The Passing: Offline Liveblogging

עופר שוורץ| כללי הוספת תגובה

[שלום! אני עופר. אולי אתם זוכרים אותי מכמה פוסטים אורחים שכתבתי כאן בבלוג, ועכשיו הצטרפתי בתור כתב קבוע. אתם יכולים לקרוא עלי בעמוד “מי אנחנו?”. ועכשיו, זומבים.]

15:15 – עוברת לי מחשבה בראש: “הממ, אני הולך לשחק עכשיו את The Passing בפעם הראשונה. אני הולך לכתוב על זה פוסט. אולי אני אעשה את זה ב- liveblogging? זה יהיה מגניב.”

15:16 – אני מבין שזה יהיה מטופש, כי עד שמישהו ישים לב לזה, הקמפיין כבר ייגמר. אבל בעצם, זה לא אומר שאני לא יכול לכתוב את הפוסט תוך כדי שאני משחק… אחד היתרונות של להחזיק שני מחשבים.

15:45 – מתחילים לשחק. מישהו שכבר סיים את הקמפיין מוקדם יותר טוען שזה ממש קשה. We will see!

16:00 – אחד השחקנים קורס וצריך להוריד את המשחק מחדש. 8 ג’יגה בקצב של מגה בשנייה, צריך לקחת בערך שעתיים. נתראה אז.

23:56 – שעתיים הפכו ל-3 שעות, שהפכו לדחייה עד הלילה. שחקן אחד התחלף , אני טיפה שיכור, אבל יש משחק! משחקים ב- normal realism, כי הגענו למסקנה ש- advanced Passing - foot lockerrealism זה יותר מדי בתור פעם ראשונה, אבל רוצים ריאליזם כי זה הרבה יותר מפחיד ומלחיץ. זואי מדברת איתנו מהגשר ומסבירה לנו מה אנחנו צריכים לעשות, ויוצאים לדרך!

00:11  – מסיימים את השלב הראשון. קצר, אבל לא קל. נתקלנו כבר בו בכמה מהגימיקים החדשים, כמו לוקר מלא בבקבוקי מולוטוב, או ה- fallen survivors שקשים יותר להריגה, אבל משאירים מאחוריהם כל מיני דברים טובים. Valve טובים בגימיקים.

00:32 – אני מקבל את האצ’יבמנט שאומר שהעפתי ל-18 זומבים את הראש עם מקל גולף. אח, אני אוהב את המשחק הזה.

00:36 – מסיימים את השלב השני. זה שלב עצום, וממש קשה לדעת לאן ללכת בכל רגע. וכמובן, יש בסוף קטע ממש ארוך שצריך לרוץ בתוך ביוב, עם מלא זומבים שלא מפסיקים להגיע. ציטוט נבחר: “טרקטור! אני עומד על טרקטור!”

Passing00:38 – פוגשים שוב את החבר’ה מ- L4D1, ששולחים אותנו לאסוף דלק לגנרטור כדי שיורידו לנו את הגשר. צריך לאסוף ממש הרבה דלק, וממקומות מאוד רחוקים. זה נראה ממש קשה.

00:45 – כישלון ראשון בפינאלה, כי התפצלנו. זה ממש קשה.

00:51 – כישלון שני, אפילו יותר מהיר מהראשון. ציטוט נבחר: “סמוקר עלי! ליד גדר ההפרדה!”

01:05 – ניצחון! אין לי ספק שאם היינו ב- advanced, אפילו בלי ריאליזם, לא היה לנו סיכוי. זה ממש קשה.

סיכום

1,536 זומבים נהרגו, ולצערי עוד לא הוסיפו את הנשקים החדשים לסטטיסטיקות אז אני לא יכול לבדוק כמה מהם ע”י מחבט גולף, אבל אני בטוח שלפחות 150. ובנימה יותר כוללת, הקמפיין הזה מצוין, קשה, ובהחלט שווה. יש בו לפחות 3 קטעים מאוד מוצלחים (בלי ספוילרים!), וכיאה ל-Valve הוא כולל גם דיאלוגים משעשעים, למשל את אליס מפנטז על זואי ו-Coach מנסה להרגיע אותו.

אני לא בטוח שהגישה של מעט שלבים ארוכים וקשים תהיה מוצלחת כשנשחק ברמת קושי גבוהה יותר, ואני בהחלט רואה את עצמי מתייאש אחרי כמה פעמים שנפסלנו ממש בסוף של השלב השני או הפינאלה. מצד שני, זה כן נראה מקום מצוין ל- scavenge.

עוד נשאר לנסות את ה- mutations שהבטיחו, וריאציות כלשהן על המשחק שיתחלפו כל שבוע. המוטציה השבועית היא versus realism, שנשמע מגניב ביותר.

שורה תחתונה – זה קמפיין חדש ומעניין, והעדכון מוסיף עוד המון אלמנטים של גיוון למשחק המקורי. וכמובן, את האפשרות להעיף לזומבים את הראש עם מקל גולף. ולקבל על זה אצ’יבמנט.

6 תגובות ל “The Passing: Offline Liveblogging”

  1. דור שמר מאת דור שמר:

    בתור זה שקרס לו המשחק והיה צריך להוריד 7.4 ג'יגה מחדש, אני חייב לציין את התסכול הרב שחשתי מ-Steam. המשחק עבד, ואף התחלנו לשחק. הגענו למסקנה שהשרת שבחרנו לא טוב מספיק והתחלנו על שרת אחר במקום, ומרגע זה לא יכלתי להתחבר בגלל הודעת השגיאה המסתורית Could not load library client, שהפתרון היחיד שלה ברשת הוא למחוק הכל ולהתחיל מחדש.
    אני משוכנע שזו הדרך של Steam להעניש אותי על כך שהייתי הראשון להוריד את חבילת ההרחבה.

  2. דור שמר מאת דור שמר:

    אגב, אני מסכים איתך לגבי הבעיה שבמעט שלבים ארוכים וקשים. זה יהיה בעייתי בעיקר במשחקי VS, שיהיו קצרים במיוחד בקמפיין הזה ולא מספקים כל כך לדעתי. אני מתקשה לדמיין משחק VS בו נצליח להגיע לחלק האחרון והמגניב של השלב השני, לדוגמה.

  3. שקד זיירמן מאת שקד זיירמן:

    כן, זה יהיה ממש בעייתי במשחקי VS. בכ"א, מאוד אהבתי את הסצנת סיום.
    "אממממ ממההה"
    -"?"
    "בן הכניס לי שורה של שוקולד לפה."
    איפה הוידאו?XD

  4. zipdrive מאת zipdrive:

    בלי קשר לתוכן הפוסט, אני מציע לכם (עידן, אני מתכוון אליך) להוסיף יכולת לעבור מפוסט לקודמים ולבאים אחריו.

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, בדיוק העירו את תשומת ליבי לנושא הזה היום. יטופל. 🙂

  6. גיימפאד » ארכיון » Left 4 Dead 2: דו”ח מוטציות מאת גיימפאד » ארכיון » Left 4 Dead 2: דו”ח מוטציות:

    […] למשחק הרשת החביב ביותר על חברי הבלוג. ובעוד שדיברנו על הקמפיין החדש שחבילת ההרחבה הזו מוסיפה, לא הספקנו ממש לדבר על השינוי […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS