כך תורידו משחקים לאנדרואיד מה- Amazon Appstore

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

עדכון (22/5/2013, וכנראה שאחרון): דניאל דר יידע אותנו ש- Amazon פתחו את החנות האנדרואידית שלהם לכמעט 200 מדינות שאינן ארה"ב, כך שאתם לא  צריכים לעשות יותר אף אחד מהטריקים שמתוארים בפוסט הזה בשביל לקנות דרכם משחקים. פשוט תכנסו לחנות עם היוזר שלכם, וכרטיס האשראי הרגיל שלכם, ותהנו!

לפני כחודשיים, במהלך שהדרך היחידה לתאר אותו היא בתור אצבע משולשת ענקית ל- Google, פתחה הענקית Amazon חנות אפליקציות משלה לפלטפורמת האנדרואיד, ובכך פתחה אפיק לקניית אפליקציות שלא עובר דרך Google, ומעביר את התמלוגים מהרכישה ל- Amazon. בכך, היא ניצלה את המדיניות הפתוחה של Google כנגדה – ופתחה לעצמה פתח לקצירת הרים של מזומנים בעתיד.

לא שיש לי בעיה עם זה. אני שמח לתת כסף לחברות מסחריות כשזה מגיע להן, אפילו אם זה מגיע על חשבונה של חברה מסחרית אחרת. אבל ה- Amazon Appstore היא תוכנה מסורבלת, מעצבנת, עם כל מיני מגבלות טפשיות (אי אפשר להוריד קובץ של יותר מ- 20 מגה שלא דרך חיבור Wi-fi? אפילו במחירים היקרים של התקשורת הסלולרית בארץ זה מעורר גיחוך) והגרוע מכל – לא מאפשרת קנייה של אפליקציות אם אתם נמצאים מחוץ לגבולות ארה”ב. לא, אפילו לא את האפליקציות החינמיות שהיא מציעה, ובטח לא את אלה שהיא מציעה במסגרת “האפליקציה החינמית היומית” שלה.

מילא. אני רגיל כבר ליחס מזלזל כזה של חברות אמריקאיות בלקוחות שנמצאים מחוץ לארה”ב. אחרי הכל, עד לא מזמן היה לי אקס-בוקס. אז לא הורדתי את הגרסה מחוסרת-הפרסומות של Angry Birds Rio, ושילמתי 2$ למפתחים של Gem Miner. לא ביג דיל.

אבל כש- PopCap סוף כל סוף מביאים לאנדרואיד את המשחק האגדי שלהם, Plants vs. Zombies, ומתכננים לעשות את זהרק דרך ה- Amazon Appstore, שלא נותנת לי לקנות ממנה כלום, זה קצת מעצבן.

אז אם יש לכם אנדרואיד, כך תוכלו לרמות את המערכת (ותודה לפורומים של MoDaCo):

1. צרו חשבון ב- Amazon

כל זה בהנחה שעדיין אין לכם אחד. אם יש לכם אחד כזה, אתם יכולים להשתמש בו. לא צריך ליצור אחד מיוחד. אם לא, ובכן, זה לא כל כך קשה לעשות את זה.

2. הגדירו כתובת אמריקאית ל”רכישות בלחיצה אחת” בחשבון שלכם

בשביל לעשות את זה, לחצו על “Your Account” שנמצא בפינה הימנית עליונה באתר, ואז בחרו את האפשרות “1-Click Settings” ברשימה שתפתח. לאחר מכן, לחצו על Enter a new address, והקלידו כתובת לגיטימית כלשהי בארה”ב. למשל, הכתובת למשלוח מכתבי מעריצים לליידי גאגא. זה לא באמת חשוב.

3. הגדירו כרטיס אשראי אמריקאי לחשבון שלכם

כעת, לאחר שתחזרו למסך ה- 1-Click Settings, חפשו את הכתובת שהקלדתם כרגע ברשימת הכתובות, ולחצו Edit מתחת לכיתוב “Payment method” שמופיע לידה. כאן יש לכם שתי ברירות: אם אתם רוצים להסתפק פשוט ב”קנייה” של האפליקציות החינמיות מהחנות של Amazon, אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. פשוט השתמשו באחד ממספרי ה”ניסוי” של כרטיסי אשראי שמפורסמים ע”י PayPal. אתם לא יכולים לחייב את “כרטיסי האשראי” האלה בכסף, אבל הם כן יאשרו לכם כל “עסקה” חינמית שתעשו באמצעותם, כל עוד תאריך התפוגה שאתם מקלידים עבורם עוד לא עבר. בחרו להפוך את כרטיס האשראי הזה לברירת המחדל שלכם ברכישות בלחיצה אחת.

עדכון (28/12/2011): נראה שבעקבות עדכון שנעשה לאחרונה בחנות האפליקציות של אמזון, רבים ממספרי הניסוי של כרטיסי האשראי ברשימה הפסיקו לעבוד. אבל מספרי הניסוי של "אמריקן אקספרס" עדיין עובדים, ככל הנראה.

אם אתם רוצים להיות מסוגלים לקנות אפליקציות שעולות כסף, אתם יכולים להעזר באתרים כמו USUnlocked, שיתנו לכם “כרטיס אשראי” משולם מראש, וכתובת חיוב לגיטימית. לא ניסיתי את זה, אז אני לא יודע בדיוק איך זה עובד, אבל החבר’ה מ- MoDaCo טוענים שזה עובד די טוב.

4. הדליקו את האפשרות של רכישות בלחיצה אחת

לאחר שתוחזרו לתפריט הראשי של רכישות בלחיצה אחת, יהיה לכם בצד ימין כפתור שכתוב עליו “Turn on 1-Click”. לחצו עליו.

5. הורידו את חנות האפליקציות של אמזון למכשיר הסלולרי שלכם

אם עדיין אין לכם אותה מותקנת, אתם יכולים לעשות את זה באמצעות אימייל שיישלח אליכם מאמזון.

6. קנו את האפליקציה שאתם חפצים בה

אם ביצעתם את כל ההגדרות נכון עד עכשיו, זה אמור לעבוד.

(עריכה: בשביל להבהיר – קנו את האפליקציה דרך החנות הסלולרית של אמזון. הטריק שמתואר פה לא יעבוד אם תנסו לקנות באתר האינטרנט ה"רגיל").

אם תספיקו לעשות את זה מספיק מהר, תוכלו להוריד היום משחק אחר של PopCap, בשם Chuzzle, לטלפון הנייד שלכם. עד סוף החודש, צפוי להגיע ה- Plants vs. Zombies המדובר לחנות של Amazon. ואז יהיה שמח.

בפעם הבאה: איך לעקוף את ההגבלות האזוריות המעצבנות של Xbox Live בעזרת VPN וקצת סבלנות. אבל יש לי מיליון פוסטים אחרים שאני צריך למצוא זמן לכתוב קודם. אה, ועדיין אין לי Xbox.

30 תגובות ל “כך תורידו משחקים לאנדרואיד מה- Amazon Appstore”

  1. zipdrive מאת zipdrive:

    אם יש לך סטרימר, אני יכול להשאיל לך את הבוקס שלי- ממילא לא יותא לי לשחק בה

  2. Saul מאת Saul:

    עד כמה שאני הבנתי, זה יהיה אקסקלוסיבי (אני לא מצליח להיזכר במילה העברית לזה) לחנות של אמזון לתקופה מסויימת. ראה:
    http://www.gamasutra.com/view/news/34669/PopCap_Android_Games_Coming_Exclusively_To_Amazon_Appstore.php

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    איתמר – מה זאת אומרת "אם יש לי סטרימר"? כשיש לי אקס-בוקס, אני משתמש בו בתור סטרימר. ובכל מקרה: האקס-בוקס החדש שלי אמור להיות בדרך.

    Saul – טוב לדעת! ועדיין, אני שמח שמצאתי דרך להוריד את האפליקציות החינמיות של אמזון, ואפילו לקנות שם דברים, אם עולה הצורך.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    המילה העברית היא "בלעדי", אגב.

  5. Saul מאת Saul:

    או. תודה! לא הצלחתי להיזכר ולקח לי יותר מדי זמן לכתוב את ההודעה היא בגלל זה

  6. eric מאת eric:

    עידן אתה משחק עוד בGEOMETRY WARS? כלומר כאשר תקבל שוב אקס בוקס תשחק במשחק? אני תמיד מחפש מישהו להתחרות בו בהיי סקור.

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני לא ממש משחק ב- Geometry Wars 2 היום, אבל אם אתה רוצה לבדוק בכל זאת את הניקוד שלי – אתה מוזמן להוסיף אותי. הגיימרטאג שלי הוא bs315.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    לא כתבת פעם ש – VPN מוריד את המשחק עד 99 אחוז ועוצר? מעבר לזה שזה בעיקר בשביל Games on Demand ושם המחירים הם לא בנקודות…

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בעבר ניסיתי להשתמש בפרוקסי, ולא ניסיתי לנתב את כל התעבורה דרך המחשב שלי. חוץ מזה, עכשיו אפשר לקנות את כל המשחקים, גם Games on Demand, עם נקודות.

  10. אתי מאת אתי:

    תודה על המדריך המצוין, אני רק שאלה:
    ברשימת כרטיסי האשראי הפיקטיביים של פייפאל אין תוקף או שם ובאופן כללי אמאזון מסרב לקבל אותם. זה יעבוד גם בלי זה לאפליקציות חינמיות? יש רעיון אחר?

  11. אתי מאת אתי:

    אה, ובסוגיית ה- VPN אין לי ניסיון עם אקסבוקס אבל כן עם בוקסי והעיקרון צריך להיות דומה.

    יש פה מדריך שהכנתי לבוקסי, אם זה עוזר. זה ממש לא סיפור, רק לבחור ספק, להירשם ולהגדיר בכמה קליקים.
    http://www.hometheater.co.il/article02438.%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%92%D7%93%D7%A8%D7%AA-Netflix-%D7%91%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-VPN

  12. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    את חייבת להגדיר את כרטיס אשראי אמריקאי בשביל להיות מסוגלת לקנות אפליקציות, אפילו אם האפליקציות הן חינמיות. באיזה שלב את מנסה להקליד את הכרטיסים האלה ואמזון מסרב לקבל אותם?

    ולגבי אופציות אחרות – אפשר לקנות "כרטיס אשראי אמריקאי" מ- USUnlocked (זו גם האופציה שצריך להשתמש בה במקרה שרוצים לקנות אפליקציות לא-חינמיות).

  13. אתי מאת אתי:

    בסוף ניסיתי עוד כמה מספרים וזה הסתדר, תודה

  14. נדב מאת נדב:

    אחי אחלה של מדריך! הכל מובן וברור (מעניין אם ל.גאגא תעביר לי את הדואר שיגיע מאמזון)… ממש תודה!

  15. מדריך: הורדת אפליקציות מחנות הישומים של אמאזון | iAndroid – האנדרואיד של גוגל – בעברית ! מאת מדריך: הורדת אפליקציות מחנות הישומים של אמאזון | iAndroid – האנדרואיד של גוגל – בעברית !:

    […] באדיבות אתר "גיימפאד" – ותודה רבה להם ! אין תגובות » פורסם ב: […]

  16. כך תירשמו ל-Amazon Appstore « ישראדרואיד מאת כך תירשמו ל-Amazon Appstore « ישראדרואיד:

    […] Amazon Appstore | מקור: גיימפאד. #gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; […]

  17. גיימפאד » משחקי תפקידים בסלולר: Symphony of Eternity מאת גיימפאד » משחקי תפקידים בסלולר: Symphony of Eternity:

    […] עולה דולר ב- AppStore) או אם יש לכם אנדרואיד ואתם יכולים לקנות משחקים דרך ה- Amazon Appstore (גם שם הוא עולה דולר). ב- Android Market הוא עולה מחיר מופרך של […]

  18. רועי מאת רועי:

    עשיתי את כל מה שכתוב במדריך אבל הוא כותב לי שאני רוצה להוריד משחק הוא כותב:
    the amazon appstore is not yet available in your region

    למה זה לא עובד?

  19. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    האם זה עבד לך אי פעם? כי אם כן – אתה לא הראשון שאני שומע שזה הפסיק לעבוד לו ספונטנית, וברגע שזה יקרה למישהו שאני מכיר אישית אני אוכל לנסות לבדוק את זה…

  20. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אוקיי, גיגלתי קצת את הבעיה. נסה להחליף את מספר כרטיס האשראי שמזוהה עם החשבון שלכם. אם כרטיסי האשראי מהרשימה לא עובדים, נסה להשתמש באתר הזה: http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-us-us.php

    ספר לי אם זה עובד. 🙂

  21. רועי מאת רועי:

    זה פעם ראשונה..

  22. רועי מאת רועי:

    לא זה מראה את אותו הדבר…

  23. Fruit Ninja Puss In Boots Now on Android - IOPanel מאת Fruit Ninja Puss In Boots Now on Android - IOPanel:

    […] […]

  24. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    באיזה כרטיס מרשימת כרטיסי האשראי שכתבתי כאן השתמשת? נסה להשתמש בזה של אמריקן אקספרס.

  25. רועי מאת רועי:

    ניסיתי אחד אחר וזה עובד עכשיו!!!
    תודה רבההה
    אתה יודע אם יצא המשחק טמפל רן לאמזון?

  26. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אין לי מושג. צריך לחפש. 🙂

    איזה מספר כרטיס אשראי ניסית?

  27. רועי מאת רועי:

    הראשון ברשימה שבמדריך..

  28. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    סבבה. המדריך יעודכן. 🙂

  29. אורי מאת אורי:

    אם נתתי באתר זה כתובת של ישראל , ואני רוצה לשנות אותה, מה אני צריך לעשות? אני לא מצליח לשנות.

  30. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אורי – זה לא בעיה. הכל נמצא באתר תחת Your Account. אתה יכול להכנס ל- Address Book ולהוסיף כתובת חדשה, אבל ת'כלס, מה שזה משנה זו הכתובת שאתה מצמיד לכרטיס האשראי שאתה "קונה" איתו.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS