גיימפוד, פרק 304: מהלך שיווקי מרשים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

כמו שקרה בתחילת השנה עם Horizon ו-Elden Ring, או ב-2017 עם Horizon וזלדה, או בעוד הרבה מקרים אחרים – גם החודש יצאו שני משחקים גדולים שאנשים חיכו להם הרבה זמן וכנראה שנדבר עליהם הרבה בפודקאסט.

… רק שהפעם אחד מהם הוא God of War והשני הוא פוקימון, אז רובכם כנראה כבר יודעים איזה מהשניים מעניין אתכם.

להורדה (52:30, 39.6 מגה)

1:02 – אם לא ראיתם את הטריילר של God of War Ragnarök עם בן סטילר ושות', מאוד מומלץ.

2:01 – אז כן, יאיר ועופר שיחקו ב-God of War Ragnarök, החצי השני של הסאגה הנורדית שהתחילה ב-2018. הוא בהחלט משחק המשך בכל מובן, ובמקרה הזה זה מצוין. הוא מוסיף הרבה ומשפר הרבה ומאוד מומלץ למי שאהב את המשחק הקודם.

18:04 – זיירמן התחיל את Pokemon Violet, שהוא (יחד עם Scarlet) משחק בסדרה הראשית שמאמץ קצת את העולם הפתוח של Pokemon Legends: Arceus (ונראה שגם את הבעיות הטכניות שלו). האם זה עובד? מוקדם מדי לדעת בוודאות, אבל נראה שכן.

29:36 – עדכון קצר על Mario + Rabbids: Sparks of Hope, ועל הקונספט הכללי של עקומות קושי, מסתבר.

31:34 – עופר ניסה את Signalis, משחק אימה אינדי איזומטרי שאנשים שאוהבים משחקי אימה משווים אותו ברצינות מוחלטת ל-Silent Hill. עופר הוא לא איש שאוהב משחקי אימה, אבל הוא בכל זאת ממליץ עליו לחובבי הז'אנר.

36:45 – עופר שיחק גם ב-Ghost Song, משחק מטרוידווניה נחמד ומאוד יפה, שבבירור קיבל הרבה השראה מ-Super Metroid (וקצת מ-Hollow Knight).

41:46 – יאיר שיחק ב-Warhammer 40,000: Shootas, Blood and Teef – כן, זה השם האמיתי של המשחק – שהוא side-scroller דו-מימדי פשוט וחביב שהוא נחמד וכיף אבל לא באמת מצדיק את המחיר שלו.

43:59 – יאיר שיחק גם ב-Batua Lost Haven, משחק "twin stick melee" כיפי עם קונספט מעניין ובחירות מוצלחות, אבל קצת בעיות דיזיין שמונעות ממנו להרגיש באמת מצוין.

48:13 – זה לא מפתיע בכלל אבל Remedy עובדים באופן רשמי על המשך ל-Control.

48:44 – רשימת המועמדים ל-Game Awards! כולל דברים כמו Stray כמועמד למשחק השנה (בתחרות מול דברים שוליים כמו Elden Ring ו-God of War), קטגוריית best fighting game שמשום מה מכילה את Sifu, ועוד.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS