גיימפוד, פרק 8: שמעון פרס

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod008-1.12.2010.mp3|titles=Episode 8: Shimon Peres]

להורדה

חזרנו! מאוד התגעגענו!

1:20 – זיירמן לא באמת שיחק במשחקים אמיתיים בחודש האחרון. הוא שיחק בעיקר ב- Elite Beat Agents. שזה קצת כמו Gitaroo Man. ומאוד יפני. בזמן שהוא מדבר עליו, אנחנו דנים בשאלות הרות-גורל. כמו, למשל, האם Lumines נחשב מספיק "יפני".

7:00 – חוץ מזה, הוא גם שיחק הרבה ב- Zuma Blitz. ככה זה. זה היה מגניב. צפו לפוסט בקרוב.

9:00 – עופר שיחק בגרסת ההדגמה של Create, שדיברנו עליו בפרק הראשון. הדעה שלו לא השתנתה במיוחד. בדרך, אנחנו מזכירים את הוידאו המצוין שמראה כמה לחיצות צריך בשביל לצאת מ- Assassin's Creed.

13:50 – דקל שיחק ממש קצת ב- Assassin's Creed, אבל אנחנו לא מדברים על זה.

14:20 – חוץ מזה, הוא שיחק בעוד שני משחקים שמתאימים לחנון במעמדו – The Battle of Yavin ו- The Battle of Endor. למה? בגלל Rock, Paper, Shotgun.

17:00 – דורון כבר שיחק בדברים מכובדים יותר. כמו Metro 2033 (בפרק 4 קראנו לו "כמו Doom, אבל ברוסית").

20:20 – אבל מה שקצת יותר משמעותי זה שדורון שיחק ב- Call of Duty: Black Ops. אולי שמעתם עליו. נשאיר לאיתמר וייסברג לדבר על דברים כמו כמה המשחק הזה מכר בדיוק, ודורון ידבר על כמה הוא מוצלח.

26:00 – והגענו למאורע העיקרי. ה- Kinect. לדורון יש אותו. הוא שיחק בו. ולנו יש מה להגיד על זה. בדרך אנחנו מדברים על הראיון של אנתון מיכאילוב (המהנדס הראשי של ה- Move) ב- Eurogamer, וקצת צוחקים, ביחד עם Penny Arcade, על סוני.

40:50 – כמו כולם (או לפחות, Joystiq) מדברים על המערכון של Angry Birds. וגם אנחנו. ואז אנחנו מדברים קצת על המשחק, ומזכירים בדרך את Peggle ו- Pain.

44:10 – לסיום, אנחנו מדברים על Epic Mickey, ומייחסים המון חשיבות לביקורת הלא-מפרגנת של Eurogamer על המשחק. ציטוט נבחר של עופר: "אני לא מבין למה עדיין מנסים להוכיח שה- Wii הוא לא גרוע".

50:20 – וזהו להפעם! נתראה בעוד שבועיים!

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 8: שמעון פרס”

  1. גיימפאד » ארכיון » Call of Duty: Black Ops: סוג של ביקורת מאת גיימפאד » ארכיון » Call of Duty: Black Ops: סוג של ביקורת:

    […] כל, כפי שציינתי בפודקאסט, הוא לא לוקח את עצמו ברצינות. העלילה, כתמיד, מגוחכת, אבל […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS