מאי 26
2007
PC Gamer UK פרסמו טור שמסכם, מבחינתי, את כל הבעיה של משחקים המוניים – הנקודה שבה המשחקים ההמוניים מפסיקים להיות כיפיים, ומתחילים להיות עבודה. הנקודה שבה אי אפשר להיות יותר Casual Player. אני מכיר את זה, כי הייתי שם עם Star Wars: Galaxies. ויש לי תחושה שאם הייתי ממשיך עם D&D Online, הייתי מגיע לזה גם שם.
קריאה מומלצת, בכל אופן.
26 במאי, 2007 בשעה 22:12
אז איך מונעים את זה, בעצם?
27 במאי, 2007 בשעה 19:30
אני לא חושב שיש פה מה למנוע (בהנחה שזה לא עובר את גבול הבריאות)… יש הרבה מאוד אנשים שזה מדבר אליהם מאוד.
אני אישית לא אוהב את ה-grind המטורף הזה, רק בגלל שאני יודע כמה זה דורש ממך… לצערי הייתי שם ב-WOW לפני יותר משנה, וזה אכן פסיכי. יש פה אפקט פסיכולוגי שמשפיע מאוד על השחקנים, ואם הייתי מוצא גם הייתי מקשר לכתבה שקראתי פעם.. בה כותבת פסיכו-אנליסטית או משהו כזה, על ההשפעות של משחקים המוניים על אנשים. היא כותבת שם שאחוז ההתמכרות האובססיבית במשחקים המוניים וב-WOW ספציפי עומד על איזה 40% מהשחקנים בערך.
בליזארד הכניסו מנגנון של parent control, מה שבאמת מטפל בכל המכורים הילדים… אבל זה לא ממש פתרון לאנשים מבוגרים שלא בוגרים מספיק לקחת אחריות על עצמם ועל זה שהם שורפים את החיים שלהם בקווסטים כמו שמתאר הבחור מהכתבה.
קיצר… אכן קריאה מעניינת 🙂
27 במאי, 2007 בשעה 20:23
אני גם לא חושב שיש פה מה למנוע. לשחקנים מסוימים זו בעיה, אבל הבעיה הזו קשורה בצורה כל כך חזקה עם הז'אנר, שאי אפשר באמת להפטר ממנה.