סיריוס סם. פישר.

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

הו כן, החלטתי לכבד את האתר החדש בכותרת הכי טיפשית שהצלחתי לחשוב עליה. ארמ, ובכן. רק רציתי להגיד שממש חיבבתי את הדמו של Splinter Cell: Conviction, שיושב לו זה מכבר ב-Xbox Live. אמנם שיחקתי בגרסת ה-PC של המשחקים הקודמים בסדרה, אך אין סיכוי שאקנה את קופסת הרשע שיוביסופט מנסה למכור לאנשי המקלדת.

סם פישר תמיד היה בחור רציני, אבל עכשיו הוא ממש לא משחק משחקים. סצינת החקירה שבתחילת הדמו נראית כאילו נלקחה מסרט של סקורסזה, וכבר עשתה לי חשק לקנות את המשחק. שני דברים נוספים מצאו חן בעיניי מאוד בדמו הזה: האחד, הדרך שבה המשחק משלב את טקסט ההדרכה בתוך עולם המשחק, כך שלמשל אם מבקשים מכם לתפוס מחסה, המילים Take Cover מופיעות על המחסה עצמו. זה אולי נשמע פעוט, אבל עובד מצוין ומקל מאוד על ההיכרות עם אלמנטי הגיימפליי השונים.

השני, הוא המנגנון שמשלב בין תקיפת אויבים מקרוב, ל”הוצאה להורג”. זה נשמע קצת טיפשי בהתחלה, אבל זה עובד ככה: על כל אויב שתחסלו מטווח קרוב, יכולת ההוצאה להורג של פישר נטענת. באמצעותה ניתן לסמן כמה מטרות, ובלחיצת כפתור פישר יורה בראשן של כולן. אז כן, אין בזה שום הגיון בעולם המשחק, אבל התוצאה היא שהמשחק מכריח אתכם לשחק חכם ולמצוא דרכים לתקוף מטווח קצר, ומגוון את זה עם השמדה מגניבה של אויבים מרחוק.

נראה שיוביסופט ליטשו עד תום את המשחקיות הקלאסית של Splinter Cell, ויכול מאוד להיות שזה יהיה אחד מאותם משחקים נדירים שאקנה במחיר מלא. ומה אתם חשבתם על הדמו?

תגובה אחת ל “סיריוס סם. פישר.”

  1. גיימפאד » ארכיון » סם פישר אינו זמין כרגע מאת גיימפאד » ארכיון » סם פישר אינו זמין כרגע:

    […] מאוד מ-Splinter Cell: Conviction, החדש של סם פישר, אותו רכשתי לאחר שחיבבתי את גרסת הדמו. למזלי קניתי את גרסת ה-Xbox 360 של המשחק. לפיל קאמרון מ-Rock […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS