילו בתקופת מבצעי סוף השנה המדוברת, המחיר שלו ירד רק לעשרה דולרים).

זה מעולה, כי אחרי ש- Serious Sam המקורי היה משחק פעולה במחיר נמוך עם ערכי הפקה גבוהים, קצת צרם לי לראות ש- Croteam מוכרים חידוש גרפי של המשחק במחיר מאוד דומה למחיר שבו נמכר המשחק המקורי. עוד יותר הופתעתי לראות שבמחיר הזה אני לא מקבל חבילה של שני המשחקים הראשונים. אבל במחיר של 25 ש”ח, מדובר דווקא בעסקה לא רעה בכלל.

6 תגובות ל “Serious Sam HD: במחיר שפוי”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    לא יודע.. הסתכלתי עוד פעם בטריילר, וחוץ מהרזולוציה היותר גבוהה, קשה לראות הבדל בגראפיקה עצמה, מה שמעלה את השאלה האם לא כדאי לשחק במשחק המקורי ברזולוציה הכי טובה שהוא מציע וזהו. (לי למשל, אין מסך רחב גם ככה). חוץ מזה ,מדובר בסוג המשחקים שמתחילים למצות את עצמם אחרי כמה שעות, וכמעט כל הביקורות מצוינות שלא הוסיפו כאן שום דבר חדש (יש איזה שלב סודי, אבל נראה לי שגם הוא לא חדש).

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    גם אני הסתכלתי בטריילר, והמשחק נראה הרבה יותר מרשים, גם חוץ מהרזולוציה הגבוהה יותר. חוץ מזה שאני חושב ש"מתחיל למצות את עצמו אחרי כמה שעות" זה טיעון קצת חלש על משחק שעולה פחות מכרטיס לסרט.

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    וכאן אני שוב שואל אם קהל היעד של המשחק מורכב בעיקר ממי ששיחק במשחק המקורי…

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    להיפך. אם לא שיחקת במשחק המקורי, זו הזדמנות נהדרת לעשות את זה.

    אם כי אני יותר מחכה ל- The Second Encounter, שהוא כבר משחק טוב בהרבה.

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    בדיוק, אבל אני לא חושב שאני היחיד ששיחק במשחק המקורי והוא נמאס יחסית מהר. אגב, מעניין למה לא הלכו ישר על The Next Encounter שבכלל לא יצא למחשב.

  6. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נמאס -> נמאס עליו

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS