גיימפוד, פרק 327: אלן וייק יורה בוולוסירפטור

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

זוכרים שפעם הייתה לנו תחושת זמן ויכולנו להבדיל בין דברים כמו "השבוע", "לפני חודש", "1993" וכו'? ובכן, אנחנו לא בדיוק זוכרים מתי זה הפסיק אבל בין אמולטורים למשחקים ישנים, רימאסטר למשחקים חדשים, כל מה שקורה בעולם כרגע, ויותר מדי בחורים בשם אלן, נראה שאיבדנו את היכולת לעקוב.

להורדה (1:16:12, 87.3 מגה)

3:33 – עופר סיים את Lies of P ועדיין מאוד ממליץ עליו לחובבי הז'אנר.

5:16 – …ואז התחיל את The Talos Principle 2, שהוא כמו המשחק הראשון רק יותר, ועם תוספות מוזרות כמו סביבות פתוחות ודיאלוגים. האם זה טוב? תלוי את מי שואלים.

11:32 – עופר שיחק גם ב-Cobalt Core, משחק בסגנון Slay the Spire עם טוויסט מוצלח וביצוע טוב.

16:31 – יאיר סיים את Alan Wake 2 ויש לו הרבה דעות. זיירמן רק התחיל את המשחק, ועופר צפה בחברה שלו משחקת, אז להם יש רק קצת דעות.

41:33 – שחר ויאיר שיחקו ב-Jusant, משחק טיפוס קטן ומינימליסטי מבית היוצר של Dontnod, ולא מאוד התרשמו.

46:27 – יאיר שיחק גם ב-Aliens: Dark Descent, שיש לו שילוב מעניין של XCOM והתגנבות ו-Aliens, אבל גם יותר מדי באגים בשביל משחק עם שלבים באורך שעה-שעה וחצי שלא נותן לשמור במהלך משימה.

54:30 – שחר שיחק ב-Venba, משחק אינדי צבעוני וחביב על מהגרת מדרום הודו שחיה בקנדה. זה משחק בישול קצר ונחמד שהוא ממליץ לכולם.

56:38 – וגם ב-Thirsty Suitors, משחק אינדי צבעוני וחביב על מהגרת מדרום הודו שחיה באמריקה. הפעם מדובר במשחק קצת יותר ארוך (10-20 שעות), עם שילוב מכניקות אקלקטי (JRPG, סקייטבורד, בישול ועוד) שכולן משתלבות עם העלילה והדמויות.

1:03:59 – זיירמן שיחק ב-Jurassic Park Classic Games Collection, אסופה חדשה של משחקי פארק היורה משנות ה-90 המוקדמות. האם המשחקים המקוריים היו טובים? לא. אבל האם האסופה החדשה טובה? גם לא. אבל האם הם מספקים עניין הסטורי מוסף שמצדיק את הקנייה? ובכן, גם לא.

1:13:01 – סוני הכריזה על רימאסטר ל-The Last of Us Part 2. כן, המשחק שיצא לפני 3 שנים. לא, לא ברור למה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS