American McGee’s Grimm?

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

American McGee, המוח המעוות מאחורי American McGee's Alice, מדבר כבר הרבה מאוד זמן על משחק חדש – עוד אגדת ילדות מעוותת. במקור, הוא דיבר על American McGee's Oz, אבל די ברור שכבר לא יקרה עם זה כלום.

לפני יומיים, הוא קשקש על זה קצת בבלוג שלו. מאז, הפוסט הוסר, כי "אסור לו לדבר על זה בינתיים", אבל Gamasutra העשויים ללא-חת הספיקו לקלוט את הפוסט ולהעלות על זה ידיעה. מאז, האמברגו הוסר, ועכשיו American McGee יכול לדבר על המשחק שלו עוד פעם.

כאן נגמר הסיפור הקצרצר שלא ממש קשור לשום דבר אחר, ומגיעה הידיעה המעניינת האמיתית שהתגלתה בכל הסיפור הזה: GameTap, החברה שאחראית לתחייתם של סאם ומקס, תשחרר את המשחק החדש שלו, American McGee's Grimm, באפיזודות לרשת. אבל בעוד שסאם ומקס שוחררו לרשת פעם בחודש, עד לסך כולל של 6 אפיזודות – Grimm ישוחרר בלא-פחות מ- 24 אפיזודות!

מדובר, בלשון המעטה, בהקצנה של נושא ה"תוכן אפיזודי" כפי שאנחנו מכירים אותו כיום. התחייבות כזו, לשחרור של אפיזודות חדשות במשך לא פחות משנתיים, היא ניסוי שיהיה מאוד מעניין לראות אם הוא יצליח. ואם כן, ל- Valve תהיה סיבה טובה לעמוד בפינה ולהתבייש (3 אפיזודות במשך 3 שנים… תוכן אפיזודי, אעלק).

2 תגובות ל “American McGee’s Grimm?”

  1. יואב פ מאת יואב פ:

    נראה לי שזה פחות משנה כמה "פרקים" באמת יהיו, ויותר מה יהיה אורך החיים שלהם אל מול המחיר של כל פרק

  2. אלעד קפלן מאת אלעד קפלן:

    לדעתי אמריקן מקגי הוא המפתח הכי Overrated בתעשייה. אני מקווה שנגלה שאני טועה…

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS